Auto...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Cynthia schreef:Anouk,

Dat heb je snel geregeld.
Eerder op de middag zag ik nog een ouwe opoefiets. Ook super vrouwelijk hihi!
Klopt, ik kon niet geen foto van de van mij vinden.
Opoefiets had ik eerder:)

Anouk
x
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

En dit is de mijne:

Afbeelding

maar dan het model uit 1994.

Evelien.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Evelieneke schreef:En dit is de mijne:

Afbeelding

maar dan het model uit 1994.

Evelien.

Is ook leuk :)
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

~*anouk*~ schreef: Is ook leuk :)
Dat vond ik ook, en ik hoefde er zo'n 8 jaar geleden dus niet lang over na te denken toen mijn buurvrouw haar fiets wou verkopen.

Die van jou is ook leuk en een stuk unieker, daar zie je er niet zoveel van hier in de buurt.

Evelien.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Dikke 6cylinder

Bericht door Mara »

Okee dan, als het hier om vervoersmiddelen gaat, daar heb ik ook twee, bij mij voor de deur en af en toe ook op de parkeerplaats van het VU staat un superlelijke bruine Nissan Patrol uit '89, niet best vrouwlijk die bak maar verkeerspsychologisch mijn keuze, met deze pantser ga je nooit te hard, dat 6cylinder-gebrabbel werkt rustgevend, zelf het knipperlicht gaat op halve snelheid dan bij de gemiddelde 4wieler, en als er wer un file staat, dan maar over de velden en door de bossen met zijn 4x4, reuze handig ook in oostenrijk met skivakantie, ten tweede is er in plaats van een fiets nog de offroadmotor in mijn bezit, un lekker kawa met 600cc, ook niet zo vrouwlijk, maar ik wil ze allebij niet meer kwijt, ze is ook uit '89, als jullie nu de link begrijpen, want ik ben '89 met foute papieren uit het oostduitse leger gedesserteerd, er was anders geen ontkomen toen aan, ik was toen verplicht het leger in te gaan, maar ik vond ut maar niks, allemaal de zelfde kleren, tse-tse..........
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
isabel
dagelijks aanwezig

Bericht door isabel »

Voor fietsen zal ik wel te tuttig zijn: we wonen nou eenmaal in een klein dorpje en véél te ver van de echte wereld :wink:.

Ik zjoef rondjes met een Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance uit 2002, heb ik net van mijn heer des huizes vernomen (inderdaad een echt meidenonderwerp duzz... :oops: ).

Wat kan ik er wel zelf over zeggen?.. Euhhh.. Dat dat ding te groot is om te parkeren. :evil: Zwart-metallic met beige leren bekleding. :lol:
Enige waarom ik m'n autootje wel lief vind is automaat, cruisecontrol, airco, navigatie, leuke muziek en mobieltje ingebouwd (geen idee wanneer ik eens niet zit te bellen in de auto). En DVD kunnen kijken als ze niets te doen heeft :oops:

-x-
Isabel
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Samen met mn ex-vriendin hadden we een jaartje een Alfa Romeo 145. Echt ene leuk wagentje en die motor die dan voorin ligt, een 1.4, die gaat goed in de toeren. Nu ben ik autoloos en maak ik gebruik van het autotje van mn ouders. een Berlingo.

Straks, als ik weer eens een auto nodig heb, word het weer een Alfa romeo 145, of ietsmet een open dak...en daar is gelukkig heel veel keus in ! :) Toyota Mr2 of Honda Del sol zijn leuke coupetjes.
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

gti, 16 klepper, turbo,blabla etcetc

je haalt er de macho typjes zo uit :P

wat men vergeet is dat het bij een auto toch enigszins gaat om stijl
na 1980 is het wat dat betrefd bergafwaarst gegaan met de styling van auto's

er was een tijd dat je auto je persoonlijkheid typeerde, dat is allang niet meer zo, de laatste 10 jaar lijkt iedere auto exact op de andere en vooral bedoeld om aan te sluiten bij de massa, iets wat mij iig niet aantrekt

ik rijd dan ook een Opel Rekord Caravan (station) uit 1970 - een oldtimer(ook mijn eigen bouwjaar - een goei jaar was dat:)
een bak met stijl al zeg ik het zelf:)

van kinds af aan al een van mijn droomwagens en eindelijk in mijn bezit

ben der erg blij mee:)

Joy
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Ik rij een batavus cource sinds 1980 toen ik hem tweedehands kocht. met zijn twee cilinders met een totaal inhoud van zo'n 8 liter. brijkt tie een top snelheid van 38 kmh en een kriussnelheid van 19kmh. Dit is echter wel afhankelijk van weers en parcours condities.

Daarnaast heb ik een fiat sinquesento die mij elke dag naar mijn werk brengt en weer thuis brengt. Wat naar mijn mening het belangrijkste is.

Dan heb ik ook nog een gewone dames fiets voor de minder sportive ritten. deze heeft een beduident lagere topsnelheid maar wel dezelfde kruissnelheid van 19 kmh.

Uiteraard heb ik ook nog een benenwagen die loopt uiteraard nog minder hard met zijn top snelheid van ten hoogste 10kmh.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Grappige thread!

Zo leer je elkaar eens op een heel andere manier kennen.

Nou, ik rijd uit principe op een opoe-fiets, een Gazelle van voor WO II.

En we hebben al 17 jaar een oude Citroën HY bus, nu 30 jaar oud, waar we met onze kinderen in kamperen, maar die we ook voor interlokaal verkeer gebruiken.

Groetjes van Jeanet
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Franciska schreef:Ik rij een batavus cource sinds 1980 toen ik hem tweedehands kocht. met zijn twee cilinders met een totaal inhoud van zo'n 8 liter. brijkt tie een top snelheid van 38 kmh en een kriussnelheid van 19kmh. Dit is echter wel afhankelijk van weers en parcours condities.

Daarnaast heb ik een fiat sinquesento die mij elke dag naar mijn werk brengt en weer thuis brengt. Wat naar mijn mening het belangrijkste is.

Dan heb ik ook nog een gewone dames fiets voor de minder sportive ritten. deze heeft een beduident lagere topsnelheid maar wel dezelfde kruissnelheid van 19 kmh.

Uiteraard heb ik ook nog een benenwagen die loopt uiteraard nog minder hard met zijn top snelheid van ten hoogste 10kmh.

kicks, 8 liter bij bij 2 cylinder, dat zijn maarliefst 4 liter per cylinder, goaar, maf

je bedoelt zeker de tankinhoud, he

Groetjes Mara
Erik
daar ben ik weer

Bericht door Erik »

Ik heb verschillende auto's gehad en ik ben van mening dat het andersom is de auto maakt de man. Op dit moment heb ik een Seat Ibiza Sportline. Dan moet ik moeite doen om me aan de snelheid te houden. Terwijl in mijn vorige auto een Volkswagen Polo Highline ik ondanks dat deze auto dezelfde motor heeft als de Seat reedt ik rustig en voorbeeldig :roll:

Verder heb ik nog nooit gemerk dat een auto iets typisch mannelijk is mijn vader heeft er een hekel aan mijn moeder houdt van grote luxe auto's bijvoorkeur mercedes. Mjn vrouw wil perse de meest luxe 4x4 en mij maakt het geen donder uit.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ik heb verschillende auto's gehad en ik ben van mening dat het andersom is de auto maakt de man.

---een enkele man daargelaten hebben we hier voornamelijk te maken met vrouwen, klein detail om ff op te letten:)

Op dit moment heb ik een Seat Ibiza Sportline. Dan moet ik moeite doen om me aan de snelheid te houden. Terwijl in mijn vorige auto een Volkswagen Polo Highline ik ondanks dat deze auto dezelfde motor heeft als de Seat reedt ik rustig en voorbeeldig

---looks do matter,snel uitziende auto zal best uitnodigen tot sneller rijden

Verder heb ik nog nooit gemerk dat een auto iets typisch mannelijk is

----over het algemeen is manvolk toch meer geinteresseerd in wat voor auto ze rijden dan vrouwen

mijn vader heeft er een hekel aan mijn moeder houdt van grote luxe auto's bijvoorkeur mercedes. Mjn vrouw wil perse de meest luxe 4x4 en mij maakt het geen donder uit.

---deze 4 personen zijn niet representatief voor de uitspraak dat het niet iets typisch mannelijks is

Joy
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

pk-meiden

Bericht door Mara »

Ha, kleine autos voor kleine meiden en grote voor grote meiden :wink: , er is nog un vette bak in mijn gebruik, un DAFje, namelijk un XF95 spacecab met 430pk, koelkast, airco en un bed van bijna een meter breed, maffe bak hoor, wat un rijgedrag zeg, alleen dat me altijd iemand voorschrijft waar ik ermee moet rijden, het is helaas mijn werk, maar vanuit mijn DAFje heb ik al heel wat mooie streken in europa gezien en dat maakt het ook weer leuk, ik ben toch zo'n beetje besmet met het truckvirus, verder hou ik het ruig, zoals erder vermeld met mijn terreinmonsters, ik denk wel niet dat het met machogedrag te doen heeft om erder un dikke bak te kiezen, is puur voor mijn eigen lol...........

Dat mag bij un heleboel andere mensen dan toch van toepassing zijn, heb al heel wat meegemaakt in de 14 jaar die ik nu al aan sturen ben, er is immers de vraag, hoe je met un dikke bak omgaat en daar zie je dan de machos en aggresieflingen en weet ik wat voor mensen die hun gevecht met zich zelf dan op de weg uitdragen, of het dan nu de mannen zijn(in de meerderheid) of de vrouwen, maakt niet uit!

De groeten, Mara
Erik
daar ben ik weer

Bericht door Erik »

Joy, ik had geen idee dat mijn bericht bij jou zo'n reactie oproept. Dat spijt me.

En voor de duidelijkheid gaat het hier om een mening en ik vindt het jammer dat je over mijn woorden valt.

Verder hoop ik niet dat ik je hiermee nog bozer maak dat is niet mijn bedoeling.
Plaats reactie