ah, Oroblu, de vergeten god uit het 31e rijk voor christus, in de tijd van ApolagomasCiska Lacomte schreef:Dank je Paula.
Oroblu. Ciska.
Panty voor mannen
Moderator: Moderators
mina schreef:
verborgen sm gevoelens...ja...zin om mannen door elkaar te schudden
als vrouw dan alleen maar omdat ze vaak de neiging hebben (gehad) te onderdrukken hoor....ps: voor je het weet ramt de politie je huis binnen als je zoiets schrijft op internet...dit was dus een grapje! controlfreaks
-zo ver gaat mijn haat niet, sowieso geen haat,maar de meesten zie ik idd niet bepaald zitten
ik grapte maar wat weg over sm, maar ook weer niet, want taboeonderwerp, 9 van de 10 transen zijn ook geinteresseerd in sm, zou er dan toch wat mis zijn met de bovenkamer?
"Ja maar vrouwen mogen slaan" quote Hirshi Ali
Mooie vrouw overigens.
Nee ik ben erg tegen geweld - werkelijk - wat jammer dat ik toch boos en verdrietig ben soms - gelukkig heb ik muziek om alles weer in kwijt te kunnen raken..."
-mwoah, ik heb sinds gisteren een nieuw keukenkastdeurtje nodig, ook geweld, maar zon deur voelt niet veel, mijn voet wel nu
hoewel:
"*** art, let's kill!" ~Lydia Lunch
ik denk dat ik als vrouw in een vorig leven heel erg nare ervaringen gehad heb met "mannen" en dat ik daarom in dit leven uit angst voor een mannenlichaam heb gekozen...?
-die begrijp ik niet, om jezelf nog meer te tormenteren?
Een orgasme als man voelt net als kokhalzen...
-ach ut geeft weer ff rust meer niet
de homoscene is achterlijk...
leve de moslima's
-mooie uitspraak maar wat bedoel je dermee?
dat was het.
ik kan weer even verder leven..
ff dan
totda je meet en greet, denk dat het forum daarna 3 weken stil is
Mina
verborgen sm gevoelens...ja...zin om mannen door elkaar te schudden
als vrouw dan alleen maar omdat ze vaak de neiging hebben (gehad) te onderdrukken hoor....ps: voor je het weet ramt de politie je huis binnen als je zoiets schrijft op internet...dit was dus een grapje! controlfreaks
-zo ver gaat mijn haat niet, sowieso geen haat,maar de meesten zie ik idd niet bepaald zitten
ik grapte maar wat weg over sm, maar ook weer niet, want taboeonderwerp, 9 van de 10 transen zijn ook geinteresseerd in sm, zou er dan toch wat mis zijn met de bovenkamer?
"Ja maar vrouwen mogen slaan" quote Hirshi Ali
Mooie vrouw overigens.
Nee ik ben erg tegen geweld - werkelijk - wat jammer dat ik toch boos en verdrietig ben soms - gelukkig heb ik muziek om alles weer in kwijt te kunnen raken..."
-mwoah, ik heb sinds gisteren een nieuw keukenkastdeurtje nodig, ook geweld, maar zon deur voelt niet veel, mijn voet wel nu
hoewel:
"*** art, let's kill!" ~Lydia Lunch
ik denk dat ik als vrouw in een vorig leven heel erg nare ervaringen gehad heb met "mannen" en dat ik daarom in dit leven uit angst voor een mannenlichaam heb gekozen...?
-die begrijp ik niet, om jezelf nog meer te tormenteren?
Een orgasme als man voelt net als kokhalzen...
-ach ut geeft weer ff rust meer niet
de homoscene is achterlijk...
leve de moslima's
-mooie uitspraak maar wat bedoel je dermee?
dat was het.
ik kan weer even verder leven..
ff dan
totda je meet en greet, denk dat het forum daarna 3 weken stil is
Mina