Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik persoonlijk vind SRS operatie toch de beste oplossing :lol: :roll: :D
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

ValsspelerT! Dat valt in de categorie hoe kom ik van mijn ding af. Een srs operatie is een beetje dubbel op btw.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef: Een srs operatie is een beetje dubbel op btw.
Is dat niet als je terug gaat naar af? ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ach, een operatie is niet voor iedereen weggelegd of een must.

Is dan toch wel lekker te weten hoe je het opbergt zonder het kwijt te raken.... 8)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:Ach, een operatie is niet voor iedereen weggelegd of een must.
Voor bijna niemand. Tenminste, als er niets veranderd is, dan ondergaan de meeste mensen geen srs.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

We hebben toch gelezen dat de verzekering ons toch niet "dekt". 8)
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

De srs wel.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Morbide schreef:De srs wel.
Als het zo doorgaat zou ik er maar van maken NOG wel.
Floortje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo jun 08, 2008 15:14

Bericht door Floortje »

Ik heb nu de manier gevonden (al zeg ik zelf dan toch...) gewoon een badpak onder je kleding aandoen. op die manier weet je zeker dat het zaakje goed op zijn plek blijft zitten. Ik heb alleen even een vraagje voor de dames hier. Hoe lang houden jullie het vol? Na een half uurtje begint het bij mij toch wel zeer te doen. Is misschien ook wennen, maar kan je dit ook de hele dag volhouden?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ja hoor dat kan je best een hele dag volhouden, is een kwestie van wennen, na verloop van tijd wordt het zaakje wel soepeler.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Verstoppen...euhm achter n boom?

Ik heb dat geval eerlijk gezegd nog nooit verstopt. Tenzij je echt continu met een erectie rond loopt of je echt hele strakke kleding draagt, is er toch niemand die het ziet....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

hey Amber

Toen ik nog geen gaf droeg was de mijne duidelijk te zien. Ben nogal slank (mager) en ikzelf zag het duidelijk zitten onder een rok, jurk of strakke broek. Op de één of andere manier klopte het voor mij niet en dus toen de beschrijven van de gaf er was heb ik deze geprobeerd en het voelt voor mij veel en veel beter aan.

Ieder zijn/haar eigen. Heb een kennis die dit zelf ook totaal niet nodig vind en dus zijn penis ook niet verstopt. Maar ja die heeft ook een buikje en dan valt een rok of jurk natuurlijk wel wat anders. :lol:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Zoals ik al zei, zolang je geen strakke kleding draagt valt t wel mee. Als je durft, kijk eens bij bio vrouwen. Dan zie je daar vaak ook n bobbel of oneffenheid. Buiten dat, er is echt niemand die de hele tijd naar je kruis gaat zitten staren.

Btw: jij zag t duidelijk zitten. Maar is t je opgevallen dat de vlek in vaders shirt ook groter werd naarmate je er langer naar keek?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Hm...ik sluit me toch weer min of meer bij Amber aan. Bij goed zittend en sluitend ondergoed verdwijnt er al heel veel, en inderdaad, als je een beetje oppast met de kleding die je draagt is er niemand die iets opvalt. Mijn ervaring tenminste.
Trouwens, een iets langere tuniek over een strakke broek verricht ook wonderen, zien ze toch niet wat er onder zit.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Voor mij is het niet bepalend wat een ander ziet, maar hoe ik mezelf er bij voel.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie