Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

Dorothy schreef:
Uit jouw vraag maak ik op, dat je nooit hebt geprobeerd om ze weg te werken. Dat is, denk ik, een lastiger probleem dan ze weer tevoorschijn halen.

Dorothy.
Dat is waar ... ik heb gewoon schrik dat ik later misschien voor kies deze fase in mijn leven achter mij te laten. (I don't think so :D), er zich misschien problemen zouden voordoen (geen kinderen, ....)

Voor het moment zit ik zelf effe in de knoop met me zelf over dit onderwerp ... maar ja na 11 jaar moest het toch ooit naar bovenkomen

Sorry voor effe off topic te gaan ... ik post wel verder in andere categorie...
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Inderdaad gaff uit of wat je ook gebruikt en alles komt vanzelf weer te voorschijn (helaas zou ik bijna zeggen :-) )

Irene
Kleine stapjes
SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

Heb het even geprobeerd ... maar ik vind dat kanaal niet terug,
Zal van het weekend effe proberen met een correctieslip.

Cheers
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

In het begin gaat dat allemaal wat lastig, maar op den duur hoef je bij wijze van spreke alleen nog maar te roepen: hup je hok in en weg zijn ze :-)

Kwestie van veel doen gaat het vanzelf gemakkelijker.
Geef geen garantie voor eventuele bijwerkingen (daar is volgens mij nog nooit onderzoek naar gedaan)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Wat wel gezegd wordt is dat het niet echt gezond is voor het sperma (de ballen hangen niet voor niets onder het lichaam - daar is het koeler dan waar wij ze wegstoppen ;-)).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Frederique_ schreef:Wat wel gezegd wordt is dat het niet echt gezond is voor het sperma (de ballen hangen niet voor niets onder het lichaam - daar is het koeler dan waar wij ze wegstoppen ;-)).

Groetjes,

Frederique
Dit is mij een zorg als ik er ontvruchtbaar van zou worden. Ik ga die dingen toch nooit gebruiken en zodra ik de hormoontjes krijg werkt de boel toch niet meer
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ik meende zelfs dat er ooit eens een onderzoek geweest is, waarbij de conclusie getrokken werd dat de kwaliteit van de sperma achteruitging door het dragen van strakke onderbroeken en daarom was het advies om boxershorts te dragen het beste.

Oei :( dat wordt wat!!! Nooit meer heerlijk damesslipjes dragen of heerlijke strings
Nou ja de kwaliteit van dat van mij zal denk ik wel verminderd zijn door mijn leeftijd
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Voor de jongere travestiet, die nog graag een gezin wil stichten is dit misschien iets om rekening mee te houden, al geloof ik niet dat het heel erg kritisch is. Volgens mij hersteld het zichzelf weer als ze even buiten mogen spelen om af te koelen (maar ik heb geen medische achtergrond).

Ik ben nog altijd wel erg geinteresseerd in andere problemen die het (langdurig) tucken met zich mee kan brengen (liever de geruststelling dat het geen kwaad kan natuurlijk)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Zacht beestje

Bericht door San10 »

Maar ik zie dat getuck ook niet zo zitten eigenlijk.
Lijkt me pijnlijk. Alleen bij 't zwemmen vouw ik mun handeltje naar achteren.
Ik droomde over mun beestje,
Op Fok forum gisteren heb ik bij topic "genderdysforie" foto's gezien van een m/v geslachtsoperatie.
Ik vond het toch ook wel een beetje verdrietig om te zien het afscheid van dat zwellichaampje.

Ik droomde toen snachts dat mun beestje heel zacht aanvoelde.
Dus ondanks dat ik me vrouw voel, wil ik 'm toch niet missen.
Best wel transgender volge smij. :D

Sanne
Ik droom, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je het niet ziet zitten moet je het natuurlijk niet doen, maar voor de pijn hoef je het niet te laten hoor, dat is alleen in het begin maar zo. Op den duur wordt alles veel flexibeler en is het niet eens meer oncomfortabel.

Irene
Kleine stapjes
Joldi1601
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 07, 2007 19:41

Bericht door Joldi1601 »

Hoi, het was redelijk moeilijk om hier op te komen maarja ik voel me wel gedwongen...

Ik ben 17 jaar en ga dit schooljaar voor de eerste keer als meisje naar school. Nu is dit wel dezelfde school als ik 3 jaar al zit.. maar dat ze me daar pesten is niet erg..
Ik zal rap ff men achtergrond vertellen , ik ben transseksueel.. en ik zit nu bijna 3 maanden aan androcur..., het probleem is met de testikels naar binnen duwen en penis tussen billen, het lukt gewoon niet bij mij!! en ik wil ook eens een gewone jeans dragen zonder dat mensen raar naar mij kijken....
Is er niet een speciaal broekje dat ontworpen is om je penis te verbergen ofzo.. wnt het knaagt nogal aan me, mentaal en fysic... wnt hoe meer ik het zie en ermee worstel omt te kunne verberge... hoe meer goesting ik krijg om het er gewoon af te knippen...
weet hier iemand iets dat echt goed werkt en waar ge nie vn die dingen moet doen van naar ibnnen duwen enz...?
wnt ik weet het echt niet meer.. en het is al zwar genoeg me al die pesterijen.

Groeten J.D,
my life is hard but it will be over in a few years..
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Je kunt dit soort dingen onder meer kopen bij travisage. Ik heb ook van die broekjes gekocht en ben er heel tevreden over...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Anne
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: za okt 06, 2007 22:49
Locatie: Zwartewaal

Bericht door Anne »

Hoi ik ben Anne en nieuw op dit forum, kweet dat ik me zelf eerst moest voorstellen in een ander topic maar ik las dit eerst en dus voor ik de naam van de site weer kwijt ben post ik dit maar eerst.
http://www.fantasygirl.co.uk/
Grtz.
Anne
Floortje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo jun 08, 2008 15:14

Bericht door Floortje »

Wat bij mij ook goed werkt is eerst een dikke maillot aan (ben ik toch al fan van...) en dan met een stuk touw het zaakje vastzetten. Blijft het ook allemaal prima op zn plaats zitten. Gewoon touw om je middel en dan kruislings ussen de benen. Zeker als je een rokje of jurk draagt zie je er ver niks van en je weet zeker dat alles blijft waar het hoort!!
Gebruikersavatar
valeriecd
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 9:19

Bericht door valeriecd »

Trek altijd eerst mijn panty aan,dan een corectieslip{neem een maatje kleiner dan je zelf hebt},stop alles naar achteren en klaar is valerie.
Als je oefent gaat het steeds beter en steeds langer,ook onder je spijkerbroek,als man. :D :D :D
Plaats reactie