Ik heb er net drie weken vakantie op zitten, en 80% van de vrouwen liep in bikini, rokje of jurk. En ik, ik liep noodgedwongen topless, dus dat jaloerse gevoel is nog heel vers.
Maar het gaat mij niet zozeer om de kleding, meer om de vrijheid van de vrouw om te dragen wat ze wil, dus een vrouwelijke modelijn voor mannen is aan mij niet besteed, al werd de Romeinse gladiatorstijl mode (minirokken) dan zou dat voor mij weinig veranderen.
Irene
Jaloers ?!
Moderator: Moderators
Jaloers!?
Met het aanhoudende zomerweer zie je inderdaad alle luchtige en vrolijke combinaties tegelijk, al verbaas ik me er toch ook over dat vrouwen bij deze omstandigheden nog een warme spijkerbroek dragen.
Ik herken het zelf ook dat ik in min of meerdere mate jaloers ben. Als vrouw/in vrouwelijke rol kun je ook zoveel leuke dingen dragen, terwijl de mannengarderobe er nogal bleek bij afsteekt. Ook al dragen in normale omstandigheden de meeste vrouwen een broek, een rok of wellicht een jurk heeft voor mij toch zeker meerwaarde. Jammer dat de 'uit huisfase' op dit moment nog niet actueel is, maar wie weet!
Al moet je dit soms wat genuanceerd zien met al die reformatorische vrouwen die ook in deze hoek van Zuid-Holland wonen
Veel liefs van Antje
Ik herken het zelf ook dat ik in min of meerdere mate jaloers ben. Als vrouw/in vrouwelijke rol kun je ook zoveel leuke dingen dragen, terwijl de mannengarderobe er nogal bleek bij afsteekt. Ook al dragen in normale omstandigheden de meeste vrouwen een broek, een rok of wellicht een jurk heeft voor mij toch zeker meerwaarde. Jammer dat de 'uit huisfase' op dit moment nog niet actueel is, maar wie weet!
Al moet je dit soms wat genuanceerd zien met al die reformatorische vrouwen die ook in deze hoek van Zuid-Holland wonen
Veel liefs van Antje
Spannend om deze stap te zetten. Alsof je in het gebergte op een richel stapt met enerzijds een adembenemend uitzicht en aan de andere kant een afgrond...