Hoe heb jij make-up aanbrengen geleerd?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Toen kregen we het ook over make-up en zo. Ze zei tegen mij, je make-up ziet er heel natuurlijk uit zo.>

Dat zou ik geloof ik beslist niet als een compliment opvatten. Het suggereert namelijk dat jijzelf onnatuurlijk bent, en je verondersteld word het eea weg te werken dmv onnatuurlijke make up.

Het is eigenlijk hetzelfde als dat deze of gene tegen een trans zegt dat die 'zo vrouwelijk is'. In feite betekend dat dat die trans als een man gezien word, die vrouwelijk is, want zeg nou zelf, welke geboren vrouw krijgt nou als compliment te horen dat ze zo vrouwelijk is? Dat is ze namelijk al van nature, een vrouw.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Het lijdt geen twijfel dat ze baardgroei onder die 'natuurlijke' vloeibare make up zag, en haar conclusies trok, en jou vertelde hoe 'natuurlijk' je make up wel niet is enzo...verder trok ze ws haar conclusies uit je verdere verschijning enzo.
Anyway, ik ben erg blij dat ik NOOIT van dat soort 'complimenten' krijg.....en nu ga ik koken, want ik krijg zometeen visite.

Dream on,

byebye,

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Sjees Patricia,

dat jij de woorden van die Spiegel serieus neemt zeg! Nou ja, jouw zaak hoor, maar hij durfde niet eens met mij op msn te gaan.
En een postje over een bijna verkrachting vind ik zelf nou niet bepaald positief hoor.
Die Spiegel, daar kon ik alleen maar erg hard om lachen, om zijn pogingen mij de tent uit te lokken.....lolz!

Toch blijf ik er bij dat jij met die Spiegel moet trouwen, jullie zijn voor elkaar geschapen! En hij is bekend met de T wereld, dus durft ie zich vast wel met jou te vertonen enzo, en ook aan zijn familie en vrienden voor te stellen. Hij 'echt, heus waar, 100% hetero' en jij '100% vrouw, echt waar hoor'. De ultieme match toch?

Sterkte verder met alles,

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Patricia, Spiegel en jij zijn zelfs even lang, 1.90 en jullie hebben dezelfde schoenmaat, 47!
Mail hem snel, en vraag hem ten huwelijk, voor een andere T uit zijn T wereld er met hem vandoor gaat!

Alle geluk toegewenst voor jou en Spiegel :-)

Mila.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Xou zeggen,kijk allebei eens in je eigen spiegel en vraag je af in hoeverre je deze zoveelste zinloze - ik tegen de ander - discussie voor moet zetten

Joy
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ik hoef niets terug te lezen om uit te vinden waar het fout ging want het interesseerd me niet waar het fout ging

Dit is het zoveelste - mila tegen een ander - topic, verschilt van geen enkele andere, en leverd dan ook niets positiefs op

wees wijs

Joy
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Joy schreef:dat scheren kost je ook klauwen met geld (secundaire reden)

...
... en tijd.... :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Patricia1979 schreef:heb jij nog iets zinnigs te melden over make-up of scheermesjes? :D
Joy misschien niet, ik wel: ik denk dat de opmerking "of scheermesjes of permanent ontharen - en gebruik het gebrek aan uitgaven voor scheermesjes voor het permanent ontharen" geen hout snijdt. Ik ben bezig met permanent ontharen en je ontkomt er dan ook niet aan om in de tussentijd te blijven scheren. Ik doe dat overigens wel electrisch, wat minder geld kost dan het regelmatig scheermesjes kopen :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Patricia,

Het wordt glad genoeg om later met beardcover + foundation te bedekken :wink:
Serieus: bij een dikkere baard zie je na een uur of 8, 9 wel dat de make-up duidelijk minder begint te worden. Naarmate je langere tijd epileert vermindert dit effect.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Frederique_ schreef:Joy misschien niet, ik wel: ik denk dat de opmerking "of scheermesjes of permanent ontharen - en gebruik het gebrek aan uitgaven voor scheermesjes voor het permanent ontharen" geen hout snijdt. Ik ben bezig met permanent ontharen en je ontkomt er dan ook niet aan om in de tussentijd te blijven scheren. Ik doe dat overigens wel electrisch, wat minder geld kost dan het regelmatig scheermesjes kopen
Ik ben ondertussen zover, dat ik mijn resterende haren eens in de 3 a 4 weken laat harsen.
En niemand die in de tussentijd iets ziet.
Voordeel als alle donkere haren weg zijn, en je alleen nog wat dons over houdt.
Cyn.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Frederique_ schreef:
Patricia1979 schreef:heb jij nog iets zinnigs te melden over make-up of scheermesjes? :D
Joy misschien niet, ik wel: ik denk dat de opmerking "of scheermesjes of permanent ontharen - en gebruik het gebrek aan uitgaven voor scheermesjes voor het permanent ontharen" geen hout snijdt. Ik ben bezig met permanent ontharen en je ontkomt er dan ook niet aan om in de tussentijd te blijven scheren. Ik doe dat overigens wel electrisch, wat minder geld kost dan het regelmatig scheermesjes kopen :wink:

Groetjes,

Frederique
maar het scheren wordt beduidend minder, periodes van een weekje of 3 4 dat ik niets hoeft te doen, daarna komt het weer terug, e doch, ik verslijt minder mesjes en die winst gaat in de epilatiepot
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Cynthia,

<Ik ben ondertussen zover, dat ik mijn resterende haren eens in de 3 a 4 weken laat harsen.
En niemand die in de tussentijd iets ziet.
Voordeel als alle donkere haren weg zijn, en je alleen nog wat dons over houdt.>

Ik weet niet of je een silk epil apparaat hebt, maar als je nog wat fluf/donshaar op je gezicht hebt, dan kun je dat heel gemakkelijk verwijderen met een silk epil. De wieltjes op de kleinste stand, de laagste snelheid, anders breken de haartjes af, en het apparaat gewoon over je wangen/hals halen, als een scheerapparaat ;-)
Niet over je bovenlip, wat op die plek veroorzaakt een silk epil rode vlekjes enzo.
Na electrisch epileren zitten de resterende donshaartjes namelijk gewoon los in hun wortelschacht, dus makkelijk te verwijderen met een silk epil apparaat, en het geeft een minstens zo glad en zacht effect als laten harsen, daarbij is het gratis :-)

Er heeft trouwens een klein silk epil apparaatje met heel kleine wieltjes bestaan, en een lang 'handvat', speciaal ontworpen voor het ontharen van de bovenlip, maar ik heb geen idee of dat nog te koop is, zo'n 10 jaar na introductie.

Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef:en daarna insmeren met Bodysilk van Dove, ook regelmatig in de aanbieding bij het Kruidvat.
Ik heb inmiddels zo'n beetje alle bodylotions/cremes gebruikt, dus ik kan met zekerheid zeggen dat Dove Bodysilk voor mij het beste werkt. .
Hoi Mila,

Dank je voor je antwoord. Dove ruikt inderdaad heerlijk, ik heb de shampoo, badschuim en bodymilk allemaal geprobeerd, maar er zit iets in waar ik allergisch voor ben denk ik. In elk geval verergert het mijn droge huid, believe it or not. Hmmm

Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Mina,

toen bij mij door androcur gebruik mijn huid zo droog werd dat ik een soort eczeemvlekken kreeg ik door de huisarts cremor lanette voorgeschreven. Dat hielp, maar het ruikt niet echt lekker, eerlijk gezegd.
Wellicht een tipje? Het is geen heftig medicijn of zo hoor, gewoon een soort supercreme om een droge huid mee te bestrijden.
Groetjes Mila.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Misschien wel een leuke tip voor beginners:
Dit boekje. Het is eigenlijk geschreven voor tienermeiden, maar ik vind het echt superhandig met veel tips en nog meer plaatjes.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Plaats reactie