Schoenmaat travestieten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is jouw schoenmaat?

<38 of 38
1
0%
39
4
2%
40
13
6%
41
35
17%
42
54
26%
43
35
17%
44
22
11%
45
24
12%
46
19
9%

Totaal aantal stemmen: 207

Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Leuk dat er weer een oud draadje nieuw leven is ingeblazen :)
tijgertje schreef:ik ben zelf 1.71, schoenmaat 42 :( en maten 40/48/85c (heup,borst,cup)
Het is hier net "het grote post-hier-al-je-maten topic" 8)
Maar toch, zo erg is schoenmaat 42 toch niet, dan heb je best nog wel redelijke keus in de meest winkels (en voor aangename prijsjes :wink: )
Dorothy schreef:
Cynthia schreef:Dan zul je of die smalle modellen moeten mijden, of daarvan toch maat 42 aanhouden.
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar toch bedankt voor die tip :wink:
Glij je dan niet te makkelijk naar voren? Een aardige verkoopster vertelde mij laatst dat veel vrouwen (niet alleen T's) moeite hebben met de schoenbreedte (in ieder geval van de voorvoet). Dat zie je overigens ook wel goed in het straatbeeld, regelmatig zie ik toch wel schoenen met een bobbel in het leer van een uitpuilende teen. :wink:
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
SaartjeTS
ff weer wat posten

Bericht door SaartjeTS »

Hey meiden

Gisteren iets bijzonder raar meegemaakt.
Ik heb nl. maat 44/45 in mijn normale schoenen maar toen ik gisteren een paar schoenen (4inch hiel & zool) ging aanschaffen bleek dat maat 42/43 al gepast was :o :o :o Zelf laarzen van maat 43 zitten me als gegoten????

Heeft er iemand een uitleg voor?
Want als dit het geval is, dat ik toekom met een maatje of 2 kleiner gaat er een heel nieuwe wereld open :D (en voor min portemonee ook :D :D :D )
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

SaartjeTV schreef:Hey meiden

Gisteren iets bijzonder raar meegemaakt.
Ik heb nl. maat 44/45 in mijn normale schoenen maar toen ik gisteren een paar schoenen (4inch hiel & zool) ging aanschaffen bleek dat maat 42/43 al gepast was :o :o :o Zelf laarzen van maat 43 zitten me als gegoten????

Heeft er iemand een uitleg voor?
Want als dit het geval is, dat ik toekom met een maatje of 2 kleiner gaat er een heel nieuwe wereld open :D (en voor min portemonee ook :D :D :D )
Wel saartje dat is mogelijk. waarschijnlijk zijn jouw voeten aan de voorkant smaller dan de normale mannen voet.
Ik zelf heb maat 44 zowel van mannen als van vrouwen-maat.
Mijn vriendin heeft van mannenmaat ook 44 maar als vrouw heeft ze soms maat 42 en als het echt mee zit zelfs 41.
Het gebeurd dan ook weleens dat ze schoenen besteld heeft en dat ik ze "krijg"omdat ze haar te groot zijn.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ik heb mazzel. Maat 42 past mij prima. Beetje zoeken, maar het is makkelijker dan grote maten. :)
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Wat mij opvalt. Regelmatig winkel ik bij Wehkamp. Ze hebben vaak leuke schoenen. Niet veel schoenen in maat 42. Maar maat 42 is negen van de tien uitverkocht! :evil: Terwijl de andere maten vaak weken lang nog steeds leverbaar zijn. Met aanbiedingen, zoals de 10 kortingdagen, vliegt maat 42 nog sneller eruit dan de andere maten.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

De ultieme service van Wehkamp heeft er ooit voor gezorgd dat ze mijn partner een andere maat schoen toestuurden dan ze besteld had, omdat haar maat was uitverkocht.

Na een paar slechte ervaringen pas ik schoenen altijd!

want de ene maat is de andere niet.

Irene
Kleine stapjes
SaartjeTS
ff weer wat posten

Bericht door SaartjeTS »

Wat me ook opvalt is dat men maar op weinig plaatsen "grotere" schoenmaten heeft. In verschillende winkels in Brussel gaat men maar tot maat 41
:cry: Dit vind heel spijtig (anonimiteit van de grootstad)
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Wat mij opviel dit jaar dat scapino in hun laarzen campagne dit keer erg veel laarzen had tot maat 42. Ik ben dit jaar dan ook in de gelukkige omstandigheid geweest om voor het eerst (met schoonzus samen winkelen) in het bezit te komen van leuke laarzen Ik heb ze zelfs in de winkel aangepast (wel in een wat afgelegen hoekje :oops: ) Daarna met haar ook nog wat andere kledij gekocht. :D :D :D :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie