Mooi he.....
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Krijg je het wel warm vanAmber79 schreef:kan ook...das wel ver lopen hoor!
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Och dat meenste nett....echt, mottste werke met dit mooie weer
Maarja, ich ben ooch bezig wah....ich heb d'r dokter Chettawoet net betaald en het vliegtuuch geboekt.....over drie weken ga ik kieken hoe het weer in Bangkok is
Maarja, ich ben ooch bezig wah....ich heb d'r dokter Chettawoet net betaald en het vliegtuuch geboekt.....over drie weken ga ik kieken hoe het weer in Bangkok is
Vandaag heerlijk naar het centrum gelopen en weer terug. Bij elkaar toch n goed 2,5 uur buiten geweest. En nergens last van, ws niet eens zo extreem dik gekleed. Alleen die neus he....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Buiten viel het vandaag (voor het eerst in dagen...) zowaar mee met de kou. Ik kon vanmorgen vroeg zelfs gewoon wegrijden zonder eerst autoruiten te krappen (dat was even wennen ). Maar binnen, op kantoor, bleek het nog steeds moeilijk om de boel een beetje behaaglijk te krijgen...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Tis versjrikkelik in de auto, mer vanoet de boesj of oppe sjtroat is t zoooo sjooon..Mara schreef:Och dat meenste nett....echt, mottste werke met dit mooie weer
Have fun in bangkok!
-
- dagelijks aanwezig
ach tegen de tijd dat ik eens naar buiten ging was het allang warme neuzenweer.Amber79 schreef:Vandaag heerlijk naar het centrum gelopen en weer terug. Bij elkaar toch n goed 2,5 uur buiten geweest. En nergens last van, ws niet eens zo extreem dik gekleed. Alleen die neus he....
het enige wat ik gelopen heb is naar de apotheek en weer terug
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Joar danke en het kumt zeker wel joett wah....chica schreef:Have fun in bangkok!
Kheb je niet eens gezienDropkogel schreef:ach tegen de tijd dat ik eens naar buiten ging was het allang warme neuzenweer.
het enige wat ik gelopen heb is naar de apotheek en weer terug
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- dagelijks aanwezig
Op die fiets...of toch niet?
Vandaag heerlijk staan glijden met de vrachtwagen. het is soms best verraderlijk glad..
Vandaag heerlijk staan glijden met de vrachtwagen. het is soms best verraderlijk glad..
Re: Mooi he.....
Hai MaraMara schreef:.....al die sneeuw
En gewoon vakantie
liefs
Mara
Gewoon even een vraagje ben je chauffeuse ....
Groetjes Simone
Thanks God i am a women
Re: Mooi he.....
Heb jij geen sneeuw dan?simon,e schreef:
Gewoon even een vraagje ben je chauffeuse ....