over straat gaan

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

T&T is echt veel gemakkelijker dan over straat gaan (dat was het voor mij in ieder geval), hoewel mijn eerste T&T avond alweer uit het begin van de jaren tachtig (een kleine 25 jaar geleden!) stamt. In die tijd was het nog een stuk spannender dan tegenwoordig want je had in die tijd nog geen internet natuurlijk, dus was het echt de eerste kennismaking met de T-wereld.

Irene
Kleine stapjes
Monique
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za sep 14, 2002 21:58
Locatie: Omg. Utrecht

Bericht door Monique »

Het lijkt me inderdaad het ergste, als je denkt bij T&T naar binnen te lopen en je loopt totaal ergens anders naar binnen.
Ik heb dan ook geen idee waar het buurtcentrum is. Dus het zal me niets verbazen als het mij zou overkomen dat ik totaal ergens anders naar binnen loop.
De routeplanner gaf wel aan waar het zit, maar ik kan me daar in de omgeving geen buurtcentrum herinneren. Dat wordt dus nog wat.
Toch een voordeel van internet tegenwoordig. Je kunt er van alles opzoeken en met sommigen al een beetje kennis maken. Ik vraag me af of ik wel zou gaan als dit niet mogelijk was. Een moedige stap van je om dit zo lang geleden al te doen.

Groetjes,
Monique.
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat heb ik in Eindhoven ooit een keer gehad, ging ik langs de verkeerde ingang naar binnen was er nog een receptie van een trouwfeest of iets dergelijks aan de gang. Nieuwegein heeft me voorlopig altijd nog tegengehouden omdat er twee collega's vlak in de buurt wonen.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Lijkt mij dat als je je collega's zou tegenkomen op een T&T avond je geen reden tot vrees hebt

Lisa ;-)
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hi Lisa,

Zo bang ben ik nu ook weer niet uitgevallen hoor, lijkt me trouwens best leuk, maar ik heb niet zo'n zin ze tegen te komen als ze de hond aan het uitlaten zijn, of dat ze de dag erna vragen wat deed jij in Galecop, ik zag je auto staan:-)

Irene
Kleine stapjes
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

@ Irene,
Gewoon zeggen dat je daar een feestje had!!! :D Misschien dat ze je wel uitlachen en denken pfff feestje .........

Zo zei iemand tegen me dat ze het koud vond en dus een broek aan had getrokken. Waarop ik antwoorde: "tja, ik zou eerst ook een rok aandoen maar bij nader inzien ook maar een broek aan getrokken"
Ze keek me aan, lachte en in haar ogen zag ik een blik van hij weer met die flauwe grapjes.

Toch kan ik me je reactie wel voorstellen hoor. Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Lisa schreef:Lijkt mij dat als je je collega's zou tegenkomen op een T&T avond je geen reden tot vrees hebt
En wat nou als die collega's een net iets andere beleving hebben waar jezelf weinig mee kan ?
Irene schreef:Hi Lisa,

Zo bang ben ik nu ook weer niet uitgevallen hoor, lijkt me trouwens best leuk, maar ik heb niet zo'n zin ze tegen te komen als ze de hond aan het uitlaten zijn, of dat ze de dag erna vragen wat deed jij in Galecop, ik zag je auto staan:-)

Irene
Tja... Dat is waar. of ze zien een vrouwspersoon uitstappen, krijg je van die vragen van wie is je vriendin ? Autootje huren voor een dag dan maar ?
:roll:

Gelukkig rij ik in de anoniemste auto van Nederland... een Golf :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Monique
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za sep 14, 2002 21:58
Locatie: Omg. Utrecht

Bericht door Monique »

Nou mireille, prijs jezelf gelukkig. Het lijkt me op zo'n moment heerlijk om een auto te hebben die niet gelijk zo opvalt. Want opzich ken ik het probleem wel dat bekenden je auto zien staan.
Zelf ben ik nl. zo "dom" geweest om een niet zoveel voorkomende auto te kopen. Sterker nog, de uitvoering die ik gekozen heb is de enige in Nederland... Dus, regelmatig moet ik toch aan horen van "Ik zag je laastst nog daar en daar". Ik vraag me daarom ook af in hoevere ik dus anoniem naar een T&T avond toe kan, want familie van me woont wel erg dicht bij.
Alsof ik nog geen drempels genoeg te nemen heb om eens een avond langs te komen. Het lijkt wel alsof ik het me wel erg moeilijk gemaakt heb. :wink:

Groetjes,
Monique.
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Monique schreef:Het lijkt me op zo'n moment heerlijk om een auto te hebben die niet gelijk zo opvalt. Want opzich ken ik het probleem wel dat bekenden je auto zien staan.
En het openbaar vervoer?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Monique
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za sep 14, 2002 21:58
Locatie: Omg. Utrecht

Bericht door Monique »

Nog meer drempels....???? :o :wink:
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Aan de andere kant.. zie het maar zo, als je die drempel eenmaal hebt genomen heb je echt iets op "trots" op te zijn :D

Wat dat betreft maken die T*'s die allemaal anonieme autootjes hebben zich er maar gemakkelijk vanaf!

Hopelijk hebben we je niet erg ontmoedigd Monique... het mag dan wel "raar" zijn in de ogen van sommigen, maar nergens staat dat het verboden is. Die "sommigen" zouden dat namelijk nooit van hun leven durven denk ik zo...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik hou bij de keuze van mijn auto altijd rekening met dit verschijnsel, maar dan nog, als mensen dichtbij staan zien ze echt het verschil wel hoor.

Irene
Kleine stapjes
mariska
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: vr nov 10, 2006 5:35
Locatie: Zaandam, The Netherlands

over straat gaan

Bericht door mariska »

ik heb het geluk dat we afgelegen wonen. Mijn eerste keer als tv naar buiten was met mijn vriendin op een avond in de winter. Had een strakke spijkerrok aan, laarzen, wit coltruitje en een lange nepleren jas tot de kuiten. Had een lange donkerblonde pruik op en was normaal opgemaakt en het gaf me een gweldige kick.
Hoi, mijn naam is mariska. Ik ben 28 jaar en dus ook tv. Ik woon samen met een schat van een vriendin(evelien) die weet dat ik tv ben en mij altijd helpt en het geweldig vind dat ik dameskleding draag. nou dat was het even, groetjes mariska.
Plaats reactie