Ooit gehoord van wartaal?Mara schreef:Un vrouw praat niet alleen met de mond hoor, ooit de term lichaamstaal vernomen.....!!!???Amber79 schreef:praten doe je met je mond...![]()
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderator: Moderators
Ooit gehoord van wartaal?Mara schreef:Un vrouw praat niet alleen met de mond hoor, ooit de term lichaamstaal vernomen.....!!!???Amber79 schreef:praten doe je met je mond...![]()
Tijd voor een vergelijkend waren onderzoek...Bea-tg schreef:Ik heb ook gekeken en ja het was duidelijk en goed verwoord voor de buitenstaander. En de oproep voor een ieder om uit die kast te komen.
Wat mij verbaasde dat je de techniek kreeg te zien die het VU gebruikt.
Nu ik ben blij dat mijn ene vriendin naar Thailand is geweest, en de ander gaat volgend jaar. Daar gebruiken ze een totaal andere methode waardoor ze toch een goede vagina kreeg en de andere hoopt te krijgen.
Groetjes Bea.
Ik mag aannemen dat een beetje doctor toch wel het fijne van zijn vak wil weten en bij blijven? Dat doen toch de meeste mensen die een beetje van hun vaardigheden / werkzaamheden houden? Het lijkt mij juist een uitdaging om een "betere"??? techniek ook te willen toepassen. Het zijn kunstenaars, en die willen altijd vernieuwen / verbeteren.AM_ber_79 schreef:Waarschijnlijk omdat er meer ervaring voor is vereist. Ervaring die chirurgen hgier, met het weinige srs die ze moeten doen, niet hebben. In Thailand hebben ze meer srs-en,waardoor de ervaring ook toe neemt..