Foto-album spelletje
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik deze foto beter bij ons passen, of misschien een clip uit "Boys Keep Swinging":
De enige Centennial die ik ken is een oude TV series, gebaseerd op de boek van James Michener. Ik vond deze foto, met Michael Ansara:
En nu, de tweede vrouw van Michael Ansara, het liefst in het costuum van de serie waarvoor ze bekend was.
Lisa
De enige Centennial die ik ken is een oude TV series, gebaseerd op de boek van James Michener. Ik vond deze foto, met Michael Ansara:
En nu, de tweede vrouw van Michael Ansara, het liefst in het costuum van de serie waarvoor ze bekend was.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Was een lastige. Is ook van voor mijn tijd. En ze heeft in meerdere series gespeeld. Ik zal maar aannemen dat je de eerste serie van "I Dream of Jeannie" bedoelt:
Ach, het houdt een mens in ieder geval van de straat.
Mag ik nu Boy George? Was ik vroeger toch wel verslaafd aan.
Ach, het houdt een mens in ieder geval van de straat.
Mag ik nu Boy George? Was ik vroeger toch wel verslaafd aan.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Inderdaad een mooie. Zelf had ik al wat mooie foto's van Ziggy Stardust gevonden op www.5years.com. Ik vind die zelf zeker zo toepasselijk, maar helaas is deeplinken daar niet toegestaan.Lisa met een S schreef:Persoonlijk vind ik deze foto beter bij ons passen, of misschien een clip uit "Boys Keep Swinging":
Hopelijk blijft deze wel staan, net als jouw foto uit de Hunky Dory periode.
Marjan
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Zowel Amanda Lear als de Nijlkrokodil zijn goed in verstoppen, maar ik geloof dat ik ze eindelijk heb gevonden, in het voorbeeld lukt het:
Nu iemand van wie ik verscheidene boeken heb, en zelfs een gesigneerd exemplaar van A Contract with God.
Vannacht overleed de tekenaar van de Spirit, graag een foto van Will Eisner.
Evelien.
Nu iemand van wie ik verscheidene boeken heb, en zelfs een gesigneerd exemplaar van A Contract with God.
Vannacht overleed de tekenaar van de Spirit, graag een foto van Will Eisner.
Evelien.
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig