Goh....me komt daar opeens zo'n ideetje binnenschietenJoyy schreef:ervaringsdeskundig als ik ben
Als jij nou....maarja, mss met een klein opleidingtje.....en dan weg wachttijden.....
....kun jij me nog volgen
Moderator: Moderators
Goh....me komt daar opeens zo'n ideetje binnenschietenJoyy schreef:ervaringsdeskundig als ik ben
Waar ik er overigens een van ben... ik ben een extreem nuchter persoon, en als ik me al die jaren wel omgekleed had, dan zou ik in mijn ogen een travistiet geweest zijn; en dat ben ik niet. Ik ben een vrouw in een mannelichaam, niet een man die graag vrouwenkleding draagt. Dameskleding heeft voor mij geen meerwaarde, ik voel me er niet meer of minder vrouw door. Ik draag het om credibiliteits redenen.. enigsinds passabel over te komen.. niet omdat ik het graag draag.. ik voel me net zo goed op m'n gemak in een flodderbroek met legerkistjes als in een cocktailjurkje met pumps, bij wijze van spreken.Joyy schreef:daarbij denk ik dat het percentage zonder omkleedhistory,zonder ook maar iets dat wijst op genderdysforie, jarenlang zonder problemen als man te hebben geleefd, zich aanmeld bij het vu, bijzonder klein is, te verwaarlozen, die enkele gevallen vertragen de wachtlijst amper