ex man van Britney betrapt met trans

Algemeen

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

of...
Afbeelding

of...
Afbeelding

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik ken haar nog uit een scifi serie waarin ze een of andere geheim agente speelt die tegen de verovering van de aarde door aliens strijdt. Samen met een hele leuke man. Weet alleen even niet meer hoe die serie heet.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Of

Afbeelding
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ha die ken ik ook die speelde volgens mij ooit in Ally McBeal een trans die met een collega van Ally ging. Maar ik kan me vergissen.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Mag ik zeggen dat ik het plaatje met het verhaal van Joanne toch echt een stuk leuker en interessanter vind dan al die plastic fantastic meiden op die foto's van jullie?
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:Mag ik zeggen dat ik het plaatje met het verhaal van Joanne toch echt een stuk leuker en interessanter vind dan al die plastic fantastic meiden op die foto's van jullie?
Graag zelfs, want ik had die posting helemaal gemist.
(vrijdagavond enzo...)
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Afbeelding[/quote]

Zou het haar echte borsten zijn, denk dat ik me ook maar ....
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

leontine schreef:Mag ik zeggen dat ik het plaatje met het verhaal van Joanne toch echt een stuk leuker en interessanter vind dan al die plastic fantastic meiden op die foto's van jullie?

...ik krijg een vaag gevoel dat je aan het paaien bent??

Enne ik zie dat Joanne haar foto ineens een rood kruisje is geworden, wie heeft het gejat?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Dat mag.

Maar ik vind dat Joanne veels te veel aandacht hier krijgt. Met haar meer dan 2700 berichten, is ze hier niet weg te slaan. Ze is alom aanwezig. Ze heeft hier uitgebreid geschreven over haar gevoelens, en wat ze allemaal heeft meegemaakt, familie, vrienden, werk, enz., maar het houdt niet op. Haar transitie, acceptatie, liefdesperikelen, allemaal vertelt ze hierover. Als dat niet genoeg is, heeft iemand anders verdriet, twijfels, wat dan ook, komt ze dan maar met goede raad of een opbeurende woord. Pffffff. Je moet het allemaal maar lezen. En dan.... is er een ruzie of zoiets in het forum. Wie staat er als eerste op om met de stem der redelijkheid een poging te wagen de gemoederen te bedaren? Je raadt het al, Joanne. Gelukkig zijn niet alle leden zo!

Lisa :wink:
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Lisa,

Joanne krijgt veel aandacht omdat ze veel post. En afgelopen weken was bijvoorbeeld Vivianne ook nogal bezig met schrijven.

Ik heb ook een tijd de behoefte gehad om overal een mening over te hebben en die ook te ventileren. Dat maakt je vanzelf een bekend persoon binnen het t.org forum.
Momenteel heb ik die behoefte veel minder. Ik lees nog wel veel, maar vind mijn opinie ergens over niet zo belangrijk dat ik die perse kwijt wil. Met andere woorden, ik ben heel selectief in mijn reacties. Het moet voor mij echt een toegevoegde waarde hebben.

Maar Joanne heeft nu eenmaal heel veel meegemaakt, en hier een uitlaatklep gevonden om een en ander van zich af te schrijven. Is niks mis mee toch? Bovendien kan ik haar epistels wel waarderen, maar dat is een kwestie van smaak.

En als ik zou moeten kiezen, heb ik liever iemand die voor zijn mening durft uit te komen, dan iemand die wel lid is, maar zich afzijdig houdt van elke vorm van discussie.
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Hmmm... was ik al vergeten om een :wink: erbij te zetten? nee, dacht het niet... ik zie het daar staan toch?

Lisa :wink:
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

In principe neem ik alles ook veel te serieus :P
Aard van het beestje zeg maar.
Cyn.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou Lisa, beetje jaloers :roll: :wink: ???
Niet zo letterlijk nemen, dit vraagje :wink:

Ik ben van mening dat er geen betere is op deze forum, ze weet gewoon op alle vraagjes een passende antwoord, dat mag je niet ontkennen, ik wou dat ik zoiemand als psych in mijn hele trajekt was tegen gekomen, ik ben er zeker nu geen fan van haar, zo moet het dus niet overkomen, maar heb al haar postings gelezen, heel wat hoor, en ik kon un heleboel voor mij eruithalen, en dat is een feit, ze is een echte verrijking voor deze site, en ook dat mag je niet onkennen! Ik waardeer haar meningen, ze zijn verre van verkeerd, hier is duidelijk iemand goed bezig, zo, en dat moest ik dus nog uns kwijt, jij gaaf me de motivatie Lisa, ik had het al tegen haar persoonlijk in de een of andere posting.........

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Mara W. schreef:Ik ben van mening dat er geen betere is op deze forum, .....
Jaja, ga vooral zo maar door. Straks krijgt ze kapsones, die Joanne... :wink:

Lisa :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie