inderdaad, hetzij zo... voor hun n gemiste kans, ik heb toch wel lol en plezier. Het is alleen zo jammer voor hun dat ze t niet aandurven.Irene schreef:
Daar ken ik ook nog wel wat voorbeelden van, spreek je wat af met iemand, wordt het op het laatste moment afgezegd en vervolgens hoor je er nooit meer wat van, nou ja het zei zo.
Irene
Artikel over Genderteam in Parool Zaterdag 12 September
Moderator: Moderators
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Ben ik het wel mee eens, ik heb een goede vriendin die er altijd erg vrouwelijk uitziet maar wel als een bouwvakker op de scouting leidinggeeft / bier drinkt / foute moppen tapt.Snoopy schreef:Ok dat het bij jou geen gevoelige plek is.. is alleen maar fijn toch. maar dat bedoelde ik dus ook met de verschillen tussen transvrouwen. Ik begrijp daar dus niets van, dat jij daar niet mee zit. Tuurlijk heb je gewoon bestaansrecht als vrouw, ook als je niet passabel bent. Je bent daardoor niet minder vrouw, maar voor mij geldt wel... dat of ik als vrouw gelukkig kan zijn of niet, erg blijft afhangen van mn uiterlijk. Ik vind het heel erg belangrijk als vrouw sociaal acceptabel te zijn en voldoende passabel. En dat ik ook mn vrouwelijkheid kan uiten.AM_ber_79 schreef:Even wat voorbeelden misschien?Janiek_ schreef: Zodra jij zelf leeft vanuit het besef dat een niet zo passabele transvrouw ook gewoon een vrouw is
* zondag zat ik op n feestje waarbij n bio vrouw n zwaardere stem heeft dan de meeste mannen. Werd zij daardoor minder vrouw?
* Mijn moeder heeft geen maatje 38, sterker nog, door 2 bevallingen en stoppen met roken is zij veel aangekomen. En zij is ook niet al te fijn gebouwd. Maakt het niet hebben van de perfecte maten haar minder vrouw?
* Een vriendin van me zegt vaak dat ze gaat pissen. Een ander zegt dat ze naar dr eigen gezeik gaat luisteren. Maakt dit hun minder vrouw?
Maar als je dit als transvrouw doet/hebt, zou je plots wel minder vrouw zijn? Onzin, er is geen enkele vrouw die volkomen 100% vrouwelijk (volgens de maatstaven der maatschappij) is. Wat is minder passabel? Zoals mn ex me altijd vertelde: er zijn net zoveel soorten vrouw als dat er vrouwen zijn. En alles bij elkaar zijn ze vrouwen.
liefs
Voel mij prettiger om me " roomser dan de paus" / vrouwelijker dan gemiddeld te gedragen.
Maar moet iedereen voor zichzelf weten uiteindelijk.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Ja ja ja, ik heb een stuk herschreven (verhaal werd te lang) en dat had ik even moeten weglaten..AM_ber_79 schreef: Ik weet dat de techniek voor niks staat, maar spraak en taalgebruik op een foto? Je moet echt eens van die 12jaar oude single malt afblijven. Of een ander vriendinnetje zoeken die je niet zo de verkeerde dingen van t leven laat zien. (ga je zaterdag nog mee naar Flying Puppy btw? )
En geheel offtopic, nee ik ben erg blij met mijn dinnetje dus die ga ik echt niet inruilen..
Ik had t over een dinnetje, niet over je dinnetje.... Waarom denk je anders dat juist ik t heb over de Flying Puppy?Madeleine. schreef:\En geheel offtopic, nee ik ben erg blij met mijn dinnetje dus die ga ik echt niet inruilen..AM_ber_79 schreef: Of een ander vriendinnetje zoeken die je niet zo de verkeerde dingen van t leven laat zien. (ga je zaterdag nog mee naar Flying Puppy btw? )
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Whoot nog meer slechte dingen klinkt als een plan.AM_ber_79 schreef:Ik had t over een dinnetje, niet over je dinnetje.... Waarom denk je anders dat juist ik t heb over de Flying Puppy?Madeleine. schreef:\En geheel offtopic, nee ik ben erg blij met mijn dinnetje dus die ga ik echt niet inruilen..AM_ber_79 schreef: Of een ander vriendinnetje zoeken die je niet zo de verkeerde dingen van t leven laat zien. (ga je zaterdag nog mee naar Flying Puppy btw? )
- Madeleine.
- ff weer wat posten
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Als t goed is wel...maaaruh...voor ik t weer n keer gedaan heb, kap ik hier met offtopic gaanMadeleine. schreef:Waren toch brownies?