Eenvoudige oplossing: zorg er voor dat je alleen het laatste gedeelte quote.Lala Ferrari schreef:Nee, ik speel geen spelletje, en ja, ik ben echt digibeet. Soms zijn de gewenste quotes driedubbel en weet ik niet meer wat ik wel en niet verwijderen moet.
Dat enkelvoudige quootje van jou was idd een easypie voor mij, maar word het meer dan dat dan gaat het mijn vrouwelijke brein te boven.
En dat vrouwelijke brein te boven? Brrr .. Klinkt een beetje alsof vrouwen dommer dienen te zijn dan mannen Het is echt niet ingewikkeld en er zijn genoeg vrouwen die dit snappen, dus ik blijf het op luiheid gooien, sorry.
Wat jij wil. Ik geloof niet in draadjes die on topic blijven, elk (goed) gesprek verandert meerdere malen van onderwerp.Lala Ferrari schreef:Overigens: dit draadje betreft Stephan's coming out, en via de bio industrie zijn we bij het geloof aanbeland.
Bio industrie is in dit geval symbolisch voor de gemedicaliseerde TS die het hele traject in bv de VU doorlopen heeft, en het geloof is dan symbolisch voor hoe de TS en de TS lover hun respectievelijk TS zijn en TS loven beleven?