borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: borsten

Bericht door laura.sparkle »

Berdine schreef: do aug 01, 2024 2:39 Hoi Laura,
Heel erg bedankt voor je uitgebreide en nuttige antwoord! Het is geweldig om te horen hoe je zelf bent omgegaan met het vinden van de juiste maat en het uitproberen van verschillende bh’s. De links en tips die je hebt gedeeld zijn ontzettend behulpzaam.
Ik heb inderdaad gemerkt dat het vinden van de juiste maat een behoorlijke puzzel is.
Wat betreft de bh’s die ik heb gekocht in maat 80E, met kant en voorgevormde cups met harde schalen (van het merk Marlon): het lijkt me interessant om te horen hoe jij dit soort bh’s vindt. De voorgevormde cups met harde schalen klinken als een goed idee om de borsten beter te omsluiten en de vorm te verbeteren. Heb jij hier ervaring mee? Hoe voel je je bij het dragen van zulke bh’s, en denk je dat ze geschikt zijn voor mijn situatie?
Ook wil ik graag jouw mening horen over de siliconen pads die je hebt geprobeerd. Zijn deze echt een goede oplossing voor het verbeteren van de pasvorm en het voorkomen van verschuiven? Heb je misschien nog andere aanbevelingen voor vullingen of opvullingen die je hebt gevonden?
Nogmaals bedankt voor al je advies. Het helpt echt enorm en ik waardeer je tijd en moeite om dit met me te delen. Laat het me gerust weten als je nog verdere tips hebt of als je iets nieuws hebt ontdekt!
Liefs, Berdine
Hoi Berdine,

Haha, gezellig. Ja, ik timmer aan de weg. Haha. Dankjewel. Maar jij toch ook!? Toppertje !!!

Die bh van H&M waarvan ik het linkje had gedeeld heeft ook relatief harde cups. Dat is inderdaad de helft van de oplossing. Eigenlijk twijfel ik soms of die pads er nog wel in moeten. Maar het voelt wel fijner. Zwaarder.

Een ander aspect is dat ik soms inkijk heb in mijn blouse of jurk. Dan wil ik niet dat de lege cups aan de bovenkant open gaan staan als ik beweeg. Dan ben ik blij met die pads want dan kun je jouw mannenborstje iets opdrukken en dan is het net echt.

Nee, verder heb ik momenteel geen tips meer. Helemaal op. Haha.

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
Plaats reactie