Waspies en cinchers

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Amanda schreef:......and problems are prevented by reducing the compression until comfort returns.
Volgens mij zeggen we hetzelfde ?

Maar goed, nog 1 keer dan. Bekijk onderstaand plaatje eens:
(een CT scan doorsnede van een bovenbuik ongeveer ter hoogte van 4 a 5 cm onder het middenrif, schat ik in.)
Even voor het begrip. De buik zit bovenaan, de rug onderaan. Je kijkt als het ware van onderaf naar de patient. Wat je kunt onderscheiden is links (voor de patiënt rechts) de lever een heel vitaal orgaan wat extreem doorbloed is. Dit neemt , zoals je ziet, een grote plaats in in de bovenbuik. Onderaan zie je een gedeelte van een wervel waarnaast je de twee nieren vind. En rechts (voor de patiënt links) zie je een aantal evenzo belangrijke organen: maag, milt, alvleesklier, etc, etc. Eromheen zie je, als witte gedeeltes, de door jou bedoelde ribben die de boel omgeven en beschermen.

Afbeelding

Even gedacht met het boerenverstand, Amanda. Ook al heb je geen enkel kaas gegeten van medische zaken: stel je nu eens voor dat je op deze hoogte langdurig een behoorlijk druk gaat zetten op deze organen wat denk je dat er dan zal gebeuren ? (en je ziet de boel zit daar aardig vol, het kan maar weinig kanten op)

Nogmaals, vervolgend op jouw verhaal, kortdurende en/of geleidelijke druk is geen probleem. Hooguit valt men even flauw. Maar zoals je hier ziet is de hypothese van verplaatsen van organen door de onderste ribben te laten vervormen niet verstandig. En da's een understatement.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Nathalie schreef:Volgens mij zeggen we hetzelfde ?
Het ligt er maar aan hoe jij het stukje leest, zoals ik het lees kan tight lacing geen kwaad voor je lichaam.
Doe je het te extreem aansnoeren en negeer je de pijn dan zit het heel onconfortabel en doe je vanzelf de veters wat losser, dus komt vanzelf weer goed.

Wat betreft die ct scan, ik snap dat we geen holle ruimte's hebben.....

Ik denk dat jij d'r van uit gaat dat iemand die aan tight lacing doet met man en macht die veters aantrekt, liefst met iemand die helpt om ze zo aan te trekken dat ze niet verder kunnen, in dat geval moet ik je gelijk geven natuurlijk.
Doe je alles "normaal" met je koppie kan ik me niet voorstellen dat er iets fout kan gaan....

Groetjes, Amanda
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Amanda schreef:.....Doe je alles "normaal" met je koppie kan ik me niet voorstellen dat er iets fout kan gaan....
We zijn het eens, lief ...
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Esther-sl
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jun 18, 2004 9:25
Locatie: omgeving Eindhoven
Contacteer:

latex corsetten en nog meer

Bericht door Esther-sl »

he,
Ik ben vrij nieuw hier maar las dat er net als ik meiden zijn die van corsetten taillebanden enz houd. Ik dus ook.
Kennen jullie Wear as you like al ??
Echt tv-vriendelijk..

www.wearasyoulike.nl

kijk maar eens..
groetjes
Esther
Ik ben esther, ik kleed me graag in sexy latex kleding. Mijn travestie en bdsm gevoelens liggendichtbij elkaar.. gaan samen zogezegd.
hotjoke
ff weer wat posten
Berichten: 29
Lid geworden op: do mei 27, 2004 17:31
Locatie: antwerpen

Bericht door hotjoke »

Miss Laura schreef:Hoi allemaal,

Ik heb na jaren mijn corset ook eens weer ut de kast gehaald. Ik vond hem toen gewoon te klein. Door alle problemen rond mijn ts zijn ben ik vele kilo's kwijtgeraakt. Vanochtend paste ik het corset en wat schetst mijn verbasing, even de veter aantrekken, hij wil niet verder, alle speling is op, hij is te groot of ik te mager. Voor de rest zit hij als gegoten.

Groetjes,
Corset dragen is ook voor vrouwen en kwelling. Ik dacht dat deze allang niet meer gemaakt werden. Vroeger kon je gewoon flauw vallen als deze krengen te strak waren aangespannen.
liefs en kusjes
joke
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

hotjoke schreef:...... Vroeger kon je gewoon flauw vallen als deze krengen te strak waren aangespannen.......
Dat lukt heden ten dage ook als je te strak aanspant
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Gebruikersavatar
Miss Laura
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 10:37
Locatie: Borne

Bericht door Miss Laura »

Hoi Joke,

Toen ik hem kocht had ik een speling van ca 4 cm bij normaal aanspannen. Bij echt insnoeren werd dit ca 2 cm.
Nu hoef ik niet een aan te spannen, bij normaal gebruik is alle speling al weg.
Het geeft wel een super gevoel als je een tijdje een corset draagt. Alleen even oppassen met even naar de chinees gaan.

Groetjes,
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Plaats reactie