RailZ
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
Ik zie dat meer mensen op 28 februari kunnen dan op 7 maart. Ik stel voor om het op 28 februari te laten staan.
Sorrie, Amber, wat mij betreft zorgen we ervoor dat jij de volgende keer -zeker- meekunt!
Groetjes,
Frederique
Ik zie dat meer mensen op 28 februari kunnen dan op 7 maart. Ik stel voor om het op 28 februari te laten staan.
Sorrie, Amber, wat mij betreft zorgen we ervoor dat jij de volgende keer -zeker- meekunt!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dat is handig, kun je de volgende dag daar spijt van hebben en heerlijk je gelukkig kopen met inkopen doen voor het voor-jaar, alles nieuw. En heb je een baal dag, kun je met de treintjes spelen.janette schreef:Wel gevaarlijk, impulsief als ik ben, gaan dan dezelfde avond nog alle jurken in de fik en heb ik de volgende dag een volledige Fleishmann set op zolder staan
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
-
- Eredivisie
Mogen roze treintjes wel?AM_ber_79 schreef:Maar spelen met treintjes is zoooooow mannelijk, dat mag een T, die haar vrouwelijke kant ontdekt, niet doen!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Waarom zou je als vrouw niet met je Fleishmann kunnen spelen?janette schreef:Wel gevaarlijk, impulsief als ik ben, gaan dan dezelfde avond nog alle jurken in de fik en heb ik de volgende dag een volledige Fleishmann set op zolder staan
Mijn zus vond 't ook altijd prachtig, dat treintjes spelen!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Is je zus dan wel een echte zus?? Zou dat dan niet beter een broer kunnen zijn??Frederique_ schreef:Waarom zou je als vrouw niet met je Fleishmann kunnen spelen?janette schreef:Wel gevaarlijk, impulsief als ik ben, gaan dan dezelfde avond nog alle jurken in de fik en heb ik de volgende dag een volledige Fleishmann set op zolder staan
Mijn zus vond 't ook altijd prachtig, dat treintjes spelen!
Groetjes,
Frederique
Ik heb een broer die al vrouw is, en een zus die eigenlijk beter een broer had kunnen zijn. Daarnaast ken ik iemand die vrouw wordt en ook een T-zus heeft.
Dus........
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven