Ban van Mila terecht?
Moderator: Moderators
Nou Johnn, ik vind dat we ons wel vereerd mogen voelen met iemand die zo hardnekkig terugkomt, we gaan nu richting 2 of 3 bans per dag?johnn schreef:Geven jullie maar aan wat je wilt met Mila (met welke naam dan ook).
Zij blijft iedere keer terugkomen met IP anonymizers.
Iets wat zij in het verleden ten stelligste ontkend heeft te gebruiken.
Ik kan (wij kunnen) natuurlijk doorgaan met elke keer bannen als zij binnenkomt.
Echter voel ik persoonlijk daar niet zo heel veel voor.
Ben inderdaad benieuwd hoe dat verder gaat, en hoeveel vierletterwoorden/namen je kunt maken met een M en een L
Sticky
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
En ik maar denken, dat zij konigin was of zoietsJosette schreef:presidente van de Republiek Nederland (met erfopvolging)Mara schreef:Trixi heeft al un andere functie.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maarja, maar iig heeft ze dus weinig te zeggen en op een dag in het jaar word ze toch nog gehuldigt met oranje wimpels en zo......maar minder dan als het elftal ergens gaat spelen......An78 schreef:ja nog wel Mara
......raar volk die nederlanders
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Banned Lid
Mag je wel jokken jij? Ik hoorde via via dat je nog geen 2 weken geleden verbannen bent (als lid en modje) van ISIS vanwege je schoppen tegen het VU en Jos Megens. Dus niet liegen jij.Frederique_ schreef:Ik heb het er nu al zo'n 4 weken niet over gehad...Morbide schreef:Zullen we ook zoiets doen met jouw verzet tegen de VU? Dat je het daar 1x in de maand over mag hebben, en als je je daar niet aan houdt 2 maanden niet, enz? =P
Misschien lukt het hierna om het er 8 weken niet over te hebben?
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Thea,
Geinig om te zien hoe snel er verkeerde conclusies getrokken worden.
Mijn laatste bericht op ISIS is op 29 januari geschreven in mijn dagboek op Isis en luidt als volgt:
Niets dus verbannen, gewoon zelf weggelopen. En vervolgens door Michelle weg-gemodereerd...
Groetjes,
Frederique
Geinig om te zien hoe snel er verkeerde conclusies getrokken worden.
Mijn laatste bericht op ISIS is op 29 januari geschreven in mijn dagboek op Isis en luidt als volgt:
Vervolgens heeft Michelle besloten om mijn account te locken en mijn dagboek te verplaatsen naar het prullenbak-subforum zodat deze voor overige lezers niet meer zichtbaar zijn.Frederique op Isis schreef:N.a.v de discussie rond Jos Megens en -vooral- de autoritaire manier waarop Michelle hierop reageert (zie mijn eerdere berichten) heb ik besloten om met onmiddelijke ingang met dit forum te stoppen. Ik erger me wild aan de manier waarop dit forum kapot gemodereerd wordt.
Ik wens iedereen (ook Michelle) het beste toe in zijn/haar/zhaar proces. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen onder een vrolijker gesternte.
Wie eerdere of latere delen van dit dagboek wil lezen kan terecht op het forum van de Vlaamse Gender Kring.
Niets dus verbannen, gewoon zelf weggelopen. En vervolgens door Michelle weg-gemodereerd...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Thea,
Je kunt ook gewoon toegeven dat "verbannen" niet het juiste woord was voor wat er met mij op Isis is gebeurd in plaats van een aanval te gebruiken als beste verdediging...
En overigens was ik in januari al een paar maanden geen moderator meer op dat forum (ook dat al door onvrede met het moderatiebeleid).
@Irene: als moderator moet je mijns inziens 2 dingen kunnen:
1) Modereren op vorm ipv inhoud (iets wat je niet interesseert moet je toch door laten gaan omdat het een ander mogelijk wel interesseert)
2) Waarschuwen/ingrijpen als iemand over de streep gaat (en niet pas veel later).
Groetjes,
Frederique
Je kunt ook gewoon toegeven dat "verbannen" niet het juiste woord was voor wat er met mij op Isis is gebeurd in plaats van een aanval te gebruiken als beste verdediging...
En overigens was ik in januari al een paar maanden geen moderator meer op dat forum (ook dat al door onvrede met het moderatiebeleid).
@Irene: als moderator moet je mijns inziens 2 dingen kunnen:
1) Modereren op vorm ipv inhoud (iets wat je niet interesseert moet je toch door laten gaan omdat het een ander mogelijk wel interesseert)
2) Waarschuwen/ingrijpen als iemand over de streep gaat (en niet pas veel later).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !