TGTEEVEE
Moderator: Moderators
mens houd toch op met je slachtoffergebeurenZohra schreef:Ik weet het Frederique,Frederique_ schreef:~zucht~
Waar gaat dit over?
En denk je nu -echt- dat je je gelijk gaat halen?
Mijn tip: laat mekaar met rust en doe de dingen waar je in gelooft...
Groetjes,
Frederique
Maar ja deze discussie is nu eemaal ontstaan uit jouw onschuldig bedoelde posting. Jij had er geen slechte bedoelingen mee, ik had er geen slechte bedoelingen mee, maar mensen vinden het nodig zo te reageren en ik moet mijzelf toch verdedigen ook al vinden sommigen dat ik het naast me neer moet leggen maar dat kan ik simpelweg niet.
Groetjes,
Zohra
je hebt al 4 keer aangegeven dat je je er niet meer druk om maakt en er mee stopt, met de discussie neem ik aan en vervolgens blijf je herhalen wat je al 10 keer heb beweerd
heb je er overigens wel eens bij stilgestaan dat juist dat rebelse waar je trots op schijnt te zijn er nu net voor zorgt dat mensen op diezelfde manier reageren op hetgeen je schrijft, zodat jij weer tekeer kan gaan?
voor de rest verbaas ik me enorm dat dit topic 10 paginas lang geworden is in enkele uurtjes, zeker niet de moeite waard, en dat is een mening
Goede meiden, slechte meiden.Joyy schreef: voor de rest verbaas ik me enorm dat dit topic 10 paginas lang geworden is in enkele uurtjes, zeker niet de moeite waard, en dat is een mening
Een man die als een vrouw verschijnt.
Goede meiden, slechte meiden.
Katten blijven zij tot het eind.
Nee, dit forum spaart je niet.
Soms een vent en sooooooms een griet.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik was allang gestopt met praten hoor maar jij kaart het weer aan. Ik zat er overigens net aan te denken mijn verontschuldigingen aan jou aan te bieden omdat ik zo reageerde, maar laat nu ook maar!Joyy schreef:mens houd toch op met je slachtoffergebeurenZohra schreef:Ik weet het Frederique,Frederique_ schreef:~zucht~
Waar gaat dit over?
En denk je nu -echt- dat je je gelijk gaat halen?
Mijn tip: laat mekaar met rust en doe de dingen waar je in gelooft...
Groetjes,
Frederique
Maar ja deze discussie is nu eemaal ontstaan uit jouw onschuldig bedoelde posting. Jij had er geen slechte bedoelingen mee, ik had er geen slechte bedoelingen mee, maar mensen vinden het nodig zo te reageren en ik moet mijzelf toch verdedigen ook al vinden sommigen dat ik het naast me neer moet leggen maar dat kan ik simpelweg niet.
Groetjes,
Zohra
je hebt al 4 keer aangegeven dat je je er niet meer druk om maakt en er mee stopt, met de discussie neem ik aan en vervolgens blijf je herhalen wat je al 10 keer heb beweerd
heb je er overigens wel eens bij stilgestaan dat juist dat rebelse waar je trots op schijnt te zijn er nu net voor zorgt dat mensen op diezelfde manier reageren op hetgeen je schrijft, zodat jij weer tekeer kan gaan?
voor de rest verbaas ik me enorm dat dit topic 10 paginas lang geworden is in enkele uurtjes, zeker niet de moeite waard, en dat is een mening
Haha ik zou van die laatste zin net iets anders maken.Saartje schreef:Goede meiden, slechte meiden.Joyy schreef: voor de rest verbaas ik me enorm dat dit topic 10 paginas lang geworden is in enkele uurtjes, zeker niet de moeite waard, en dat is een mening
Een man die als een vrouw verschijnt.
Katten blijven zij tot het eind.
Nee, dit forum spaart je niet.
Soms een vent en sooooooms een griet.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dankje Zohra.....jij durft voor een camera je mening te uiten.....van Caroline hebben we nog niet eens een foto gezien......ze zit hier maar te kankeren en gebruikt het woord hoer in vette letters en als scheldwoord als persoonlijke aanval.....Zohra schreef:Je bent een schat Mara.... ik zou ook liever iets anders doen hoor, het is niet leuk om zo uitgekotst te worden door mensen die het leuk vinden je te vertrappen, zij snappen echter niet dat zij geen haar beter zijn dan degeen die zij veroordelen!!!
.....ik vind, dat ze daarmee duidelijk de regels heeft overtreden!
@Johnn.....volgens mij kan nu eigenlijk deze draad op slot en kan er weer een ban uitgedeelt worden
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
AMENMara schreef:Dankje Zohra.....jij durft voor een camera je mening te uiten.....van Caroline hebben we nog niet eens een foto gezien......ze zit hier maar te kankeren en gebruikt het woord hoer in vette letters en als scheldwoord als persoonlijke aanval.....Zohra schreef:Je bent een schat Mara.... ik zou ook liever iets anders doen hoor, het is niet leuk om zo uitgekotst te worden door mensen die het leuk vinden je te vertrappen, zij snappen echter niet dat zij geen haar beter zijn dan degeen die zij veroordelen!!!
.....ik vind, dat ze daarmee duidelijk de regels heeft overtreden!
@Johnn.....volgens mij kan nu eigenlijk deze draad op slot en kan er weer een ban uitgedeelt worden
groetjes
Mara
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Nu dus op slot. En Carolien is gebannd, wie dan ook ze is.
Aanvulling van Johnn:
ook haar berichten zijn verwijderd.
Wel waren er een paar berichten waarop een goed antwoord (waar anderen ook iets aan kunnen hebben) geplaatst, daar heb ik de naam vervangen door 'xxxxxxx'
Aanvulling van Johnn:
ook haar berichten zijn verwijderd.
Wel waren er een paar berichten waarop een goed antwoord (waar anderen ook iets aan kunnen hebben) geplaatst, daar heb ik de naam vervangen door 'xxxxxxx'
If all else fails, buy new shoes