Vraagje bloos

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Sam schreef:Hoi Elsie,

Hoe stel jij je een niet hetero man zonder fascinatie voor piemels voor dan? :-?
je kunt licht bi zijn, dus dat je op vrouwen en *vrouwen* valt lijkt me. Dat hoop ik althans want anders is er geen hoop voor mij. :) Tenzij er in mij nog TV TG (in omgekeerde zin dan) of lesbische neigingen schuilen :)

het is voor mij persoonlijk heel moeilijk voor te stellen hoe een transgender, dus een vrouw met een piemel, dominant wil zijn en het *mannetje* in bed is... ik zou dat mentaal niet trekken, maar omdat ik het niet trek betekent het natuurlijk niet dat het niet bestaat. Als wens/verlangen kan ik me er wel iets bij voorstellen..

jij valt toch niet op mannen? dat jij transgenders leuk vind maakt jou ook geen homo lijkt me ..
van dat vooroordeel was ik nou juist afgestapt :)
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

elsie schreef:je kunt licht bi zijn, dus dat je op vrouwen en *vrouwen* valt lijkt me. Dat hoop ik althans want anders is er geen hoop voor mij.
Er is vast wel hoop voor je Elsie, en zoals Mila al ergens in deze draad schreef zijn er nogal wat gradaties in biseksualiteit en ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die geen probleem maken van een piemel aan vrouw en toch niet een 'submissive' rol willen spelen in bed.
Maar het misschien wel leuk vinden om hun partner oraal te plezieren, maar in mijn ogen is er dan toch sprake van enige fascinatie.
elsie schreef:jij valt toch niet op mannen? dat jij transgenders leuk vind maakt jou ook geen homo lijkt me ..
van dat vooroordeel was ik nou juist afgestapt :)
;-) en nee, ik zie me zelf niet als een homo man en voel me ook niet sexueel tot mannen aangetrokken.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Sam schreef: Maar het misschien wel leuk vinden om hun partner oraal te plezieren, maar in mijn ogen is er dan toch sprake van enige fascinatie.
Nou dat gaat mij al te ver eigenlijk ;)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Sam schreef:;-) en nee, ik zie me zelf niet als een homo man en voel me ook niet sexueel tot mannen aangetrokken.
De ideale man? 8)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Stephan
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: di dec 25, 2007 15:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Stephan »

Chantal C. schreef:De ideale man?
Ik denk dat dat voor iedere vrouw weer anders is, Chantal, als ze al bestaan. Andersom ben ik tot op heden nog niet de perfecte vrouw tegengekomen :D
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Chantal C. schreef:
Sam schreef:;-) en nee, ik zie me zelf niet als een homo man en voel me ook niet sexueel tot mannen aangetrokken.
De ideale man? 8)
Nou Sam jij houdt toch niet van TS maar van TG right?
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Laat mij nou als travestiet in deze discussie mengen. Ik weet dat ze er zijn, maar ik begrijp niet waarom een travestiet op T*'s van welke aarde dan ook zou vallen. Ik kan wel de redenering van oa Mila volgen, waarom dat zou kunnen, maar zelf voel ik dat niet. Ik begrijp wat ze schrijft in theorie over bijv. projectie, maar zou zelf niets kunnen voorstellen van projectie op een andere T*, zou eerder een vorm van projectie op een bio-vrouw voor mijzelf kunnen voorstellen. Ik heb mij nooit aangetrokken gevoeld naar iemand van wie je kon zien dat ze een T* verleden heeft, zonder iets af te doen aan evt. passabiliteit, aantrekkelijkheid of schoonheid. De mensen met wie ik ooit erover heb gesproken zeggen zelf dat het de combinatie is van mannelijk en vrouwelijk waartoe zij zich aangetrokken voelen, maar dat geldt niet voor mij. Ik heb altijd op vrouwen en vrouwelijkheid gevallen. Ik zou mij eerder kunnen voorstellen, dat ik in een zoektocht naar mijn eigen vrouwelijkheid, naar een partner zou zoeken die mannelijkheid uitstraalde, dan dat ik zou kiezen voor een M-V T*-partner of androgyne. Een V-M partner denk ik behoort wel eerder tot de theoretische mogelijkheden, in mijn beleving, dan een M-V T*.

Net zoals heel veel anderen hier, denk ik dat ik ook een soort 'radar' heb ontwikkeld, en dat zelfs de meest passabele (en mooie) post-op voor mij toch iets zou uitstralen dat zou voorkomen dat ik op haar zou vallen.

Ik wil niet zeggen dat mijn beleving geldt voor anderen, wil alleen inbrengen, dat niet alle travestieten iets hebben of willen met andere T*'s, want ik weet zeker dat ik hier niet alleen in ben. Maar of mijn beleving zeldzaam is, of juist de meest voorkomend, kan en wil ik geen uitspraak doen.

Ik denk, trouwens, dat iedere travestiet dit dit forum leest (en dat zijn veel), inmiddels weet, dankzij draden zoals deze, dat ze niet mogen verwachten dat TS'en eerder begrip voor hen zou hebben. Want dit is veel vaker aan de orde geweest, en de boodschap was (en blijft) eenduidig.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Sam schreef:
Chantal C. schreef:De ideale man?
Ik denk dat dat voor iedere vrouw weer anders is, Chantal, als ze al bestaan. Andersom ben ik tot op heden nog niet de perfecte vrouw tegengekomen :D
Er zit een groot verschil tussen "perfect" en "ideaal"... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Ik kan niet anders zeggen dat ik deze discussie erg leerzaam en interessant vind, mede dankzij de aanwezigheid van Sam, zo zien we het eens van een andere niet *T* kant.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Lala Ferrari schreef:Ik kan niet anders zeggen dat ik deze discussie erg leerzaam en interessant vind, mede dankzij de aanwezigheid van Sam, zo zien we het eens van een andere niet *T* kant.
Dat mag ook wel met meer dan 32000 views... :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Chantal C. schreef:
Lala Ferrari schreef:Ik kan niet anders zeggen dat ik deze discussie erg leerzaam en interessant vind, mede dankzij de aanwezigheid van Sam, zo zien we het eens van een andere niet *T* kant.
Dat mag ook wel met meer dan 32000 views... :P
Ja, wie weet wat voor 'blozende vragen' er nog meer met rode oortjes meelezen?

;-)

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Lisa met een S schreef:Ik denk, trouwens, dat iedere travestiet dit dit forum leest (en dat zijn veel), inmiddels weet, dankzij draden zoals deze, dat ze niet mogen verwachten dat TS'en eerder begrip voor hen zou hebben. Want dit is veel vaker aan de orde geweest, en de boodschap was (en blijft) eenduidig.
Misschien valt het met 't "begrip hebben voor", wel mee. Dat is namelijk iets heel anders dan "vallen voor" of aantrekkelijk vinden. Ik heb volgens mijzelf wel begrip voor travestieten en homo's en gewone mannen, maar als het op aantrekking aankomt, moeten zij zich toch maar zonder mij zien te redden :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Lisa met een S schreef:Ik wil niet zeggen dat mijn beleving geldt voor anderen, wil alleen inbrengen, dat niet alle travestieten iets hebben of willen met andere T*'s, want ik weet zeker dat ik hier niet alleen in ben. Maar of mijn beleving zeldzaam is, of juist de meest voorkomend, kan en wil ik geen uitspraak doen.

.

Lisa
Ehm, lees je contactads sectie hier op trav.org wel eens?
Op een enkele man na zijn het voornamelijk *T*'s op zoek naar andere *T*'s die het gros van de ads plaatsen.
En voor wat betreft die enkele man die via een contactad op trav.org op zoek is naar een *T* zou ik mijn hand niet in het vuur durven steken.......dat kan heel goed een *T* zijn die het nog bij projecteren houdt.
Ik denk dat jouw beleving zeldzaam is.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik denk dat jouw gezichtsveld beperkt is.
(Je gaat er namelijk impliciet vanuit dat contactads representatief zijn voor de rest van travestiet Nederland - wat ik sterk wens te betwijfelen).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Frederique_ schreef:Ik denk dat jouw gezichtsveld beperkt is.
(Je gaat er namelijk impliciet vanuit dat contactads representatief zijn voor de rest van travestiet Nederland - wat ik sterk wens te betwijfelen).

Groetjes,

Frederique
'T is maar net hoe je het bekijkt.......die contactads.....ik lees ze bij tijd en wijle vanwege het hoge amusementsgehalte, en de soms aperte ranzigheid.
Het blijft wel een gegeven feit dat *T* een *T* zoekt voor verkleedpartijtjes en 'exotische sex'.
Het meeste is vermoedelijk gefantaseerd en gedrooggeild, en ik heb zo het vermoeden dat nou juist dat online gefantaseer en gedrooggeil representatief is voor niet uit de kast zijnd *T* nederland. En dat weer beslaat het gros van de *T*'s

Wat jij bedoelt met trav nederland zijn de enkelen die uit de kast zijn hoor.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Plaats reactie