Paar fotos van mij
Moderator: Moderators
joh, voor mij geen vrouwen meer, kheb mn gitaar kheb wel serieus eens met dat ding geslapen maar alleen geslapen, voordat jullie allerlei rare ideen krijgen
ik moet de moordenaars van Aap trouwens nog steeds een flinke tik uitdelen, kdenk dat ik dat zaterdag ofzo maar es ga doen kdenk dat ik dan eindelijk met de band samen ga spelen, en dan zie ik meteen alledrie de moordenaars tegelijk =)
ik moet de moordenaars van Aap trouwens nog steeds een flinke tik uitdelen, kdenk dat ik dat zaterdag ofzo maar es ga doen kdenk dat ik dan eindelijk met de band samen ga spelen, en dan zie ik meteen alledrie de moordenaars tegelijk =)
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
mochten jullie ook vrouwen ( of mannen) afzweren en overstappen op een gitaar, dit is de mijne: *kwijlt*
Ibanez GRG170DX
neck type GRG1 neck
body Basswood body
fret Medium frets
bridge Fat 10 bridge
neck pu PSND1 (H) neck pu
middle pu PSNDS (S) mid pu
bridge pu PSND2 (H) bridge pu
* The world's premier metal axe.
* 24-fret, thin, flat and fast Wizard II necks.
* Pickup and pickup placement provide the hard- edged, cutting tone needed for metal and hard rock.
* RGT models feature neck-thru construction for effortless upper fret access, huge tones and long sustain.
* Edge III double-locking trem offers increased durability and stability. The Edge III has original classic Edge feel but with a lower profile saddle for increased comfort.
niet dat ik weet wat dat allemaal betekend ofzo, maarja, et speelt goed
En dat alles voor maar 215 euro, met hoes en 6 meter kabel erbij
*hoe off-topic kun je zijn*
Ibanez GRG170DX
neck type GRG1 neck
body Basswood body
fret Medium frets
bridge Fat 10 bridge
neck pu PSND1 (H) neck pu
middle pu PSNDS (S) mid pu
bridge pu PSND2 (H) bridge pu
* The world's premier metal axe.
* 24-fret, thin, flat and fast Wizard II necks.
* Pickup and pickup placement provide the hard- edged, cutting tone needed for metal and hard rock.
* RGT models feature neck-thru construction for effortless upper fret access, huge tones and long sustain.
* Edge III double-locking trem offers increased durability and stability. The Edge III has original classic Edge feel but with a lower profile saddle for increased comfort.
niet dat ik weet wat dat allemaal betekend ofzo, maarja, et speelt goed
En dat alles voor maar 215 euro, met hoes en 6 meter kabel erbij
*hoe off-topic kun je zijn*
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Beetje off topic... zal ik bij wijze van uitzondering dan maar even doorgaan?
Slapen met je gitaar... euh... kan me er niks bij voorstellen... nja, laat maar
Ik heb nog wel een oud lesgitaartje staan, maar ik kan veel beter overweg met apparaten waar zwart-witte toetsen op zitten. En, nee... ik slaap niet met m'n keyboards. Ze zijn niet lekker warm
Liefs, Kitty
Slapen met je gitaar... euh... kan me er niks bij voorstellen... nja, laat maar
Ik heb nog wel een oud lesgitaartje staan, maar ik kan veel beter overweg met apparaten waar zwart-witte toetsen op zitten. En, nee... ik slaap niet met m'n keyboards. Ze zijn niet lekker warm
Liefs, Kitty
tis omdat het zo'n leuk onderwerp is, daarom mogen we nog even off topic
gitaren euwnen toetsen gewoon keihard je kunt met ze slapen, je kunt dr mee rondlopen op een podium, ze zien er niet uit als logge beesten
maarja, ik zal ze tog maar even in hun waarde laten: met een keyboard kun je wel toffe geluiden maken die je op een gitaar niet kan maken =)
gitaren euwnen toetsen gewoon keihard je kunt met ze slapen, je kunt dr mee rondlopen op een podium, ze zien er niet uit als logge beesten
maarja, ik zal ze tog maar even in hun waarde laten: met een keyboard kun je wel toffe geluiden maken die je op een gitaar niet kan maken =)
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Liever weer on-topic.Tijn schreef:tis omdat het zo'n leuk onderwerp is, daarom mogen we nog even off topic
Open een topic over gitaren?
Dit was gister trouwens ;
Hoi lieve Florieke,
Iedere keer sta ik weer verstelt van de geweldige foto's die je hier plaatst. Maar in het echt vind ik je nog veel mooier. Afgelopen vrijdag heb ik je zichtbaar zien genieten toen je als meisje over straat naast mij liep. Je bent een lieve, geweldige, eerlijke en open meid. Ik hoop je snel weer te zien.
Heel veel liefs,
Edith
P.S.
Iedere keer sta ik weer verstelt van de geweldige foto's die je hier plaatst. Maar in het echt vind ik je nog veel mooier. Afgelopen vrijdag heb ik je zichtbaar zien genieten toen je als meisje over straat naast mij liep. Je bent een lieve, geweldige, eerlijke en open meid. Ik hoop je snel weer te zien.
Heel veel liefs,
Edith
P.S.
Dit is vrijdag werkelijkheid geworden.Waar je ook zal lopen, ik loop met je mee.
Thx Edith, je hebt me echt over die 'drempel' heen geholpen, aangezien ik me echt steeds meer af begin te vragen waarom ik in godsnaam nog als 'jongen' over straat ga, terwerl zoveel mensen zich af vragen of ik nou een man of vrouw ben.Edith schreef:Hoi lieve Florieke,
Heel veel liefs,
Edith
P.S.Dit is vrijdag werkelijkheid geworden.Waar je ook zal lopen, ik loop met je mee.
Enne, dat over dat lopen, dat is een stukje uit een liejde van Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet. En ik hoop jou ook snel weer te zien!
Kus