De norm in de TS wereld

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:Maar het is toch ook nie nodig zich daar gedanken over te maken.....als de mensen in kwestie maar un vervult leven kunnen leiden na transitie dan isset toch goe he :wink:

Mara
De beste conclusie tot nu toe, als je het mij vraagt :D .

Prettige zondag met je beesten, Mara. Of zit je weer in het zuiden?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

mina schreef:Waarom kunnen andere homojongens tevreden zijn over hun seksualiteit en zelf en waarom lukt dat mij niet?
....hmmmm, mss omdat je uniek bent, zoals iedereen :roll:

Misschien ben je dus geen gewone homojongen.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nee Janiek, ik zit wel in het zuiden, maar dit keer dus van dit platte land hier en ja bij mun scheten, die nu lekker in de zon liggen en zich geen gedanken erover maken wat ze dan wel niet zijn......hahaha, stelletjes gedwongene homos omdat ik geen vrouwtje erbij haal, anders groeit de populatie proportionaal binnen de kortste keren :D

Jau ook nog un zonnige restzondag gewenst

Mara
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Waarom kunnen andere homojongens tevreden zijn over hun seksualiteit en zelf en waarom lukt dat mij niet?
Mina
Wat ik ervan begrijp is dat ze het sexuele heel bevredigend vinden, zeg maar wat er hangt... Theoretisch de beste oplossing homo worden :-) of man worden!
Zo zien de meeste mensen je toch al pre transitie denk ik

maar volgens mij heb je dat al geprobeerd... toch?

Ik zie heel veel jongens/mannen die qua lichaamsbouw heel dicht bij een meisje zitten en als je er dan mee praat komt er een golf mannelijke ontoegankelijkheid op je af

zit toch echt van binnen..............lichaam zegt niks
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

hoi Mara,

offtopicsus

ik weet niet meer waar maar je noemt weleens a Campo is dat de groot inquisiteur van de normaliteit? Ik ga het eens opzoeken, lijkt me aardig eens iets te lezen wat je bestaan ontkent, een beetje ala Kafka. Je kan niks 'bewijzen' (tot de wetenschap verder is) en dan is het prijsschieten vanuit een onverantwoordelijke positie waar je veel kwaad kan doen (op fora of in de wetenschap), ik vind dat zo minachtend

De een neemt aan de de ander de waarheid spreekt
De ander neemt aan dat de een altijd liegt
Als dan no 1 zegt het linker deurtje en no 2 het rechter, welk deurtje is dan het juiste?

Is er nooit ruimte voor dingen laten zoals ze zijn?
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef:
Waarom kunnen andere homojongens tevreden zijn over hun seksualiteit en zelf en waarom lukt dat mij niet?
Mina
Wat ik ervan begrijp is dat ze het sexuele heel bevredigend vinden, zeg maar wat er hangt... Theoretisch de beste oplossing homo worden :-) of man worden!
Zo zien de meeste mensen je toch al pre transitie denk ik
ja heb ik geprobeerd, bij mij liggen de aandachtspunten ergens anders :)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou nee Dorine, ik zeg niks over aCampos ideeen, ik kaart het alleen maar aan, wat die met mij van plan was en wat die ermee bij me heeft aangericht.....en dat Jos & Co. me daar ook nog zonder waarschuiwing naartoe hebben gestuurt......

.....en ja dit allemaal in un diepe crisis waar ik alles met me liet doen....ik was echt uitgeleveerd zogezegt :roll:

Geen wonder dat ik niks geef op zogenoemde deskundigen.....scharlatanen allemaal hoor.....

.....en ja, er is ruimte om dingen zo te laten als ze zijn, maar men is van mening dat alles *reparabel* is, binnen un vage norm en un paar vage figuren menen ook nog, diegene te zijn, die het wel kunnen.....

.....heb je die Joost wel uns gezien irl of op un foto??? Die lijkt op eerste gezicht echt erop, dat je met iemand te doen hebt, die nie goed spoort, ik vind het maar un griezel hoor, die kijkt je nog niet us aan als die met je praat en die manier waarop die spreekt, nou zeg...de indruk wordt verder bevestigt :wink:

Eeeeeeuuuuuhhh, waar ging het net over.....??? Hahahaha......

Achja over Mina....nou ik weet ook nie of daar deskundigen duidelijkheid over kunnen leveren.....misschien eerder meer onduidelijkheid..... :roll:

groetjes

Mara
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Mara schreef: Achja over Mina....nou ik weet ook nie of daar deskundigen duidelijkheid over kunnen leveren.....misschien eerder meer onduidelijkheid..... :roll:

groetjes

Mara
hihihi, nou we merken het vanzelf wat de deskundigen erover te zeggen hebben, vroeg of laat zal ik wel eens bij het alom gevreesde genderteam belanden, *bibber*

Hey Mara, ik lees regelmatig dat je verwijst naar een moeilijke periode in je leven, en ben wel benieuwd geraakt naar wat je overkomen is...
Is het omdat ik geen toegang heb tot het TS forum dat ik dat niet kan lezen? LOL

kus,
Mina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mina, ik weet nie meer waar ik wat erover heb geschreven en een forum waar ik geloof ik het meeste erover had gepost bestaat al twee jaar nie meer.....

.....ff kort, ik zat vanaf 92 in un heel kikse relatie, de eerste uberhaupt, waar ik echt smoorverliefd was, met alle anderen ervoor kon ik bvb nie opbrengen onder de lakens! We waren een, had het nooit eerder beleefd zo.....met haar kon ik ook over mun probs praten en ze gaaf me alle ruimte, ze bracht het gewoon op en daar ben ik nog steeds reuze dankbaar om.

Maar ook daar ging het op gegeven moment mis en ik ging eraan kapot en ja in die situatie gingen we dus op zoek naar hulp, eerst in het Klinikum in Aken/Duitsland en dan bij het VU, voor mun vriendin was het best zwaar omdat ze wist, dat ik daadwerkelijk transje was, we wouden bij mekaar blijven en wisten allebei dat dit nie zal lukken, en ja in die situatie van overstuurtheid door deze relatiebreuk werd ik 2002 naar Joost aCampo gestuurt die me maar op geluk een jaar lang met un hoop middelen(coctail van 4) volgeprobt heefd, ik liep maar bij als un zombi, 15 uur per dag geslapen, overdags maar slaperig als maar wat en je kon alles met me doen.....hij wachtte gewoon af of ik met mun injekties zal stoppen, maar dat deed ik nie, begonnen met hormonen ben ik in 1999 op een later blijkbaar optimale manier.

Op gegeven moment hebben ze me weer naar het VU gestuurt en waar ze opnieuw van begin af aan zijn begonnen....weet je wel, tweede keer volgens protocol en ja het voelde echt als un klap, de tijd werd kunstmatig gerekt, zelf mun RLT duurde 20 maanden!!!! Ik was alleen blij dat ik al die tijd kon overbruggen met hormonen anders had ik dat nie volgehouden.

Nu geopereerd weet ik dat ik van begin af aan nie gek ben geweest, in 1991 had ik het lang en breed erover met een goeie vriendin dat ik het misschien nie lang kan volhouden om als man verder te moeten....dat was toen de tijd, waar deze ene transportondernemer zo vreeslijk op me viel en ik bij hem inwoonde, waar ik ook met het dilemmer zat eigenlijk geen homo te zijn ondanks ik wel af en toe gevoelens voor mannen blijk te hebben, ik was wel dondersgraag zijn vrouw geweest in mun fantasien, want hij was un erg leuke knul hoor en zo helemaal anders dan gewone mannen. Ik was zelfs pokkejaloers op die meid uit Parijs, die hem af en toe kwam bezoeken! Dan werd ik ff aan de kant gezet! Maarja, toen vielen wel merderen op me, meestals vrouwen en met geen een kon ik het echt opbrengen of had het vet moeilijk onder de lakens te duiken.....pas op die ene nederlandse waar ik in 92 in aanraking kwam, dus waar ik dan voor un tijdje wel dacht, dat alles in orde lijkt met mij......

.....beetje duidelijker nu Mina :roll:

groetjes, Mara
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Lieve Mara,

Wat vreselijk om zo ontkent te worden. Ik weet te weinig van zijn standpunten af merk ik, want hij ontkent ook niet dat soms genderaanpassing goed kan zijn, wat ik eerst wel dacht

Ik had al eerst een korte tirade geschreven zonder veel informatie te hebben :-)

Ik ben blij dat je uiteindelijk vrede hebt!

xx

Dorine
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:Dat is niet nodig als je al 18 jaar meeloopt (en niet stekeblind bent) hoor.
mila schreef:Ja, idd, want toen ik pas begon ging ik er heel naief van uit dat als iemand TS is, ook op de een of andere manier vrouwelijk is, qua gedrag ed.
Dit bleef even bij me hangen: als ik het goed begrijp loop je 18 jaar mee en ben je hier al die tijd zo druk mee in de weer? Ben benieuwd hoeveel jaar ik nodig zal hebben om van de verwondering hierover te bekomen...
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dorine schreef:Ik ben blij dat je uiteindelijk vrede hebt!
Ik ook :wink:

Alles andere is geschiedenis en kan ik toch nie trugdraaien....du-hus.....

liefs

Mara
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ja Mila je zit echt in het a Campo kamp. Pas als er aan bepaalde strenge voorwaarden voldaan wordt ben jij het er mee eens dat er geslachtsaanpassende behandeling wordt aangeboden (alsof je daar iets over te zeggen hebt). Dus je gaat er vanuit dat het voor het merendeel waanideeen zijn (schizofrenie)?

In tegenstelling tot a Campo ga jij echter uit van uiterlijkheden, waar ik ook vrouwelijke hobbies onder schaar.

De typische homo-hairstylist (stereotype) vind ik zelf namelijk nogal mannelijk omdat hij nogal vol is van zichzelf, dus over zichzelf praat en nogal hardhandig te werk kan gaan en sexueel ook aggressief is prima toch? Heeft ie mij helemaal niet voor nodig, niemand niet, en de fohn zet ie te warm *#&@

een ex-hetero bouwvakker (stereotype)is wat mij betreft even geloofwaardig of misschien wel meer dan een typisch vrouwelijke ex-homo ts. Waarom? omdat de afstand veel groter is omdat er zoveel voor nodig is uit de kast te komen daar heb ik respek voor RESPEK :-). Je ziet ook dat deze mensen inderdaad met de energie van een man (plaatstalen ego) de eerste stappen overleven gewoon omdat ze dat geleerd hebben, het gevoel toe te laten betekent jezelf ook afbreken............janken enzo :-)

Ik weet het gewoon allemaal niet mijn achtergrond is meer zoals Melina schreef, maar ik denk niet dat je aan iemands verleden kan zien hoe echt die gender dysforie is. Hoogstens hoe goed ie het wist te verstoppen, of niet...

waar je misschien wel een punt hebt is dat het voor de exbouwvakker ts, de stap naar homo groter is dan die naar vrouw, omdat ze die associatie niet aankunnen als 'echte hetero man' . Maar die haken echt wel af als ze doorkrijgen dat leven als trans heel wat lastiger is dan als homo. En dan heb je vast ook wel een groep mensen waarbij een andere behandeling beter is of de tijd niet rijp? weet ik veel ik ga er gelukkig niet over

Waar het mij omgaat is niet te proberen in het hoofd van een ander te kruipen want je gaat daarmee de fout in. Dat is nl echt een mannelijke hobby, plaatsen, oordelen, wegschuiven op naar volgende probleem, dat kan met voetbal maar niet met mensen....
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Hoi Dorine,

als ik het zo lees, leg je Mila weer iets teveel in de mond.

Met een beetje goeie pech wordt dit straks een soort "cat-fight", waarbij men elkaar in een zo mannelijk (want = slecht) licht probeert te zetten. Dat gebeurt hier wel eens vaker.

Kijk, Chantal hierboven keek ervan op hoe iedereen hier Mila's stelling op zichzelf betrekt en vervolgens in de verdediging schiet. Ik heb een klein vermoedentje dat het Mila daar juist om te doen is. Joost (niet å Campo) mag weten waarom...
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

is ook zo

stom om alles weer steeds op te rakelen en in andere vorm weer als verwijt te maken, heel geniepig van me, maar ja ik weet aan de andere kant dat ze het wel aankan net als ik ondertussen ;-)

maar je hebt gelijk, meow

xx

Dorine
Plaats reactie