Je gaat er dus helemaal niet op in dat je dus gewoon maar wat zat te kletsen over mijn neuscorrecties, hahahaha!!pipa schreef:
Hoe dom kun je zijn? Voor je iets dergelijks laat inspuiten informeer je je toch gewoon via het net?
Rampverhalen over gemigreerde en op termijn ontstekingen veroorzakende Aquamid te over.
En dan nu aan de permalip.....andere transen afkraken vanwege non FFS en een pruik maar zélf BLIJVEN verbouwen tot je er totaal belachelijk uitziet, compleet met worstjeslippen?
Ik denk dat een onpassabel transengezicht met daarboven een pruik nog altijd te prefereren is boven een belachelijk verbouwd plastic gezicht.
Het eerste is dan nog tenminsten natuurlijk ogend het 2e permanent afzichtelijk.
"Verbouwen"??? Kom op zeg!! Dat is boeren zeggen over transseksuelen: dat ze omgebouwd/ verbouwd zijn.
Over die aquamid: toen ik het in liet spuiten deed bijna elke kliniek in Nederland dat nog gewoon. Iets pas iets van de laatste jaren dat het afgeraden wordt te gebruiken.
Heb er persoonlijk geen positief resultaat mee gehad maar eerder bijna geen resultaat. Het was een zeer kleine hoeveelheid is is gaann migreren naar de buitenkant van de lip waardoor het volume weg is.
Er is absoluut geen sprake van ontsteking bij mij.
En over Permalip. Ik weet niet of je er überhaupt weleens van gehoord had maar er zijn maar 3 formaten. Je kan helemaal niet vergroten tot een onnatuurlijk 'worsten'-formaat. En ook al zou ik dat wel willen: mag ik toch zelf weten??
http://www.youtube.com/watch?v=OKrxMuQFwkU
[/url]