post op mv libido

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef:
Hoe dom kun je zijn? Voor je iets dergelijks laat inspuiten informeer je je toch gewoon via het net?
Rampverhalen over gemigreerde en op termijn ontstekingen veroorzakende Aquamid te over.
En dan nu aan de permalip.....andere transen afkraken vanwege non FFS en een pruik maar zélf BLIJVEN verbouwen tot je er totaal belachelijk uitziet, compleet met worstjeslippen?

Ik denk dat een onpassabel transengezicht met daarboven een pruik nog altijd te prefereren is boven een belachelijk verbouwd plastic gezicht.

Het eerste is dan nog tenminsten natuurlijk ogend het 2e permanent afzichtelijk.
Je gaat er dus helemaal niet op in dat je dus gewoon maar wat zat te kletsen over mijn neuscorrecties, hahahaha!!
"Verbouwen"??? Kom op zeg!! Dat is boeren zeggen over transseksuelen: dat ze omgebouwd/ verbouwd zijn.

Over die aquamid: toen ik het in liet spuiten deed bijna elke kliniek in Nederland dat nog gewoon. Iets pas iets van de laatste jaren dat het afgeraden wordt te gebruiken.
Heb er persoonlijk geen positief resultaat mee gehad maar eerder bijna geen resultaat. Het was een zeer kleine hoeveelheid is is gaann migreren naar de buitenkant van de lip waardoor het volume weg is.
Er is absoluut geen sprake van ontsteking bij mij.

En over Permalip. Ik weet niet of je er überhaupt weleens van gehoord had maar er zijn maar 3 formaten. Je kan helemaal niet vergroten tot een onnatuurlijk 'worsten'-formaat. En ook al zou ik dat wel willen: mag ik toch zelf weten??
http://www.youtube.com/watch?v=OKrxMuQFwkU

[/url]
pipa
Troll

Bericht door pipa »

[quote="Jaimeeworstjeslippen?

.[/quote]

Je gaat er dus helemaal niet op in dat je dus gewoon maar wat zat te kletsen over mijn neuscorrecties, hahahaha!!
"Verbouwen"??? Kom op zeg!! Dat is boeren zeggen over transseksuelen: dat ze omgebouwd/ verbouwd zijn.

Over die aquamid: toen ik het in liet spuiten deed bijna elke kliniek in Nederland dat nog gewoon. Iets pas iets van de laatste jaren dat het afgeraden wordt te gebruiken.
Heb er persoonlijk geen positief resultaat mee gehad maar eerder bijna geen resultaat. Het was een zeer kleine hoeveelheid is is gaann migreren naar de buitenkant van de lip waardoor het volume weg is.
Er is absoluut geen sprake van ontsteking bij mij.

En over Permalip. Ik weet niet of je er überhaupt weleens van gehoord had maar er zijn maar 3 formaten. Je kan helemaal niet vergroten tot een onnatuurlijk 'worsten'-formaat. En ook al zou ik dat wel willen: mag ik toch zelf weten??
http://www.youtube.com/watch?v=OKrxMuQFwkU

[/url][/quote]

Welnee, om nou al dat gejeremieer over je mislukte nosejobs aan te halen....too much!

En blijkbaar ben je niet al te snugger..3x een nosejob laten reviseren, mislukte aquamid injectie wat JAREN na dato kan gaan ontsteken c.q. granulomen kan gaan vormen en dan nu geheel overtuigd aan de permalip.

Wie zegt dat welk formaat dan ook geen worstjeslippen effect zal hebben? Het is en blijft een filler.

Daarbij sta je er ook niet bij stil dat een dergelijke augmentatie je mondopening kan verkleinen omdat lippen rekbaarder zijn dan de permalip implant. Oeps! Kleine 'blokkade'...

En dat veroorzaakt een restricted smile, heel erg onnatuurlijk om te zien en de rest van de bewegingen van je mond ook omdat er 'iets dwars zit'.

Verder schijnen 'lipfill fans' er niet bij stil te staan dat de lippen 1 kringspier vormen en daardoor van nature enigzins gerimpeld zijn. Fillen= rimpels weg= plastic ogende lippen, die nog es te ver vooruitstaan tov het gezicht ook. Shelflips wordt dat genoemd of Ducklips.

En weer weg laten halen als het niet bevalt, ook daar wordt iets te simpel over gedaan.
Wat dacht je van onderhuids littekenweefsel wat je lippen/mond OOK kan vervormen NA verwijdering?

Kun je beter je FFS lening niet verder afbetalen ipv je gezicht steeds verder te laten verbouwen?

Het lijkt wel of je innerlijk volkomen losgekoppeld is van je uiterlijk met al die verbouwingen aan je gezicht.

Dat je maar liefst even DRIE nosejobs (moet) laten doen voor je tevreden bent, dat zegt nogal wat over je emotionele en geestelijke toestand EN een onnatuurlijk ogend gezicht.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Van Open Transseksualiteit....
pipa schreef:
Jaimee schreef:Ik heb zelf zo'n diepgewortelde haat tegen mijn lichaam en gezicht dat ik het nooit zou toelaten dat iemand anders dat wel aantrekkelijk zou vinden of zou aanraken.
.
Al die ingrepen en verbouwingen zijn gewoon zelfdestructief gedrag veroorzaakt door diepe zelfhaat dus.
Tjah, dat kan ook. Wel een beetje erg vreemd dat dat post op plaatsvind.

Erg triest ook trouwens.
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Welnee, om nou al dat gejeremieer over je mislukte nosejobs aan te halen....too much!

En blijkbaar ben je niet al te snugger..3x een nosejob laten reviseren, mislukte aquamid injectie wat JAREN na dato kan gaan ontsteken c.q. granulomen kan gaan vormen en dan nu geheel overtuigd aan de permalip.

Wie zegt dat welk formaat dan ook geen worstjeslippen effect zal hebben? Het is en blijft een filler.

Daarbij sta je er ook niet bij stil dat een dergelijke augmentatie je mondopening kan verkleinen omdat lippen rekbaarder zijn dan de permalip implant. Oeps! Kleine 'blokkade'...

En dat veroorzaakt een restricted smile, heel erg onnatuurlijk om te zien en de rest van de bewegingen van je mond ook omdat er 'iets dwars zit'.

Verder schijnen 'lipfill fans' er niet bij stil te staan dat de lippen 1 kringspier vormen en daardoor van nature enigzins gerimpeld zijn. Fillen= rimpels weg= plastic ogende lippen, die nog es te ver vooruitstaan tov het gezicht ook. Shelflips wordt dat genoemd of Ducklips.

En weer weg laten halen als het niet bevalt, ook daar wordt iets te simpel over gedaan.
Wat dacht je van onderhuids littekenweefsel wat je lippen/mond OOK kan vervormen NA verwijdering?

Kun je beter je FFS lening niet verder afbetalen ipv je gezicht steeds verder te laten verbouwen?

Het lijkt wel of je innerlijk volkomen losgekoppeld is van je uiterlijk met al die verbouwingen aan je gezicht.

Dat je maar liefst even DRIE nosejobs (moet) laten doen voor je tevreden bent, dat zegt nogal wat over je emotionele en geestelijke toestand EN een onnatuurlijk ogend gezicht.
Ik ben niet snugger? Een neus kan meerdere keren geopereerd worden hoor, geen enkel probleem. Alleen na 4 of 5 keer krijg je een risico op een collapse. En ook dat zou eventueel nog verholpen kunnen worden door een hard siliconen implantaat.

Maar er was dus 1 neuscorrectie niet naar wens verlopen. Daar heb ik een correctie op gehad. Ik ben nu tevreden. Is dat zo erg? Jij weet btw helemaal niet hoe mijn huidige neus er uit ziet dus fake kun je hem niet eens noemen. En wat maakt jou het uit wat ik met mijn geld doe? En of ik mijn gezicht laat opereren en wat daar het motief van is? En for the record: die Permalip staat in de planning als ik mijn lening heb afbetaald en dat is volgend jaar.

Ik vind het gewoon fijn om me met cosmetische chirurgie bezig te houden.

En die Permalip is een slap, flexibel implantaat wat kan worden bijgeknipt. Ik weet niet of je weleens wat resultaten hebt bekeken maar je ziet gewoon rimpels in de lippen en de lach is natuurlijk.

Wat is het met jou dat je blijkbaar zoveel tegen cosmetische chirurgie hebt? Dus omdat jij het niet in de face wilt dan mag niemand het en is iedereen die het doet meteen triest en zelfdestructief bezig? :-?
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Al die ingrepen en verbouwingen zijn gewoon zelfdestructief gedrag veroorzaakt door diepe zelfhaat dus.

Erg triest ook trouwens.
Kun je trouwens even leren quoten want het is heel irritant lezen zo....
Ja ik heb het ook 1x fout gedaan maar niet iedere keer...

En ik heb geen hekel aan mijn gezicht.
Aan delen van mijn lichaam wel, maar dat komt omdat ik heel lang ben en wat andere dingen die ik niet kan veranderen zoals mijn schouders, handen en voeten. Daarom heb ik er een hekel aan en zou ik het niet kunnen accepteren dat een ander dat wel helemaal geweldig zou vinden.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

pipa schreef:Van Open Transseksualiteit....
pipa schreef:
Jaimee schreef:Ik heb zelf zo'n diepgewortelde haat tegen mijn lichaam en gezicht dat ik het nooit zou toelaten dat iemand anders dat wel aantrekkelijk zou vinden of zou aanraken.
.
Al die ingrepen en verbouwingen zijn gewoon zelfdestructief gedrag veroorzaakt door diepe zelfhaat dus.

Erg triest ook trouwens.
Je leest over je eigen quote heen hoor. Niet zo snugger ;-)
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef: Je leest over je eigen quote heen hoor. Niet zo snugger ;-)
Mijn gezicht was meer in het verleden. De laatste tijd (dankzij cosmetische chirurgie) ben ik het meer gaan accepteren.

Wat ik toen gezegd heb neem ik dus terug.
En jij leest gewoon voor het gemak over de rest van het verhaal heen en reageert daar niet op.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Jaimee schreef:
pipa schreef: Al die ingrepen en verbouwingen zijn gewoon zelfdestructief gedrag veroorzaakt door diepe zelfhaat dus.

Erg triest ook trouwens.
Kun je trouwens even leren quoten want het is heel irritant lezen zo....
Ja ik heb het ook 1x fout gedaan maar niet iedere keer...

En ik heb geen hekel aan mijn gezicht.
Aan delen van mijn lichaam wel, maar dat komt omdat ik heel lang ben en wat andere dingen die ik niet kan veranderen zoals mijn schouders, handen en voeten. Daarom heb ik er een hekel aan en zou ik het niet kunnen accepteren dat een ander dat wel helemaal geweldig zou vinden.
Als transseksueel zit je nu eenmaal in het "verkeerde lichaam", zeker als je later in transitie gegaan bent en vermannelijking heeft plaatsgevonden. Ik begrijp je gevoelens van afschuw heel goed en ik herken het ook maar ik hoop toch wel dat het voor jou met de transitie wel wat beter geworden is, en niet slechter. Want daar lijkt het zo wel een beetje op.

Als je jezelf blijft spiegelen aan biovrouwen hoe kun je dan ooit intiem zijn met een ander? Dan is het toch nooit goed genoeg? Zo erg is het toch niet dat iemand jou leuk vind om wie en hoe je bent... ook als dat transseksualiteit inhoudt?

Een vrouw worden we nu eenmaal niet meer.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Is die Pipa btw die Irene die dan foto's had van zichzelf in een auto en een mantelpak??
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:Is die Pipa btw die Irene die dan foto's had van zichzelf in een auto en een mantelpak??
I wish! Ik wou dat ik zulke mooie benen had!
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Transseksualiteit overlapt/veroorzaakt soms ook BDD...body dysmorphic disorder.

En transen hebben natuurlijk daarbij ook nog eens moeite dat ze transseksueel zijn.

Maar ja, anderen de grond in boren en omschrijven als een "man met een pruik" gaat daar echt helemaal niets aan veranderen, vrees ik.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

marinth schreef: Als transseksueel zit je nu eenmaal in het "verkeerde lichaam", zeker als je later in transitie gegaan bent en vermannelijking heeft plaatsgevonden. Ik begrijp je gevoelens van afschuw heel goed en ik herken het ook maar ik hoop toch wel dat het voor jou met de transitie wel wat beter geworden is, en niet slechter. Want daar lijkt het zo wel een beetje op.

Als je jezelf blijft spiegelen aan biovrouwen hoe kun je dan ooit intiem zijn met een ander? Dan is het toch nooit goed genoeg? Zo erg is het toch niet dat iemand jou leuk vind om wie en hoe je bent... ook als dat transseksualiteit inhoudt?

Het is er na de transitie zeker beter op geworden. Anders had ik beter zelfmoord kunnen plegen voor mijn gevoel.

Maar het is soms best frustrerend dat je altijd transseksueel en geen vrouw. Zelfs Valentijn zei dat laatst bij DWDD...

En ik kan best intiem zijn met een ander. Ik heb een vriend van me die me hartstikke leuk vindt en graag met me naar bed zou willen maar ik hou daar gewoon niet van.

Zal ook wel door die lage testosteron-spiegel komen. Ik heb dat: "Aan mijn lijf geen polonaise-gevoel..."

En Pipa: nog 1x zeggen dat ik dom ben en ik ga je rapporteren want daar ben ik dus echt niet van gediend. Een discussie prima, maar gewoon schelden/ trollen gaat mij echt te ver.

Echt zo makkelijk is dat vanachter je veilige computertje. Ben heel benieuwd of je het ook zou durven zeggen als ik je face2face had. Denk het namelijk niet.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:
marinth schreef: Als transseksueel zit je nu eenmaal in het "verkeerde lichaam", zeker als je later in transitie gegaan bent en vermannelijking heeft plaatsgevonden. Ik begrijp je gevoelens van afschuw heel goed en ik herken het ook maar ik hoop toch wel dat het voor jou met de transitie wel wat beter geworden is, en niet slechter. Want daar lijkt het zo wel een beetje op.

Zal ook wel door die lage testosteron-spiegel komen.

Echt zo makkelijk is dat vanachter je veilige computertje. Ben heel benieuwd of je het ook zou durven zeggen als ik je face2face had. Denk het namelijk niet.
Niet zo snugger is een andere term dan dom hoor. En dat 'face 2 face zeggen' enz klinkt weer een beetje té testosterongehalte-achtig.
Albert Einstein
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

pipa schreef:
Jaimee schreef:Is die Pipa btw die Irene die dan foto's had van zichzelf in een auto en een mantelpak??
I wish! Ik wou dat ik zulke mooie benen had!
Benen! Daar ben ik dan wel weer tevreden over!!

Ik heb er maar 1 foto van en dat is een foto van een shoot samen met Valentijn...

Zij staat er weer fabulous op btw en dit was van mij niet zo'n goed shot maar je wel mijn benen waar ik dus erg tevreden over ben...

http://oi43.tinypic.com/33ngfmv.jpg
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Stoer hè Pipa, dat ik een foto van mezelf durf te plaatsen en me daardoor kwetsbaar opstel.
Zie ik jou nog niet zo snel doen.
Gesloten