Kitty verlaat Travestie.org

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Janiek2 schreef:Wie zal het zeggen, Mara, misschien vallen zij wel uit elkaar of kwijnen ze weg, als ze zich daar niet mee op de been houden...
....iig was het een aanzet om eerst natedenken voordat je zoiets post :wink:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ja als je het zo gaat bekijken "mankeren" we allemaal wel wat. Kitty gaat nu behoorlijk over de tong en zeker wij zouden beter moeten weten dan dit onsmakelijke gebeuren :-?

slotje ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

en ik maar uitleggen dat het onderling helemaal niet zo bitcherig is en we elkaar steunen...........


'You like to poor soothing oil on troubled waters so to speak'


Een beetje respect voor iemand die hier vaste bezoekster was en tegen alle weerstanden in haar eigen leven heeft vormgegeven? Het tegenovergestelde van achter de geraniums zitten en het is weer niet goed ?



Ik zal nooit vergeten Yomanda: Tien Jack, Tien ! hebben jullie dat gezien?

zou ze toch helderziend zijn?

zo iedereen weer happy en het is allang slaaptijd

xx

Dorine
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Hihi, en dat zegt onze Queen of Statements... wat je zegt ben je zelf>

Heel voor de hand liggend, maar ik ben allesbehalve exhibitionistisch, en ik geef ook geen 'lezingen' ed over transsexualiteit (ook als aandachtvanger natuurlijk, van een zaal(tje) vol toehoorders.

Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Hihi, en dat zegt onze Queen of Statements... wat je zegt ben je zelf>

Heel voor de hand liggend, maar ik ben allesbehalve exhibitionistisch, hoe dan ook niet publiciteits dan wel mediageil, en ik geef ook geen 'lezingen' ed over transsexualiteit (ook als aandachtvanger natuurlijk, van een zaal(tje) vol toehoorders.

Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<de meeste mensen zijn verstokte voyeurs en godzijdank zijn er ook mensen die er juist lol in hebben om naar zich te laten kijken of over zichzelf te vertellen>

En gelukkig voor al die voyeurs zijn er altijd wel exhibitionistische publiciteits en mediageile transen.

Mila
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:ik vind het eerlijk gezegd eerder iemand achter haar rug in de grond stampen, uiteraard ter meerdere eer en glorie van je (narcistische) zelf.
En wat is uit de school klappen op deze vismarkt hier over wat iemand je in vertrouwen heeft gezegd aan de telefoon?

O ja... wat je zegt ben je zelf he :lol:

Los ervan dat het kant noch wal raakt. Of mag je als je iemand helpt alleen nog maar bewonderend over diegene praten, nogmaals, zelfs in vertrouwen?
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

francis schreef:Of mag je als je iemand helpt alleen nog maar bewonderend over diegene praten, nogmaals, zelfs in vertrouwen?
Ja! tuurlijk dat verwacht ik wel Francis! Nog bedankt voor het lenen van je boek! :lol:

x,
Mina
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<En wat is uit de school klappen op deze vismarkt hier over wat iemand je in vertrouwen heeft gezegd aan de telefoon?

O ja... wat je zegt ben je zelf he

Los ervan dat het kant noch wal raakt. Of mag je als je iemand helpt alleen nog maar bewonderend over diegene praten, nogmaals, zelfs in vertrouwen?>

Wie zit hier eigenlijk in een vismarkt te roeren? Jij toch Francis? Enneh....als je pretendeerd mensen 'te helpen', laat je dan niet negatief uit over zo iemand aan de foon. En over 'bewonderend' gesproken; laat je dan ook niet bewonderen in real life, door iemand die minder goed af is als jij.

Mila.
robert
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: wo mar 28, 2007 23:27

Re: Kitty te gast bij Jack Spijkerman's Koppensnellers.

Bericht door robert »

Patricia1979 schreef:Quote van Isis geplukt:

Sommigen doen ook alles om maar zoveel mogelijk met de kop op tv te komen :) Ik snap ook niet wat het voor meerwaarde heeft om naast het praten over het zeemeermin zijn de nadruk weer te leggen op die transsexualiteit.
Leuk, ik mag mijn vrienden die helemaal niets weten van transseksualiteit weer eens gaan uitleggen dat niet elke transseksueel zeemeermin wil zijn.

ik vind het jammer dat er nooit eens iets serieus op tv is over transseksuelen waar ik mijn vrienden naar kan verwijzen om iets meer over het onderwerp te weten te komen. "gewone" transen zijn niet genoeg voor tv, er moet altijd iets extra's bij.

of het zijn transen die totaal onpassabel zijn en om wie de meesten eigenlijk moeten lachen zoals altijd bij MBH (voel je niet aangevallen blijf lekker jezelf, maar laat anderen ook in hun waarde als ze eens een lach niet kunnen onderdrukken)

of het is kelly die nu niet echt als een helder licht over komt.(het schijnt een rol van haar te zijn daar ben je vrij in, maar ik mag die rol dan ook beoordelen)
of ze zijn graag zeemeermin.(mijn zegen heb je, maar koppel het eens los van je trans zijn)

begrijp me goed, als persoon wil ik iedereen in zijn waarde laten en ik veroordeel niemand. ik noem alleen bepaalde aspecten van mensen die op tv komen en die ik dus mag beoordelen, anders moet je maar niet op tv komen vind ik. en om die aspecten moet ik ook (kunnen) lachen.

maar de drie voorbeelden die ik hierboven gaf maakt het voor die vrienden/kennissen/familie die van mijn relatie afweten maar haar nog niet hebben ontmoet, het nu eenmaal niet eenvoudiger om ons te begrijpen.

daarom mijn verzoek aan kitty (je zal intussen wel meelezen)
zou je alsjeblieft het trans zijn willen loskoppelen van je zeemeermin zijn om iets meer duidelijkheid te scheppen naar de buitenwereld?

groeten robert
Gast

Bericht door Gast »

mila schreef:Wie zit hier eigenlijk in een vismarkt te roeren? Jij toch Francis?
Die opmerking van 'weet je wat ze tegen mij gezegd heeft aan de telefoon?', die stak me nog het meest in deze draad, Mila.
Dat stinkt. Niet naar vis, maar naar afgunst.

Bewondering en aandacht zijn prima motivaties voor mensen om te doen wat ze doen. Veel sociaal gedrag is erop gebaseerd.
Ik ben zo benieuwd wat nou eigenlijk jouw motivatie is om hier richting 1000 posts te gaan.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<daarom mijn verzoek aan kitty (je zal intussen wel meelezen)
zou je alsjeblieft het trans zijn willen loskoppelen van je zeemeermin zijn om iets meer duidelijkheid te scheppen naar de buitenwereld?>

Er zit maar 1 ding op Robert.......nodig iedereen die je kent uit, huur een zaaltje, laat tevens het woord 'fotoshoot' vallen, en jullie worden persoonlijk voorgelicht.

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Niet naar vis, maar naar afgunst.>

eh, afgunst? Waarop dan, oh, alwetende? :-)

Mila.
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

hoi Robert,

Net zoals jij jezelf hebt moeten evalueren zal je familie dat ook aan moeten gaan, niets zal die pijn verzachten, dat heeft niets te maken met Kitty. Dat heeft gewoon tijd nodig en dat ze zien dat het echt is wat jullie hebben

Degenen die dat niet kunnen, hebben nog wat te leren denk ik, die ben je dan (voorlopig) kwijt en niet zo groot verlies!

maar vertrouw erop dat de waarheid en de liefde wint en het komt goed met jou en haar familie

in sommige middeleeuwse culturen op deze aarde mag je niet eens daten met iemand uit een dorpje over de heuvel, maar daar liet de genegenheid tussen mensen zich ook niet stoppen

liefs

Dorine
Gast

Bericht door Gast »

Goed visweer, meestal happen ze niet zo als de zon schijnt... ;)

Maar wat ik je vroeg Mila, ga eens na waarom jij hier schrijft. En wat het je oplevert. En wat je dan nog mist.

Ik zou het zoeken in de woorden die ik gebruikt heb, aandacht, bewondering, mensen... maar misschien is het ook wel spanning, actie, of 'effectief beledigen'.
Of superieur zijn.
Plaats reactie