....iig was het een aanzet om eerst natedenken voordat je zoiets postJaniek2 schreef:Wie zal het zeggen, Mara, misschien vallen zij wel uit elkaar of kwijnen ze weg, als ze zich daar niet mee op de been houden...
groetjes
Mara
Moderator: Moderators
....iig was het een aanzet om eerst natedenken voordat je zoiets postJaniek2 schreef:Wie zal het zeggen, Mara, misschien vallen zij wel uit elkaar of kwijnen ze weg, als ze zich daar niet mee op de been houden...
En wat is uit de school klappen op deze vismarkt hier over wat iemand je in vertrouwen heeft gezegd aan de telefoon?mila schreef:ik vind het eerlijk gezegd eerder iemand achter haar rug in de grond stampen, uiteraard ter meerdere eer en glorie van je (narcistische) zelf.
Leuk, ik mag mijn vrienden die helemaal niets weten van transseksualiteit weer eens gaan uitleggen dat niet elke transseksueel zeemeermin wil zijn.Patricia1979 schreef:Quote van Isis geplukt:
Sommigen doen ook alles om maar zoveel mogelijk met de kop op tv te komen Ik snap ook niet wat het voor meerwaarde heeft om naast het praten over het zeemeermin zijn de nadruk weer te leggen op die transsexualiteit.
Die opmerking van 'weet je wat ze tegen mij gezegd heeft aan de telefoon?', die stak me nog het meest in deze draad, Mila.mila schreef:Wie zit hier eigenlijk in een vismarkt te roeren? Jij toch Francis?