daar is een forum toch ook voor bedoelt. en het motto hier is *MEEDOEN*wavebird schreef:alleen hier hebben een paar er een handje van dan toch perse te moeten antwoorden.
Behoefte aan hulp/ondersteuning vanuit ggz
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Voor mij is TG niet noodzakelijkerwijs tussenhokje. Ik vind het nogal aanmatigend als mensen TG -wel- zien als tussenstap voor TS, want in feite zit je dan beslissingen over een anders behandeltraject te nemen (en dat zou je mijns inziens -nooit- moeten doen).kiki schreef:hoe weet jij dat je tg bent? je sluit een srs toch niet uit? tg is voor de meeste volgens mij gewoon een 'tussenhokje' naar ts. die zijn eigenlijk wel ts, maar durven of kunnen om wat voor reden dan ook die srs niet (of niet direct) te ondergaan.Frederique_ schreef: ... Trotse TG
Ik heb in het artikel voor homoinfo (zie eerder deze thread) al aangegeven wat TG voor mij betekent en waarom ik mijzelf niet als TS bestempel. Als je het daar niet mee eens bent of als je er vragen over hebt wil ik graag (in een andere thread, zodat mensen die ook over kunnen slaan ) uitleggen waarom ik vind wat ik vind.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Maar hoeveel ken jij er die echt al tientallen jaren als TG leven? dat zijn er niet veel. ik denk dat de meeste vroeg of laat toch verder gaan richting ts.Frederique_ schreef:Voor mij is TG niet noodzakelijkerwijs tussenhokje. Ik vind het nogal aanmatigend als mensen TG -wel- zien als tussenstap voor TS, want in feite zit je dan beslissingen over een anders behandeltraject te nemen (en dat zou je mijns inziens -nooit- moeten doen).
Ik heb in het artikel voor homoinfo (zie eerder deze thread) al aangegeven wat TG voor mij betekent en waarom ik mijzelf niet als TS bestempel. Als je het daar niet mee eens bent of als je er vragen over hebt wil ik graag (in een andere thread, zodat mensen die ook over kunnen slaan ) uitleggen waarom ik vind wat ik vind.
Groetjes,
Frederique
nepvrouw als geuzennaam
Wacht even.... leg uit... cynisch bedoeld???kiki schreef:Maar hoeveel ken jij er die echt al tientallen jaren als TG leven? dat zijn er niet veel. ik denk dat de meeste vroeg of laat toch verder gaan richting ts.Frederique_ schreef:Voor mij is TG niet noodzakelijkerwijs tussenhokje. Ik vind het nogal aanmatigend als mensen TG -wel- zien als tussenstap voor TS, want in feite zit je dan beslissingen over een anders behandeltraject te nemen (en dat zou je mijns inziens -nooit- moeten doen).
Groetjes,
Frederique
De Pil
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Kiki,
Je hebt vast de naam Mila wel eens horen vallen? Mila leeft al jaren zonder SRS en wel als vrouw...
Zo zijn er ook mensen die als vrouw leven zonder hormoon/SRS-wens.
Er zijn ook mensen die als vrouw leven zonder wens voor SRS, met alleen oestrogenen en zonder anti-testosteron-medicijnen.
Er zijn ook mensen die het hele traject gedaan hebben en zich niet aan wensen te passen aan maatschappelijke regels voor m/v. Die leven (bewust) meer androgyne.
Nogmaals: de keuze voor wel/geen geslachtsoperatie ligt niet bij jou, of bij een genderteam, of via een poll op trav.org bij de schrijvers hier. De keuze wordt ALLEEN gemaakt door een patiënt. De keuze voor "niet" is daarbij net zo valide als de keuze voor "wel".
Groetjes,
Frederique
Je hebt vast de naam Mila wel eens horen vallen? Mila leeft al jaren zonder SRS en wel als vrouw...
Zo zijn er ook mensen die als vrouw leven zonder hormoon/SRS-wens.
Er zijn ook mensen die als vrouw leven zonder wens voor SRS, met alleen oestrogenen en zonder anti-testosteron-medicijnen.
Er zijn ook mensen die het hele traject gedaan hebben en zich niet aan wensen te passen aan maatschappelijke regels voor m/v. Die leven (bewust) meer androgyne.
Nogmaals: de keuze voor wel/geen geslachtsoperatie ligt niet bij jou, of bij een genderteam, of via een poll op trav.org bij de schrijvers hier. De keuze wordt ALLEEN gemaakt door een patiënt. De keuze voor "niet" is daarbij net zo valide als de keuze voor "wel".
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja hoor.....heb de grote bouwplaats gezien.....nu het genderteam nog heFrederique_ schreef:De VU verandert inderdaad (langzaam).
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: