TGTEEVEE

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Frederique_ schreef:~zucht~

Waar gaat dit over?
En denk je nu -echt- dat je je gelijk gaat halen?

Mijn tip: laat mekaar met rust en doe de dingen waar je in gelooft...

Groetjes,

Frederique
Dit Frederique, is nou discussie voeren, daar is een forum namelijk voor bedoelt. Je kunt natuurlijk ook elkaar allemaal naar de mond praten en met zijn allen de lieve vrede willen bewaren, maar daarmee zul je niet echt een ontwikkeling op gang kunnen brengen.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

mensen, mensen ...
wat er nu geschreven wordt in deze draad, heeft geen betrekking op travestie.org.
Mag ik u vriendelijk verzoeken deze discussie te voeren op de betrokken website?
Wat er op andere websites gebeurt moeten ze vooral op die sites weten .. waar ik geen trek in heb kom ik niet ...

groetjes, Fenna
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

carolienvdmeer schreef:
Zohra schreef:je zult waarschijnlijk hebben gelezen dat zij graag een TS of TG willen ontmoeten wat niet meteen impliceert dat zij daar SEX mee willen hebben
Als er in die profielen staat dat ze 'voor veel in zijn' + foto in blote body, dan weet je al genoeg. Zulk soort profielen worden hier verwijdert, omdat dat verkapte contact-ads zijn.
Je zit nu gewoon te liegen dat je barst, wij hebben geen profielen met naaktfoto's op de site. En ook toespelingen als 'voor veel in' zijn niet toegestaan. Tot nu toe blaat je veel, maar kom nu maar eens met een goed voorbeeld.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

fenna69 schreef:mensen, mensen ...
wat er nu geschreven wordt in deze draad, heeft geen betrekking op travestie.org.
Mag ik u vriendelijk verzoeken deze discussie te voeren op de betrokken website?
Wat er op andere websites gebeurt moeten ze vooral op die sites weten .. waar ik geen trek in heb kom ik niet ...

groetjes, Fenna
Tja, wat mij betreft zijn ze welkom om op mijn site te komen discussieren, ikben niet vies van een lekkere discussie hoor, maar ze willen niet dus ja danblijven ze maar lekker hier, mij best!
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

groetjes, Fenna
Moet alles op dit forum dan betrekking hebben op travestie.org?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Discussies die er op neerkomen dat een ander net zo lang bestookt moet worden tot die er bij neervalt zijn discussies die niet bij mij passen.
Ik herken ze trouwens wel (en ja, tussen die ruim 3000 berichtjes die ik op dit forum gepost heb zul je er ook vele vinden waar ik er ook aan mee gedaan heb, ik ben dus een echte ervaringsdeskundige op dit gebied :wink: ).

Maar voor mijn gevoel dienen ze nauwelijks ergens toe:
1) Je zult die ander op deze toon -echt- niet overtuigen van jouw mening (wederzijds)
2) Je zit jezelf alleen maar kwaad te maken dat die ander het gore lef heeft om ... (vul maar in), danwel dat die ander nog steeds niet snapt dat ... (vul maar in)
3) Aan het eind van de avond ben je 100 berichten verder en heb je je alleen maar kwaadgemaakt...

...zo zinloos...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Bliss schreef:

groetjes, Fenna
Moet alles op dit forum dan betrekking hebben op travestie.org?
Dat vraag ik me ook af...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Frederique_ schreef:Discussies die er op neerkomen dat een ander net zo lang bestookt moet worden tot die er bij neervalt zijn discussies die niet bij mij passen.
Ik herken ze trouwens wel (en ja, tussen die ruim 3000 berichtjes die ik op dit forum gepost heb zul je er ook vele vinden waar ik er ook aan mee gedaan heb, ik ben dus een echte ervaringsdeskundige op dit gebied :wink: ).

Maar voor mijn gevoel dienen ze nauwelijks ergens toe:
1) Je zult die ander op deze toon -echt- niet overtuigen van jouw mening (wederzijds)
2) Je zit jezelf alleen maar kwaad te maken dat die ander het gore lef heeft om ... (vul maar in), danwel dat die ander nog steeds niet snapt dat ... (vul maar in)
3) Aan het eind van de avond ben je 100 berichten verder en heb je je alleen maar kwaadgemaakt...

...zo zinloos...

Groetjes,

Frederique
Ja Frederique ik snap jou wel en als ik het echt zat ben dan stop ik erook mee hoor... ik had namelijk al een hele tijd niet geageerd tot ik door iemand op een bepaalde reactie werd gewezen en ik vond het nodig daar toch op te anticiperen...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

niet alles hier hoeft betrekking te hebben op travestie.org, maar het neersabelen van een andere site met al dan niet terechte argumenten vind ik wel te ver gaan.

Van de week heb ik even vluchtig de site bekeken en als dat je kopje T is, vooral blijven doorgaan met en op die site, maar degene die het niets vinden hoeven er verder ook helemaal niets mee.

Leef en laat leven
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

fenna69 schreef:niet alles hier hoeft betrekking te hebben op travestie.org, maar het neersabelen van een andere site met al dan niet terechte argumenten vind ik wel te ver gaan.

Van de week heb ik even vluchtig de site bekeken en als dat je kopje T is, vooral blijven doorgaan met en op die site, maar degene die het niets vinden hoeven er verder ook helemaal niets mee.

Leef en laat leven
Dit vindt ik nu een reactie die er toe doet Fenna... precies zoals het bedoeld is!
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef:
...zo zinloos...

Groetjes,

Frederique
Behalve voor de toeschouwer dan. ;)

Goede meiden, slechte meiden...

Ik ga er nog eens even lekker voor zitten. ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Saartje schreef:Goede meiden, slechte meiden...

Stil nou Saartje, commentaar uit het publiek leidt af!

Beleef het mee op TGTEEVEE :)

Sticky
Vrouw
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Sticky schreef:
Saartje schreef:Goede meiden, slechte meiden...

Stil nou Saartje, commentaar uit het publiek leidt af!

Beleef het mee op TGTEEVEE :)

Sticky
Nou inderdaad BELEEF HET MEE OP TGTEEVEE en kom dan allemaal lekker DAAR discussieren als julllie het HIER niet nodig vinden???

Mijn forum staat open voor iedere discussie en ik zal niemand de mond snoeren als het even niet in mijn straat zou passen hoor, daarvoor is een forum immers, een discussiemedium voor DIVERSE MENSEN met DIVERSE meningen...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Zohra schreef:julllie
Wie zijn dat nou weer?
De zielige kleingeestige transjes op trav.org, zoals je eerder schreef?

Trouwens, ik ben het niet zo eens met Fenna, zelf geven 'jullie' ook kritiek op trav.org (gaat alleen maar om de hits, te sexgericht op het profielengedeelte). Maar ja, je schrijft ook dat T's blijkbaar geen sex mogen volgens eh... 'ons'. Het wordt steeds waziger allemaal.

Even naar de koelkast, aflevering 134 begint zo.

Sticky
Vrouw
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Sticky schreef:
Zohra schreef:julllie
Wie zijn dat nou weer?
De zielige kleingeestige transjes op trav.org, zoals je eerder schreef?

Trouwens, ik ben het niet zo eens met Fenna, zelf geven 'jullie' ook kritiek op trav.org (gaat alleen maar om de hits, te sexgericht op het profielengedeelte). Maar ja, je schrijft ook dat T's blijkbaar geen sex mogen volgens eh... 'ons'. Het wordt steeds waziger allemaal.

Even naar de koelkast, aflevering 134 begint zo.

Sticky
Dan lees je WEER niet goed... sommigen hier vinden dat je niet aan SEX mag doen omdat je nu eenmaal een TG of TS bent omdat wij 'daarmee teveel geassocieerd worden'. Dus omdat de meerderheid van de maatschappij ons associeert met SEX mag ik ineens niet meer een dergelijek advertentie op het internet hebben dus ik moet als een non gaan leven, keurig netjes met mijn breiwerkje op de bankm genietend van een kopje thee met honing , kijkend naar de eucharistieviering op zondagochtend???
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gesloten