Vanavond (za 10/4) NL 1, 19:28 u: "Jong" (EO)

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

VS<Het verschil tussen primair en secundair (of zelfs tertiair...) is, imho, dat het erg aannemelijk is dat de eerste categorie met genderdysfore gevoelens geboren is, en dat een secundaire trans op latere leeftijd genderdysfoor geworden is>

---zozo,das nieuw voor mij, vooralsnog wordt aangenomen dat bij ieder genderdysfore biologsche man bepaalde delen van de hersenen anders (vrouwelijker) zou zijn, in welke mate dan ook, tov niet genderdysforische mensen, een aangeboren 'afwijking', vanaf de geboorte

ik geloof er geen hout van dat je een travestiet of trans 'wordt' , of iets ergens daartussenin

maar dat is wel wat jij beweerd in secundair geval

shalomm

Joy - ik vin dit forum naar eng worden,ik ben het een paar keer eens geweest met lisa met een s , en nu doet joanna ook een duit in het zakje, of ik wordt milder:)
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hahaha nou moet er ook niet aan denken dat we het allemaal eens met elkaar gaan worden. Wordt wat saai dan he!
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

Joanne>Hahaha nou moet er ook niet aan denken dat we het allemaal eens met elkaar gaan worden. Wordt wat saai dan he!>

:)

nah, ik kan het toch nie laten om vroeg of laat een knuppeltje in een hoederhok te gooien die de saamhorigheid weer doorbreekt:)

het houdt de mensen scherp:)

tralalal

Joy
Laatst gewijzigd door Joy op wo apr 14, 2004 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:25
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Violet,

Ja ok ik denk ook dat de 2 meiden daar niet echt veel voor voelen dat te doen.
Ik denk als ik constant mensen aan de deur zou krijgen van god je doet het goed of wat dan ook dat ik dan ook gillend gek zou worden.
Kortom het zal een droom blijven denk ik zo,ja of de dames moeten net als Kelly dat doet bij elke gelegenheid op duiken.
Kan je nog veel gratis dingen mee naar huis nemen ook.

Tja ik vind Jambers ook geen topjournalist hoor eerlijk toegegeven,maar gebruikte het maar als een voorbeeld.
Niet gelijk denken dat ik me kamer volgehangen heb met Jambers posters,vind behang veel mooier staan


Helaas heb ik geen bak met geld in me kelder staan anders had er al het nodige veranderd,ik heb best wel wensen als het gaat om me gezicht wat betreft veranderingen.
De huid van me voorhoofd mag best wel strakker,kan in de plooien bijna asperges gaan telen zo diep zijn ze hihihihi.
Als ik 40 keer geopereerd zou worden dan zou er weinig van me gezicht over blijven denk ik zelf.
En is gewoon in mijn geval niet nodig maar als je eenmaal begint dan stop je niet meer.
Het schijnt erg verslavend te werken.

Tja ik weet ook wel dat ik niet echt een mooi figuur heb maar met een beetje afvallen her en der zou het een stuk kunnen verbeteren en voor een mannenlichaam qua lengte en breedte heb ik het meer getroffen gelukkig.
En ook me schoenmaat van 39 vind ik een zegening.
Kan over het algemeen leuk slagen met schoenen of laarsjes.
Uiteraard is een broek sneller aan en uit maar daar loop ik al de hele dag mee,vandaar dat ik dan een panty aantrok en een rokje.
Nee een wespentaille heb ik zeker niet,en heb ik ook nooit gehad hoor,daar wordt je mee geboren.
Alleen maar blij mee wezen toch???
In het openbaar loop ik alleen met broeken aan,soms een unisex model,of echt een hele vrouwelijke broek of een saaie herenbroek die me helemaal het idee geeft van sjees je hebt geen kont meid hihihihihi.

Ik bewaar al mijn foto’s bewaard van de afgelopen tijd en begrijp nu eigenlijk waarom ik niet graag gefilmd of op de foto werd genomen.
En nog steeds heb ik zoiets van nee hoor geen foto van mij hahahahaha,ben ook niet fotogeniek dus dat werkt ook erg tegen.

Tja men vind mij maar uitschot omdat ik gewoon me eigen gangetje ga en ik me verder met niemand bemoei eigenlijk.
Ach ik kan me er niet meer druk om maken of me dag er door laten verzieken.
Ja ik vind het inderdaad dat mensen waar je jaren goed mee omging en die geweten hebben van je gevoelens nu de hele wereld het blijkbaar weet niet meer met je gezien willen worden.
Voor mij zijn deze ook een afgesloten hoofdstuk geworden hoe ze ook mogen bijdraaien,net als jij heb ik daar geen zin in.
Gisteravond heb ik het een andere vriend eindelijk verteld en die reageerde gewoon heel normaal en heeft gezegd me altijd te willen steunen hoe dan ook en het hem geen zak uitmaakt verder wat ik wil om gelukkig te worden.
Kijk zo kan het dus ook gelukkig al vind je deze mensen maar op kleine schaal helaas.

Nou of ik me mannenrol goed gespeeld heb????ik heb geen idee eigenlijk.
Heb altijd wel te horen gekregen dat ik meer vrouwelijk gedrag vertoonde dan mannelijke trekjes eigenlijk.
Persoonlijk vind ik ook niet dat ik qua gedrag veranderd ben,ik kan alleen maar zeggen dat ik meer voor mezelf ben gaan opkomen en ik weer meer kan lachen en me rust gevonden heb van binnen.
Misschien is dat wel iets wat men niet zo van me verwacht.
En ze daarom zo fel reageren op mijn persoon toen ze deze roddel opvingen die toch waar bleek te zijn

Uiteraard hoeft seks op jonge leeftijd niet altijd te leiden tot overmatige verslavingen maar toch ik denk dat ik een beetje te snel ging met alles maar goed had ook wat te verwerken in die tijd.
Maar ik ben ook alweer een tijdje zonder partner en ja als het dan echt moet dan gebeurd het maar weer eens maar het kost me grote moeite eerlijk gezegd,dat is al heel lang aan de gang bij mij persoonlijk.
Misschien me hele proces van openbaren hoe ik nu tegen mijzelf aan kijk en een bepaalde rust over mij zelf die de behoefte aan dergelijke activiteiten erg is gaan afnemen.

Ja ik ben inderdaad toen besneden en ik weet ook dat het voor mij zeer nadelig uitpakt.
Ik wil met me huisarts gaan praten me voorhuid te laten uitrekken en zodoende weer de gevoeligheid van me voorhuid te laten toenemen.
Zag op tv een tijd geleden dat een israelische arts hiervoor een bepaald hulpmiddel had ontwikkeld omdat veel joodse mannen klaagde over geen gevoel meer te hebben in die regio.
Nu zijn hun anders besneden dan ik maar goed dat is dus een optie voor mij omdat weer te laten herstellen.
Kortom helemaal uitzichtloos is het niet maar had wel verwacht dat dat een probleem kon gaan opleveren ten tijde van de SRS.
Eerst maar eens zien dat het tot een SRS in mijn geval gaat komen.

Nee ik heb vanaf me 15e zware verslavingsperiode’s gekend.
Begon een beetje te matigen toen ik op een dag wakker werd met het idee dat 2 van me vrienden er echt niet meer waren.
Daarna werd ik opgenomen met een inwendige bloeding en toen moest ik er wel opletten.

Ja mijn moeder weet inmiddels van een lotgenootje van mij dat het niet veel voorstelt maar voor ons is het gewoon een uitje.
Zo vaak gaan we de deur niet uit en we gaan daarna effe in amsterdam zelf kijken en dan richting huis.
De intake is voor mij een teken van goed zo meid ga er voor maar is eigenlijk nog peanuts als je de rest vergelijkt wat er na komt.

Ik zou heel graag met roken willen stoppen maar voorlopig rook ik me longen nog verder zwart.
En ik vind het helaas ook nog lekker wat het nog moeilijker maakt om te stoppen.
Waar ik gewoon bang voor ben is trombose als ik blijf roken aangezien me moeder dat ook al een keer of 3 heb gehad dus het risico is zeker aanwezig.
Maar goed uit een onderzoek is gebleken dat het ene hormoon meer kans op trombose geeft dan het andere dus de artsen gaan hier meer rekening mee houden.
En misschien wel middelen op natuurlijke basis dus het zal allemaal wel verbeteren.


Nou ik heb een beetje gelezen wat je geplaatst heb bij de verschillende forums en ja kan alleen maar concluderen dat je een pittige dame bent die weet waar ze over praat.
Tja ik heb in het verleden ook vervelende lieden in me MSN gehad maar dit is gelukkig zo goed als verleden tijd.
Ik zelf zal nooit iemand zomaar toevoegen zonder diegene zijn toestemming te vragen.
Gelukkig kan je blokkeren met de MSN en dat is verdomde handig
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:25
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Joanne,

Aha bedoel je dat onderschrift op die manier????
Vond het al zo zonde van je haar maar gelukkig geen blonde kleur in die krullen van je.
Alhoewel????volgens mij heb jij donkerblond qua kleur toch of moet ik nu echt aan een bril????
Ja ik vind haar stem lekker zeikerig,echt onwijs leuk.

Liefs:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Joy schreef:Joanne>Hahaha nou moet er ook niet aan denken dat we het allemaal eens met elkaar gaan worden. Wordt wat saai dan he!>

:)

nah, ik kan het toch nie laten om vroeg of laat een knuppeltje in een hoederhok te gooien die de saamhorigheid weer doorbreekt:)

het houdt de mensen scherp:)

tralalal

Joy
Daar hou ik ook wel van op zijn tijd zo'n knuppel. Euhh in het hoenderhok wel te verstaan he. Maar op de een of ander manier ben ik gewoon walgelijk soft geworden na mijn srs. Lijkt wel of ik gelukkig aan het worden ben. Huuuu wat eng :wink: :D
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Lisa Hart schreef:Hoi Joanne,

Aha bedoel je dat onderschrift op die manier????
Vond het al zo zonde van je haar maar gelukkig geen blonde kleur in die krullen van je.
Alhoewel????volgens mij heb jij donkerblond qua kleur toch of moet ik nu echt aan een bril????
Ja ik vind haar stem lekker zeikerig,echt onwijs leuk.

Liefs:Lisa
Meer middenblond hoewel het wel steeds donkerder wordt. Nu moet ik zelf zeggen dat ik mij lichtblond haar ook mooi vind staan maar doe het liever niet nog. Ik ben mijn haar aan het laten groeien en het is helaas niet zo dik en vol (dat valt gelukkig niet op door mijn krullen) en als ik me nu laat verven kan ik waarschijnlijk op nieuw beginnen met laten groeien want dan breekt het als de neten. Dus voorlopig gewoon middelblonde Joanne
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

wat heb je liever,gelukkiger of harder?:)

btw, ik zit op EO chat en het is dikke pret, ff de meningen peilen over genderdysforie, interresting:)

tralalla
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Joy schreef:wat heb je liever,gelukkiger of harder?:)

btw, ik zit op EO chat en het is dikke pret, ff de meningen peilen over genderdysforie, interresting:)

tralalla
Tsja moet zeggen dat ik daar nog niet helemaal uit ben. Voelt best goed zonder al die frustratie:o) Maar vond het bitchen ook altijd wel leuk. Gelukkig kan ik dat ook nog als iemand vervelend genoeg is. Dus zal wel een combi worden. Gelukkig Hard of zo hehehe...

Bij de weg veel plezier op de eo chat ik ga nu oz kijken op video
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joy schreef: ---zozo,das nieuw voor mij, vooralsnog wordt aangenomen dat bij ieder genderdysfore biologsche man bepaalde delen van de hersenen anders (vrouwelijker) zou zijn, in welke mate dan ook, tov niet genderdysforische mensen, een aangeboren 'afwijking', vanaf de geboorte
Werd aangenomen, Joy, het onderzoek over het BTSc gebiedje in de hypothalamus is achterhaald. Dat ontwikkeld zich, bij mensen, pas na de puberteit namelijk. En daarom kun je (in ieder geval) primaire transeksualiteit er niet mee verklaren. Voor dat onderzoek zijn de hersens van ratten ontleed. Gemakshalve gingen de onderzoekers er van uit dat mensenhersens zich op dezelfde manier ontwikkelen, dat bleek niet zo te zijn. Daar komt nog bij dat de onderzoekers voorbij gaan aan de maakbaarheid van de mens. Je kunt je hersens trainen, zoals die belgische man die de meest belachelijk moeilijke sommen binnen een paar tellen kan oplossen. Bij hem is het reken stukje van zijn hersens overontwikkeld, zo kun je ook je hersens vervrouwelijken door, zoals de meeste prille transjes doen, overdreven vrouwelijk bezig te zijn, constant te denken aan je gedragingen en af te wegen of ze wel vrouwelijk genoeg zijn.
Joy schreef: ik geloof er geen hout van dat je een travestiet of trans 'wordt' , of iets ergens daartussenin
Over travestie worden heb ik het niet gehad, dat moet je eerst zijn namelijk, wil je trans kunnen worden. Trans geworden zijn, na een lange periode van travestie waarbij diegene nooit getwijfeld heeft aan het man of vrouw zijn, maar alleen de behoefte voelde om zich van tijd tot tijd om te kleden en daarbij nooit stil gestaan heeft bij de gedachte om daadwerkelijk vrouw te worden en zich in het dagelijks leven ook niet gehinderd voelde door het eigen (mannelijke) lichaam en daar op geen enkele wijze afkeer van had, klinkt in mijn oren een stuk aannemelijker wanneer zo iemand zich aanmeldt bij het genderteam, dan stellen dat diegene altijd al trans geweest is, maar het verwarde met travestie.
Joy schreef: maar dat is wel wat jij beweerd in secundair geval
Ja.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Heb vanavond de aflevering van de EO gezien en kan alleen maar zeggen dat ik het een mooi programma vond. Beetje cliché misschien maar wat een prachtmeiden.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa Hart schreef: Ik denk als ik constant mensen aan de deur zou krijgen van god je doet het goed of wat dan ook dat ik dan ook gillend gek zou worden.
Zit daar maar niet over in. Ik heb wel een keer een groep kinderen aan de deur gehad, ongeveer een maand na de switch, die het gewoon kwamen vragen. Ben jij nou een jongentje of een meisje? Een meisje. Nietes! Ok , ik was een jongentje maar omdat ik dat niet leuk vind, wil ik een meisje zijn. Ok, en weg waren ze. Vanaf toen was ik voor hun Petra, geen probleem. Positief reagerende volwassenen vinden het vaak moedig en knap en spul, maar ze bellen niet aan. Dat moest er ook nog bijkomen zeg.
Lisa Hart schreef: Kortom het zal een droom blijven denk ik zo,ja of de dames moeten net als Kelly dat doet bij elke gelegenheid op duiken.
Kelly heeft minstens zoveel voor transenland betekent als deze twee meiden met haar verblijf in big brother. Dat ze daarna de smaak van het beroemd zijn te pakken had, was inderdaad een beetje jammer soms. Maar waarom ben je zo nieuwsgierig naar hun? Tegen de tijd dat hun klaar zijn, ben jij het ook.
Lisa Hart schreef: Kan je nog veel gratis dingen mee naar huis nemen ook.
Vraag jij je ook af wat ze allemaal heeft laten laseren? Ik zag haar laatst in een tijdschrift reclame maken voor laser aesthetic. Die hebben dat vast niet voor bb gedaan en daarin zag je haar nooit haartje plukken of scheren.
Lisa Hart schreef: Helaas heb ik geen bak met geld in me kelder staan anders had er al het nodige veranderd,ik heb best wel wensen als het gaat om me gezicht wat betreft veranderingen.
De huid van me voorhoofd mag best wel strakker,kan in de plooien bijna asperges gaan telen zo diep zijn ze hihihihi.
Als ik 40 keer geopereerd zou worden dan zou er weinig van me gezicht over blijven denk ik zelf.
En is gewoon in mijn geval niet nodig maar als je eenmaal begint dan stop je niet meer.
Het schijnt erg verslavend te werken.
De stap naar de volgende ingreep is gewoon kleiner. En er is meer dan alleen je gezicht. Ik heb Bas zover dat er iemand naar mijn wreef gaat kijken of daar een stukje af kan. Volgende maand heb ik een afspraak bij de kno arts, die gaat kijken wat er aan mijn adamsappel te doen valt. Met de srs en de borstvergroting erbij, zit ik dus al minimaal op 4... En als het schip met geld binnenkomt, weet ik nog wel wat dingetjes.
Lisa Hart schreef: Tja ik weet ook wel dat ik niet echt een mooi figuur heb maar met een beetje afvallen her en der zou het een stuk kunnen verbeteren en voor een mannenlichaam qua lengte en breedte heb ik het meer getroffen gelukkig.
Lengte is tegenwoordig bijna geen probleem meer, zolang je niet boven de 1.90 bent tenminste. En er zijn mensen die zeggen dat je van hormonen een beetje krimpt. Er zijn ook transen die zeggen dat je juist niet (teveel) moet afvallen omdat hormonen de vetverdeling veranderen en dat er dan wel vet te verdelen moet zijn.
Lisa Hart schreef: En ook me schoenmaat van 39 vind ik een zegening.
Kan over het algemeen leuk slagen met schoenen of laarsjes.
Echt wel. Wat zul jij veel schoenen hebben...
Lisa Hart schreef: In het openbaar loop ik alleen met broeken aan,soms een unisex model,of echt een hele vrouwelijke broek of een saaie herenbroek die me helemaal het idee geeft van sjees je hebt geen kont meid hihihihihi.
Waarom geef je die herenbroeken niet weg? Enneh, een bmi van 16.42 is niet gezond hoor.
Lisa Hart schreef: Ik bewaar al mijn foto’s bewaard van de afgelopen tijd en begrijp nu eigenlijk waarom ik niet graag gefilmd of op de foto werd genomen.
En nog steeds heb ik zoiets van nee hoor geen foto van mij hahahahaha,ben ook niet fotogeniek dus dat werkt ook erg tegen.
Het huh zo zie ik er helemaal niet uit gevoel? Dat gaat over. Geef de hormonen maar eens twee jaar de tijd.
Lisa Hart schreef: Gisteravond heb ik het een andere vriend eindelijk verteld en die reageerde gewoon heel normaal en heeft gezegd me altijd te willen steunen hoe dan ook en het hem geen zak uitmaakt verder wat ik wil om gelukkig te worden.
Kijk zo kan het dus ook gelukkig al vind je deze mensen maar op kleine schaal helaas.
Waarom vertel je het als je niet als vrouw gaat leven of leeft? Dan is het toch nog niet nodig?
Lisa Hart schreef: Uiteraard hoeft seks op jonge leeftijd niet altijd te leiden tot overmatige verslavingen maar toch ik denk dat ik een beetje te snel ging met alles maar goed had ook wat te verwerken in die tijd.
Maar ik ben ook alweer een tijdje zonder partner en ja als het dan echt moet dan gebeurd het maar weer eens maar het kost me grote moeite eerlijk gezegd,dat is al heel lang aan de gang bij mij persoonlijk.
Misschien me hele proces van openbaren hoe ik nu tegen mijzelf aan kijk en een bepaalde rust over mij zelf die de behoefte aan dergelijke activiteiten erg is gaan afnemen.
Je zou ook kunnen overwegen om alvast met cyproteron acetaat te beginnen. Dat is geen risicofactor voor trombose.
Lisa Hart schreef: Kortom helemaal uitzichtloos is het niet maar had wel verwacht dat dat een probleem kon gaan opleveren ten tijde van de SRS.
Of het van invloed is op de gevoeligheid weet ik niet. Een voorhuid betekent een diepere vagina, niet onbelangrijk als je op mannen valt.
Lisa Hart schreef: Eerst maar eens zien dat het tot een SRS in mijn geval gaat komen.

Of je dat wilt bedoel je?
Lisa Hart schreef: Ja mijn moeder weet inmiddels van een lotgenootje van mij dat het niet veel voorstelt maar voor ons is het gewoon een uitje.
Zo vaak gaan we de deur niet uit en we gaan daarna effe in amsterdam zelf kijken en dan richting huis.
De intake is voor mij een teken van goed zo meid ga er voor maar is eigenlijk nog peanuts als je de rest vergelijkt wat er na komt.
Het bloederige stuk moet weliswaar nog komen, maar tot nu noe vind ik het redelijk peanuts.
Lisa Hart schreef: Ik zou heel graag met roken willen stoppen maar voorlopig rook ik me longen nog verder zwart.
En ik vind het helaas ook nog lekker wat het nog moeilijker maakt om te stoppen.
Je zit ook niet echt in de minst stressloze periode van je leven.
Lisa Hart schreef: Waar ik gewoon bang voor ben is trombose als ik blijf roken aangezien me moeder dat ook al een keer of 3 heb gehad dus het risico is zeker aanwezig.
Maar goed uit een onderzoek is gebleken dat het ene hormoon meer kans op trombose geeft dan het andere dus de artsen gaan hier meer rekening mee houden./quote]

Injecties zijn helaas niet erg gangbaar in Nederland, daarvan is het tromboso risico 0. Pleisters ook, volgens mij. Sinds de VU geen lynoral meer voorschrijft valt het allemaal wel mee.
Lisa Hart schreef: En misschien wel middelen op natuurlijke basis dus het zal allemaal wel verbeteren.
In tegenstelling tot bij chemische hormonen, wegen de voordelen van natuurlijke hormonen niet op tegen de risico's.
Lisa Hart schreef: Nou ik heb een beetje gelezen wat je geplaatst heb bij de verschillende forums en ja kan alleen maar concluderen dat je een pittige dame bent die weet waar ze over praat.
Dank je, ik hou wel van een beetje controverse. :)
Lisa Hart schreef: Tja ik heb in het verleden ook vervelende lieden in me MSN gehad maar dit is gelukkig zo goed als verleden tijd.
Ik zelf zal nooit iemand zomaar toevoegen zonder diegene zijn toestemming te vragen.
Ik vind het niet super erg hoor, en vraag er zelfs om.
Lisa Hart schreef: Gelukkig kan je blokkeren met de MSN en dat is verdomde handig
Als je je niet kunt gedragen, lig je er zo weer uit inderdaad. Aan de andere kant heb ik, op chatgirl, veel gezellige gesprekeken gevoerd met mensen die ben je geil een groet schijnen te vinden.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa Hart schreef: Ik denk als ik constant mensen aan de deur zou krijgen van god je doet het goed of wat dan ook dat ik dan ook gillend gek zou worden.
Zit daar maar niet over in. Ik heb wel een keer een groep kinderen aan de deur gehad, ongeveer een maand na de switch, die het gewoon kwamen vragen. Ben jij nou een jongentje of een meisje? Een meisje. Nietes! Ok , ik was een jongentje maar omdat ik dat niet leuk vind, wil ik een meisje zijn. Ok, en weg waren ze. Vanaf toen was ik voor hun Petra, geen probleem. Positief reagerende volwassenen vinden het vaak moedig en knap en spul, maar ze bellen niet aan. Dat moest er ook nog bijkomen zeg.
Lisa Hart schreef: Kortom het zal een droom blijven denk ik zo,ja of de dames moeten net als Kelly dat doet bij elke gelegenheid op duiken.
Kelly heeft minstens zoveel voor transenland betekent als deze twee meiden met haar verblijf in big brother. Dat ze daarna de smaak van het beroemd zijn te pakken had, was inderdaad een beetje jammer soms. Maar waarom ben je zo nieuwsgierig naar hun? Tegen de tijd dat hun klaar zijn, ben jij het ook.
Lisa Hart schreef: Kan je nog veel gratis dingen mee naar huis nemen ook.
Vraag jij je ook af wat ze allemaal heeft laten laseren? Ik zag haar laatst in een tijdschrift reclame maken voor laser aesthetic. Die hebben dat vast niet voor bb gedaan en daarin zag je haar nooit haartje plukken of scheren.
Lisa Hart schreef: Helaas heb ik geen bak met geld in me kelder staan anders had er al het nodige veranderd,ik heb best wel wensen als het gaat om me gezicht wat betreft veranderingen.
De huid van me voorhoofd mag best wel strakker,kan in de plooien bijna asperges gaan telen zo diep zijn ze hihihihi.
Als ik 40 keer geopereerd zou worden dan zou er weinig van me gezicht over blijven denk ik zelf.
En is gewoon in mijn geval niet nodig maar als je eenmaal begint dan stop je niet meer.
Het schijnt erg verslavend te werken.
De stap naar de volgende ingreep is gewoon kleiner. En er is meer dan alleen je gezicht. Ik heb Bas zover dat er iemand naar mijn wreef gaat kijken of daar een stukje af kan. Volgende maand heb ik een afspraak bij de kno arts, die gaat kijken wat er aan mijn adamsappel te doen valt. Met de srs en de borstvergroting erbij, zit ik dus al minimaal op 4... En als het schip met geld binnenkomt, weet ik nog wel wat dingetjes.
Lisa Hart schreef: Tja ik weet ook wel dat ik niet echt een mooi figuur heb maar met een beetje afvallen her en der zou het een stuk kunnen verbeteren en voor een mannenlichaam qua lengte en breedte heb ik het meer getroffen gelukkig.
Lengte is tegenwoordig bijna geen probleem meer, zolang je niet boven de 1.90 bent tenminste. En er zijn mensen die zeggen dat je van hormonen een beetje krimpt. Er zijn ook transen die zeggen dat je juist niet (teveel) moet afvallen omdat hormonen de vetverdeling veranderen en dat er dan wel vet te verdelen moet zijn.
Lisa Hart schreef: En ook me schoenmaat van 39 vind ik een zegening.
Kan over het algemeen leuk slagen met schoenen of laarsjes.
Echt wel. Wat zul jij veel schoenen hebben...
Lisa Hart schreef: In het openbaar loop ik alleen met broeken aan,soms een unisex model,of echt een hele vrouwelijke broek of een saaie herenbroek die me helemaal het idee geeft van sjees je hebt geen kont meid hihihihihi.
Waarom geef je die herenbroeken niet weg? Enneh, een bmi van 16.42 is niet gezond hoor.
Lisa Hart schreef: Ik bewaar al mijn foto’s bewaard van de afgelopen tijd en begrijp nu eigenlijk waarom ik niet graag gefilmd of op de foto werd genomen.
En nog steeds heb ik zoiets van nee hoor geen foto van mij hahahahaha,ben ook niet fotogeniek dus dat werkt ook erg tegen.
Het huh zo zie ik er helemaal niet uit gevoel? Dat gaat over. Geef de hormonen maar eens twee jaar de tijd.
Lisa Hart schreef: Gisteravond heb ik het een andere vriend eindelijk verteld en die reageerde gewoon heel normaal en heeft gezegd me altijd te willen steunen hoe dan ook en het hem geen zak uitmaakt verder wat ik wil om gelukkig te worden.
Kijk zo kan het dus ook gelukkig al vind je deze mensen maar op kleine schaal helaas.
Waarom vertel je het als je niet als vrouw gaat leven of leeft? Dan is het toch nog niet nodig?
Lisa Hart schreef: Uiteraard hoeft seks op jonge leeftijd niet altijd te leiden tot overmatige verslavingen maar toch ik denk dat ik een beetje te snel ging met alles maar goed had ook wat te verwerken in die tijd.
Maar ik ben ook alweer een tijdje zonder partner en ja als het dan echt moet dan gebeurd het maar weer eens maar het kost me grote moeite eerlijk gezegd,dat is al heel lang aan de gang bij mij persoonlijk.
Misschien me hele proces van openbaren hoe ik nu tegen mijzelf aan kijk en een bepaalde rust over mij zelf die de behoefte aan dergelijke activiteiten erg is gaan afnemen.
Je zou ook kunnen overwegen om alvast met cyproteron acetaat te beginnen. Dat is geen risicofactor voor trombose.
Lisa Hart schreef: Kortom helemaal uitzichtloos is het niet maar had wel verwacht dat dat een probleem kon gaan opleveren ten tijde van de SRS.
Of het van invloed is op de gevoeligheid weet ik niet. Een voorhuid betekent een diepere vagina, niet onbelangrijk als je op mannen valt.
Lisa Hart schreef: Eerst maar eens zien dat het tot een SRS in mijn geval gaat komen.
Of je dat wilt bedoel je?
Lisa Hart schreef: Ja mijn moeder weet inmiddels van een lotgenootje van mij dat het niet veel voorstelt maar voor ons is het gewoon een uitje.
Zo vaak gaan we de deur niet uit en we gaan daarna effe in amsterdam zelf kijken en dan richting huis.
De intake is voor mij een teken van goed zo meid ga er voor maar is eigenlijk nog peanuts als je de rest vergelijkt wat er na komt.
Het bloederige stuk moet weliswaar nog komen, maar tot nu noe vind ik het redelijk peanuts.
Lisa Hart schreef: Ik zou heel graag met roken willen stoppen maar voorlopig rook ik me longen nog verder zwart.
En ik vind het helaas ook nog lekker wat het nog moeilijker maakt om te stoppen.
Je zit ook niet echt in de minst stressloze periode van je leven.
Lisa Hart schreef: Waar ik gewoon bang voor ben is trombose als ik blijf roken aangezien me moeder dat ook al een keer of 3 heb gehad dus het risico is zeker aanwezig.
Maar goed uit een onderzoek is gebleken dat het ene hormoon meer kans op trombose geeft dan het andere dus de artsen gaan hier meer rekening mee houden.
Injecties zijn helaas niet erg gangbaar in Nederland, daarvan is het tromboso risico 0. Pleisters ook, volgens mij. Sinds de VU geen lynoral meer voorschrijft valt het allemaal wel mee.
Lisa Hart schreef: En misschien wel middelen op natuurlijke basis dus het zal allemaal wel verbeteren.
In tegenstelling tot bij chemische hormonen, wegen de voordelen van natuurlijke hormonen niet op tegen de risico's.
Lisa Hart schreef: Nou ik heb een beetje gelezen wat je geplaatst heb bij de verschillende forums en ja kan alleen maar concluderen dat je een pittige dame bent die weet waar ze over praat.
Dank je, ik hou wel van een beetje controverse. :)
Lisa Hart schreef: Tja ik heb in het verleden ook vervelende lieden in me MSN gehad maar dit is gelukkig zo goed als verleden tijd.
Ik zelf zal nooit iemand zomaar toevoegen zonder diegene zijn toestemming te vragen.
Ik vind het niet super erg hoor, en vraag er zelfs om.
Lisa Hart schreef: Gelukkig kan je blokkeren met de MSN en dat is verdomde handig
Als je je niet kunt gedragen, lig je er zo weer uit inderdaad. Aan de andere kant heb ik, op chatgirl, veel gezellige gesprekeken gevoerd met mensen die ben je geil een groet schijnen te vinden.
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Violet Skye schreef:Vraag jij je ook af wat ze allemaal heeft laten laseren? Ik zag haar laatst in een tijdschrift reclame maken voor laser aesthetic. Die hebben dat vast niet voor bb gedaan en daarin zag je haar nooit haartje plukken of scheren.
Ze heeft haar bikini lijn laten laseren en ook het haar in haar vagina.

Groetjes,

Amanda
(die volgende week voor een intake gaat voor d'r "zaakie", kun je beter vroeg bij zijn......)
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Amanda schreef: Ze heeft haar bikini lijn laten laseren en ook het haar in haar vagina.
Ik heb me laten vertellen dat laseren, vanwege de veel langere groeicyclus, weinig effectief is tegen schaamhaar. De VU raadt elektrisch epileren aan, als je het wilt laten doen. Over de noodzaak van genitale epilatie, zijn ze onder het motto op een racebaan groeit ook geen gras, erg vaag. Brassard raadt het af omdat hij, tijdens de srs, alle haarwortels er probeert uit te schrapen en dit moelijker is als de haarwortels verzwakt zijn omdat ze dan minder zichtbaar zijn. Waarom de chirurgen van de VU dit niet doen, weet ik niet.
Amanda schreef:
(die volgende week voor een intake gaat voor d'r "zaakie", kun je beter vroeg bij zijn......)
Heb je een vergoeding voor genitale epilatie los weten te peuteren of ga je het zelf betalen? Ik ga het niet van tevoren laten doen omdat het ook achteraf kan en hoewel het dan moeilijker gaat, heeft dat toch mijn voorkeur.
Plaats reactie