Hoe denk JIJ over schoudervullingen?
Moderator: Moderators
Hoe denk JIJ over schoudervullingen?
Dames,
Na het succes van de kniekousjes iets anders om over na te denken.
Graag wil ik weten hoe jullie denken over schoudervullingen in kleding.
De ene haalt ze er gelijk uit onder het motto "het wordt zo breed/grof"; de andere laat ze zetten met als argument, dat daarmee de boel zo mooi wordt afgerond.
Wat doen jullie?
Na het succes van de kniekousjes iets anders om over na te denken.
Graag wil ik weten hoe jullie denken over schoudervullingen in kleding.
De ene haalt ze er gelijk uit onder het motto "het wordt zo breed/grof"; de andere laat ze zetten met als argument, dat daarmee de boel zo mooi wordt afgerond.
Wat doen jullie?
Laatst gewijzigd door Cynthia op zo aug 10, 2003 9:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Cyn.
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Hoi hoi dames,
Hihi Kendra zo zie je maar weer de multi functionaliteit van bepaalde dingen.
Ook ik haal ze eruit, ik ben al niet 1 van de kleinste en met de vullingen is het net of ik rechtsreeks door kan naar de Miss Bodybuilding verkiezingen --> kortom : geen gezicht !
Liefs,
Hihi Kendra zo zie je maar weer de multi functionaliteit van bepaalde dingen.
Ook ik haal ze eruit, ik ben al niet 1 van de kleinste en met de vullingen is het net of ik rechtsreeks door kan naar de Miss Bodybuilding verkiezingen --> kortom : geen gezicht !
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- pinkslipper
- ForumFan
Hetzelfde. Heb niks met die dingen, maar....Lynne schreef:Koop zowiezo al niks met schoudervullingen. Vermijd die als de pest.
Wat een leuk ideekendra schreef: Maar.... ik had er vroeger nog wel een andere bestemming ervoor hoor , stopte ze nl altijd in mijn bh , hadden ze toch nog een toegevoegde waarde
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Hi Cynthia,
Heb net schoudervullingen uit een blouse gehaald... ik leek er wel een American Football player in... Toch hangt het af van de pasvorm.... sommige laat ik gewoon zitten als ze beter kleden. Ik dacht trouwens dat heftige schoudervullingen een beetje "passeé" waren.....
Denise
Heb net schoudervullingen uit een blouse gehaald... ik leek er wel een American Football player in... Toch hangt het af van de pasvorm.... sommige laat ik gewoon zitten als ze beter kleden. Ik dacht trouwens dat heftige schoudervullingen een beetje "passeé" waren.....
Denise
Er is altijd wel een goed moment
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: