TGTEEVEE
Moderator: Moderators
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Je sarcasme is ook sprekend.Sticky schreef:Nee Zohra lieffie,
Sommige T's worden liever niet geassocieerd met BETAALDE sex, waaronder jij, als ik het goed lees (maar waarschijnlijk niet).
Sex en betaalde sex is niet hetzelfde, net zo min als non en vrouw hetzelfde zijn.
Eucharistieviering had je trouwens heel goed geschreven.
Sticky
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Carolien,
Trouwens, er zijn meen ik een behoorlijk aantal TS'en die liever niet met travestieten worden geassocieerd, maar toch geen bezwaar hebben om lid te zijn van een site die 'Travestie.org' heet en door travestieten wordt onderhouden.
Overigens, Zohra, begrijp ik wel waarom je je eigen site verdedigt, maar vind ik het niet netjes om dat te doen door onze site te bekritiseren. Dat hebben wij niet verdiend.
En als moderator... ben ik met Fenna eens. Kritiek op een andere site hoort hier niet thuis, maar op de site zelf. Zohra heeft jullie uitgenodigd om de discussie daar voort te zetten, en om scheve gezichten te voorkomen, vraag ik als moderator om daar gevolg aan te geven.
Lisa
Dat is jouw goede recht. Maar vind je dat Zohra dan geen site mag onderhouden voor T's die geen bezwaar hebben aan deelnemen aan een site die door haar is opgezet?carolienvdmeer schreef:En ik wens er ook niet mee geassocieerd te worden.[met betaalde sex]
Trouwens, er zijn meen ik een behoorlijk aantal TS'en die liever niet met travestieten worden geassocieerd, maar toch geen bezwaar hebben om lid te zijn van een site die 'Travestie.org' heet en door travestieten wordt onderhouden.
Toch zijn er een behoorlijk aantal 'T's werkzaam in de branche.carolienvdmeer schreef:En ik denk de meeste T's niet.
Overigens, Zohra, begrijp ik wel waarom je je eigen site verdedigt, maar vind ik het niet netjes om dat te doen door onze site te bekritiseren. Dat hebben wij niet verdiend.
En als moderator... ben ik met Fenna eens. Kritiek op een andere site hoort hier niet thuis, maar op de site zelf. Zohra heeft jullie uitgenodigd om de discussie daar voort te zetten, en om scheve gezichten te voorkomen, vraag ik als moderator om daar gevolg aan te geven.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ok LISA je hebt gelijk en ik biedt mijn excuses hiervoor aan dat ik dat gedaan heb. Ik was gewoon ZO boos dat ik van allerlei kanten werd aangevallen om een initiatief dat gewoon leuk en welgemeend was.
Alsemotioneel mens vond ik het nodig om te reageren en uiteraard reageer ik ook niet altijd op een correcte manier omdat ik ook maar een mens ben... zeker als je van allerlei kanten wordt aangevallen doormensen die je eigenlijk zouden moeten bijstaan omdat we allemaal onder een gediscrimineerde groep vallen.
Ik wilde alleen een leuk initiatief nemen waar mensen hun eigen videos kunnen uploaden en lekkerkletsen en het is GEENSZINS mijn bedoeling te concurreren met travestie.org, ik werk liever SAMEN dan te concurreren.
Ik kan alleen de kleingeestigheid van veel mensen niet uitstaan en daarom vond ik het nodig om zo te reageren!
Groetjes en nogmaals mijn excuses!
Zohra
Alsemotioneel mens vond ik het nodig om te reageren en uiteraard reageer ik ook niet altijd op een correcte manier omdat ik ook maar een mens ben... zeker als je van allerlei kanten wordt aangevallen doormensen die je eigenlijk zouden moeten bijstaan omdat we allemaal onder een gediscrimineerde groep vallen.
Ik wilde alleen een leuk initiatief nemen waar mensen hun eigen videos kunnen uploaden en lekkerkletsen en het is GEENSZINS mijn bedoeling te concurreren met travestie.org, ik werk liever SAMEN dan te concurreren.
Ik kan alleen de kleingeestigheid van veel mensen niet uitstaan en daarom vond ik het nodig om zo te reageren!
Groetjes en nogmaals mijn excuses!
Zohra
Altijd goed om je vooroordelen even tegen het licht te houden . Ook altijd lekker om ze bevestigd te zien.carolienvdmeer schreef:Om eens te kijken wat daar zoal rondspookt, daarom. Gewoon uit nieuwschierigheid. Niet meer en niet minder.Zohra schreef:Je zit niet op chatgirl omdat je daar zon 'gezellig' gesprek voert hoor op een SEX chat
Ik wist niet eens dat die "chatgirl" bestond. Kun je nagaan .
Waar ik weer helemaal niks van snap, is die drukte over geassociëerd worden met iemand anders haar werk in de sextrade. Minderheidsstress, natuurlijk. Maar kom, stap daar eens overheen. Iedereen heeft het recht haar leven op eigen manier vorm te geven. Mij lijkt het niks, want ik weet niet eens wat "chatgirl" inhoudt, dus wie ben ik. Maar laat de beeldvorming over transgenders vooral zo divers mogelijk zijn, dan leren mensen vanzelf dat je anderen niet over één kam moet scheren.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes