TGTEEVEE

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Lisa met een S schreef:Kritiek op een andere site hoort hier niet thuis, maar op de site zelf. Zohra heeft jullie uitgenodigd om de discussie daar voort te zetten, en om scheve gezichten te voorkomen, vraag ik als moderator om daar gevolg aan te geven.

Lisa
Okee, ik zal hier niet meer over Zohra's site schrijven.
Ik heb daarover trouwens alleen geschreven dat ik het leuk vind wat Zohra doet, maar niet mijn ding.
Dus zal ik me ook daar niet aanmelden om verder te gaan.
Maar in dit kleine T-wereldje zie je toch wel vaker dat het ook over de buren gaat? Lisa, jij had toch ook nog weleens kritiek op Isis, hiervandaan?

Sticky
Vrouw
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Sticky schreef:Lisa, jij had toch ook nog weleens kritiek op Isis, hiervandaan?
Sticky,

Helaas mag ik als travestiet geen lid zijn van Isis, en ging mijn kritiek over een in mijn ogen discriminerende en beledigende tekst over travestieten op hun website. En heb ik mijn kritiek op Isis geuit als reactie op vergelijkingen tussen Isis en Travestie.org door een moderator van Isis. Michelle van Isis is daarna hier komen reageren, en na de discussie heeft ze de kwetsende tekst verwijderd. Maar formeel gezien heb je gelijk, had ik haar rechtstreeks moeten benaderen. Helaas kon ik haar geen e-mail sturen, want ik had haar e-mailadres niet, en alleen leden konden e-mails naar haar sturen. Nu heb ik haar e-mailadres en als er iets is, kunnen wij elkaar rechtstreeks en prive daarover praten.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik had het beroep van opticiën moeten kiezen... dan had ik hier mensen aan een leesbril kunnen helpen....

Aangezien ik dat niet ben kan ik alleen maar het advies geven. Goed lezen wat er geschreven wordt.

Groet, Yip
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

carolienvdmeer schreef:
Lisa met een S schreef:Toch zijn er een behoorlijk aantal 'T's werkzaam in de branche.

Lisa
En ook een behoorlijk aantal geboren vrouwen. Ze voorzien dan ook in een duidelijke behoefte in het vervullen van bijzondere seksuele wensen. Maar ik wil er niet mee geassocieerd worden.
Niemand verplicht je daartoe. Maar waarom mag Zohra dan geen T-gerelateerde site onderhouden, volgens jou?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Lisa met een S schreef:
carolienvdmeer schreef:
Lisa met een S schreef:Toch zijn er een behoorlijk aantal 'T's werkzaam in de branche.

Lisa
En ook een behoorlijk aantal geboren vrouwen. Ze voorzien dan ook in een duidelijke behoefte in het vervullen van bijzondere seksuele wensen. Maar ik wil er niet mee geassocieerd worden.
Niemand verplicht je daartoe. Maar waarom mag Zohra dan geen T-gerelateerde site onderhouden, volgens jou?

Lisa
Of dat nu wel of niet mag van haar, dat zal mij worst wezen Lisa... weet je, mensen zijn van harte welkom bij mij, zolang ze maar aardig zijn. Het werk wat je doet, doet niks af aan je persoonlijkheid.

Ik ga nog liever om met het laagste uitschot op aarde, dat mij respectvol en met liefde behandelt, dan met zogenaamd 'sociaal acceptabele mensen' met een karakter als het hare (of zijne)
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

En waarom zou Zohra een slecht boegbeeld zijn voor de community om die reden? Ik denk dat je als boegbeeld beter bij kunt werken in de privéontvangst dan dat je een ordinaire slet die overal op internet te vinden is bij gangbangs, orgies en wapfeestjes.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Bliss schreef:En waarom zou Zohra een slecht boegbeeld zijn voor de community om die reden? Ik denk dat je als boegbeeld beter bij kunt werken in de privéontvangst dan dat je een ordinaire slet die overal op internet te vinden is bij gangbangs, orgies en wapfeestjes.
Meid je kunt over 'het leven' pas echt oordelen als je het zelf ervaren hebt ;)
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Hoe zit het eigenlijk met het beheer hier? Is het normaal dat leden zo enorm op de man spelen en ranzige dingen over de tafel smijten?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bliss vroeg:
Hoe zit het eigenlijk met het beheer hier? Is het normaal dat leden zo enorm op de man spelen en ranzige dingen over de tafel smijten?
Het forum kampt met personele problemen en ik denk dat Lisa net vertrokken was toen het echt uit de hand begon te lopen.
Ik heb met steigende verbazing dit topic gevolgd. Naar mijn mening gaat lapt Carolien alle hier geldende regels aan haar laars, maar goed ik ga daar niet over.

Overigens zeggen scheldkannonades in het algemeen meer over degene die ze bezigt, dan over degene waarop ze gericht zijn.

Ik weet niet of het verstandig was, maar ik vond het nodig om te reageren.

Irene
Kleine stapjes
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Kijk ik zou het persoonlijk op een andere manier brengen dan Zohra, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze zo boos reageert. Er wordt iets geplaatst over haar nieuwe site en gelijk wordt haar privéleven er in betrokken wat mijns inziens er totaal niets mee te maken heeft. Een tweede persoon onder de naam Carolien lijkt ook niet anders in zin te hebben dan in dit topic als Troll rond te huppelen. Nou ja Zohra je moet maar denken; Hoge bomen vangen veel wind!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bliss schreef:
Kijk ik zou het persoonlijk op een andere manier brengen dan Zohra, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze zo boos reageert.
Daar heb ik ook alle begrip voor.
Er wordt iets geplaatst over haar nieuwe site en gelijk wordt haar privéleven er in betrokken wat mijns inziens er totaal niets mee te maken heeft.
Maar dat heeft ze wel zelf over zich afgeroepen door er zelf als eerste over te beginnen (lees maar na, ik schat het derde of vierde postje in deze draad, heb het niet nagkeken)

Dat rechtvaardigt volgens mij nog altijd geen persoonlijke aanvallen.

Irene
Kleine stapjes
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Nee Irene daar begon ze over aan de hand van een berichtje op het prikbord, daar werd door iemand een link gemaakt naar een site waar ze beroepsmatig opstaat. Daar begon het verhaal dus mee. En het rechtvaardigt niks maar degene die op de man speelt inplaats van op de bal is toch echt Carolien en daar reageert Zohra op.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Sorry het pribord volg ik niet. dus als ik dat verkeerd begrepen heb dan mijn excuses. Ik heb haar eerste reactie gelezen als een reactie op de posting van Joy, die op de voor haar karakteristieke manier opmerkte dat het niet haar cup of T(ea) was.

Irene
Kleine stapjes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik vind dat mensen die over hoeren en hun klanten oordelen zelf un vet probleem met hun eigen seksualiteit hebben..... :roll:

Ik heb zelf lange tijd heel vaak achter de schermen van de oudste ambacht van deze wereld gekeken en weet dit gewoon :wink:

Ik zelf draai wel nie mee of maak gebruik van deze industrie maar ben er blij dat ze bestaat....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Mara schreef:Ik vind dat mensen die over hoeren en hun klanten oordelen zelf un vet probleem met hun eigen seksualiteit hebben..... :roll:

Ik heb zelf lange tijd heel vaak achter de schermen van de oudste ambacht van deze wereld gekeken en weet dit gewoon :wink:

Ik zelf draai wel nie mee of maak gebruik van deze industrie maar ben er blij dat ze bestaat....

Mara
Je bent een schat Mara.... ik zou ook liever iets anders doen hoor, het is niet leuk om zo uitgekotst te worden door mensen die het leuk vinden je te vertrappen, zij snappen echter niet dat zij geen haar beter zijn dan degeen die zij veroordelen!!!
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gesloten