Lieve zussen...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

capt haok
Eredivisie

Lieve zussen...

Bericht door capt haok »

Verleden vrijdag is er iets bijzonders gebeurd.
In iedergeval voor mij een mijlpaal in mijn leven.
Ik ben naar mijn huisarts geweest, tijd gepraat over hoe ik ben, en ja...ik viel zelf ook bijna van de stoel...had dit echt niet verwacht, wel gehoopt, hij wil meewerken aan een hormoonkuur.
Blijkt toch dat niet alle huisartsen zo behoudend zijn, hihi ik wil me niet op mijn borst kloppen, maar....uiteraard wel een beetje huiswerk gedaan.
Ga nooit zonder een goed plan..en absoluut niet als een zielig afhankelijk geval. Misschien heb ik een beetje geluk dat ik een medisch ondergrond heb...en haar op mijn tanden heb...figu...jaja :wink:
Ik weet, voor hetzelfde geld had ik ook de klepel op de neus gekregen, en ben niet zo naief om te denken dat het mij wel even lukt, zal ws wel mijn karma zijn, maar het kan dus...
Nog een hintje....als je je giga onzeker voelt, ws het voor de eerste keer zegt tegen een ander...laat de eer dan aan een ander over...niet je huisarts..voelt die dat je erg onzeker bent...dan wil hij ook niet zijn vingertjes branden.
Het is je verkopen...tja...its hard to say...maar zo is het wel!!

liefs, en ben wel gelukkig hoor :D

Narayani
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Narayani.

Wel een hele stap opeens he? Pas schreef je nog dat de vakantietijd voorbij was, je ook weer oog had voor andere zaken nu het dagelijkse leven weer zijn gang ging en dat het niet meer zo overheersend was.
Past dit in het verhaal of is er toch iets veranderd?

En zou haar op je tanden ook minder worden door hormoongebruik :lol: ?

Maar even serieus; ben benieuwd hoe het er met je voorstaat en waar je nu naar toe wilt.
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.