Moordrecht.

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Van mijn kant ook complimenten voor de fotografeuse, vooral het foto van Lisa, Joanne en Pam ziet er geweldig uit en dat meen ik :wink:

Liefs, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

sorry ik had een foutje gemaakt.. :oops: :oops: :oops:
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi Racine,

Nogmaals bedankt voor de foto's en de compilatie. Het ziet eruit zoals het er was: gezellig.

Als er meerdere mensen zijn met foto's graag vernemen wij dat van jullie.

Groetjes,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Mara schreef:Van mijn kant ook complimenten voor de fotografeuse, vooral het foto van Lisa, Joanne en Pam ziet er geweldig uit en dat meen ik :wink:

Liefs, Mara
Euh dat kan je niet weten maar eigenlijk is het Lisa, Joanne en Paula.
Pam was er in een hele andere gedaante :wink: :D
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Inderdaad. Pamela was in travestie!
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Cynthia schreef:Inderdaad. Pamela was in travestie!
En erg passabel. Overtuigend. Ze zou zo overal over straat kunnen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Dank voor de foto's Racine. Inderdaad: over Pammie kan ik me bij de anderen aansluiten :lol:
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik ben er ook met open ogen ingetrapt :D 8)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:
Mara schreef:Van mijn kant ook complimenten voor de fotografeuse, vooral het foto van Lisa, Joanne en Pam ziet er geweldig uit en dat meen ik :wink:

Liefs, Mara
Euh dat kan je niet weten maar eigenlijk is het Lisa, Joanne en Paula.
Pam was er in een hele andere gedaante :wink: :D
Oeps :oops: maarja, ik ben maar een virtuele gast hier :roll:

Paula, vergeef me :oops:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Nou dan hier ook mijn verslag

Donderdag middag vier uur kwam Franka aanzetten. Was een beetje nerveus omdat ik haar alleen maar van de site kende maar het ijs was al snel gebroken. Ik had al gedouched en moest alleen nog make uppen en aankleden. Franka was ook nog niet helemaal klaar en deed dus vrolijk mee. Muziekje erbij en de kwasten en hopla aan het werk. Na een kleine drie kwartier waren we klaar om Moordrecht te gaan veroveren. De auto van Franka was net een limo dus het ritje was zo voorbij.

In Moordrecht aangekomen moesten we nog even zoeken naar de ingang maar die was snel gevonden. We werden door John verwelkomd en gingen naar binnen waar Marcella me meteen kaapte voor een leuk gesprek over van alles en nog wat. Hongerig als ik was en Franka ook deden we ons meteen te goed aan een lekker stuk appeltaart omdat het buffet nog niet klaar was. Na een half uurtje of zo begon het wat vol te lopen en ontwaarde ik wat bekende gezichten. Racine Denise en Nicole uit Groningen die ik al kende van een andere gelegenheid waar ik regelmatig kom.

En toen het buffet dus. Er was genoeg en de kwaliteit was hoog. Lekker een BBQ spies wat satehtjes en een berg salade naar binnen gewerkt samen aan tafel met de dames. Nog wat foto's gemaakt en toen weer even naar beneden een beetje rond kijken. Bij de ingang zag ik ineens Lisa en Paula en ben dus even gedag gaan zeggen. Uiteindelijk kwam ik ook Natalie tegen die een paar hele leuke vriendinnen bij haar had. Ben nog even bij ze gaan zitten toen de speech aan de gang was en daarna hebben we de dansvloer ontmaagd en zijn er niet meer afgekomen.

Er waren nog wat leuke stellen die als vaste klant bij de fun kwamen en daar hebben we ook veel lol mee gehad. Lekker de boel op stelten gezet en uiteindelijk zelfs de boven verdieping nog verkend. Was erg leuk en vanaf de vide hebben we het optreden van de Alley girls bekeken. Daarna weer naar beneden en verder met dansen terwijl we ondertussen ook even konden uitrusten op de luxe roodpluchen banken. Wat mij nou zo'n speciaal gevoel gaf was het feit dat ik telkens mensen naar me toe kreeg die me aanspraken en vroegen of ik nou Joanne was en zelfs mensen die graag met me op de foto wilde. Ik voelde me net een ster en wilde bijna handtekeningen gaan uitdelen.

En ergens op het midden van de avond kwam ik dus Pam in travestie tegen. Erg passabel en smakelijk ogend. En hoewel we niet veel gesproken hebben vond ik het heel leuk haar eens in het echt te zien. Travestie of niet. :D Ook kwam ik ineens Nicole VT tegen en met haar heb ik een hele tijd zitten kletsen en gedanst. Wat een heerlijk gek mens en je zag er ook toppie uit meis. Tsja en tegen het eind van de avond moest het er eens van komen en heb ik de danspaal beklommen wat me een paar flinke blauwe plekken op mijn dijen heeft bezorgd. Maar wel leuk want het was de eerste keer dat het me lukte in die paal te blijven hangen zonder handen :D :D

Zoals het een echte party animal betaamd ben ik met Franka tot sluit blijven hangen. Niet in de paal maar op het feest bedoel ik hehehe...

2:18 zijn we vertrokken en door een paar leuke omleidingen een half uur langer erover gedaan dan nodig maar met een zeer voldaan gevoel mijn bedje ingekropen uiteindelijk. Moet zeggen dat het de avond van mijn leven was. Voelde me gelijk thuis bij binnenkomst en de sfeer was erg leuk de hele avond lang. Zelfs zonder alcohol.

Topavond in een toptent met een toporganisatie en de volgende keer ben ik dus ook weer van de partij. Dat wil ik voor geen goud meer missen.

En ik denk dat ik de Kittenclub ook aandoe in maart volgend jaar. Dat lijkt me ook geweldig en is gelukkig een stukje dichterbij.

Mensen nogmaals bedankt
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Mooi verhaal Joanne. En van een andere invalshoek dan de mijne. 'Uiteraard' 45 minuten getut dat is des dames 8) . Dames jullie leren het al goed :lol:
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

En het was al een oude wens om Joanne IRL te ontmoeten. Wel, die wens is dan ook die avond in vervulling gegaan. :D
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Als je je handjes maar boven de dekens hebt gehouden die nacht :wink: :wink:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne, lieverd,

Ik had geen gelegenheid meer om die nacht de handen boven de dekens te houden. . . . Was pas om half 7 in Arnhem. Wat deed ik toen. . . snel douchen, ontbijten maar ik kreeg niet veel door mijn keel en vlug naar het werk. . . gelukkig was 12 uur vrij na saai copieer en archiefwerk :-? :cry: , maar het liep natuurlijk weer uit met babbelen en ik wilde mijn werkzaamheden afhebben. En tsja, als je zo'n fun4two nacht uiterst slecht hebt geslapen dan wil je zo'n middag een oogje toe doen. Maar die vrijdagmiddag en vooral vrijdag nacht gingen die handen niet onder de dekens.

Wat zeggen ze bij ons als je een erg leuke meid hebt ontmoet. . .die meid gooi je niet terug in het water. En Joanne gooi je zeker niet terug in het water, daar spring je gelijk achteraan :D :D Wel, ze moesten op verkoopbinnendienst eens weten wat voor spetter ik had ontmoet, hihi. Maar dat zeg ik lekker niet tegen hun, dat geheim hou ik voor me.

Overige postings gesplitst door moderator naar topic http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 9056#39056
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Komen er nog foto's van moordrecht?
Plaats reactie