Lieve zussen...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

capt haok
Eredivisie

Lieve zussen...

Bericht door capt haok »

Verleden vrijdag is er iets bijzonders gebeurd.
In iedergeval voor mij een mijlpaal in mijn leven.
Ik ben naar mijn huisarts geweest, tijd gepraat over hoe ik ben, en ja...ik viel zelf ook bijna van de stoel...had dit echt niet verwacht, wel gehoopt, hij wil meewerken aan een hormoonkuur.
Blijkt toch dat niet alle huisartsen zo behoudend zijn, hihi ik wil me niet op mijn borst kloppen, maar....uiteraard wel een beetje huiswerk gedaan.
Ga nooit zonder een goed plan..en absoluut niet als een zielig afhankelijk geval. Misschien heb ik een beetje geluk dat ik een medisch ondergrond heb...en haar op mijn tanden heb...figu...jaja :wink:
Ik weet, voor hetzelfde geld had ik ook de klepel op de neus gekregen, en ben niet zo naief om te denken dat het mij wel even lukt, zal ws wel mijn karma zijn, maar het kan dus...
Nog een hintje....als je je giga onzeker voelt, ws het voor de eerste keer zegt tegen een ander...laat de eer dan aan een ander over...niet je huisarts..voelt die dat je erg onzeker bent...dan wil hij ook niet zijn vingertjes branden.
Het is je verkopen...tja...its hard to say...maar zo is het wel!!

liefs, en ben wel gelukkig hoor :D

Narayani
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Narayani.

Wel een hele stap opeens he? Pas schreef je nog dat de vakantietijd voorbij was, je ook weer oog had voor andere zaken nu het dagelijkse leven weer zijn gang ging en dat het niet meer zo overheersend was.
Past dit in het verhaal of is er toch iets veranderd?

En zou haar op je tanden ook minder worden door hormoongebruik :lol: ?

Maar even serieus; ben benieuwd hoe het er met je voorstaat en waar je nu naar toe wilt.
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Cynthia, nee, iets veranderd is er niet. Wel is mijn besluit veel rationeler...in mijn vakantie werd ik overstelpt met gevoelens die met me aan de haal gingen. Was even de werkelijkheid kwijt....niet echt een basis om een grote stap als dit te doen.
Waar ik nu mee bezig ben past in mijn plan, en doordat mijn huisarts zo cooperatief is gaat het natuurlijk veel sneller.
Ik liep al met de wens in het rond om mijn lichaam meer aantepassen naar mijn werkelijke ik.
En een compromis zou vinden waar ik hopelijk mee kan leven, en ook mijn omgeving.
De tijd zal het leren....misschien moet het in de toekomst nog bijgesteld worden....hier ben ik even niet meebezig....alleen "nu" telt, en wil er van genieten.
De tijd is voor op dit moment even aan mijn kant...buiten rampen weet niet wat natuurlijk.
Ik mag werken aan mijn werkelijke ik, en was zeker bang dat ik deze kans niet zou krijgen.
Misschien dan riskante experimenten met middelen van het internet...al was dit niet iets waar ik snel mee zou beginnen. Houd van controle op wat ik doe, want heb al te vaak het idee dat het mij tussen de vingers wegglipt.
VU lijkt even onhaalbaar, dus....kan ik echt blij wezen.

Kendra, bedankt lieve meid, en zeker...tot snel ziens

het elfje
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Zo, elfje. Begonnen aan de 'oversteek'? Ik ben echt blij voor je. :D

Van de andere kant voel ik me ook wel een beetje down als ik hoor dat iemand de knoop mag doorhakken. Tja, ik loop ook al een hele tijd over de voors en tegens te denken. Ik heb hier een partner, kinderen en niet te vergeten een baan om rekening mee te houden. :-? :-? Het 'gemis' maakt me soms wel wat triest. :cry:

Ik vind het in elk geval leuk voor je dat je arts zo spontaan reageerde. Ga door op deze weg en hou ons vooral op de hoogte van je vorderingen.

Hopelijk kom ik ook nog ooit zover als jij.

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hoi Narayani,

Super, het begin is er bij jouw ook. Ik ben hedenochtend bij mij huisarts geweest. Het is een eerste stap, de leiding is aan ons. Hij (mijn huisarts) neemt in de loop van de dag dan contact op met het VU en zal als in eerste instantie als tussenpersoon optreden.
Ook ik ben zeer goed bewust van de stap. In mijn normale leven ben ik overdag werkzaam als analist-ontwerper in de ICT-brance. Hier leer je problemen tot op het laatste nivo te analyseren en een duidelijk beeld te schetsen. Mijn collega's en werkgever waren voor mij een hele steun in het traject naar de eerste stap.
Heb je hier ook een goede ervaring mee?
Laat het weten.

Groetjes,
Laura.
transcommunity-girl2
ForumFan

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Kendra en de andere girls,

Ik weet dat ik steeds op jullie kan rekenen, dat staat als een paal boven water. Had weer eens een depri momentje. Gebeurt wel vaker als ik lees dat iemand met reuzeschreden op zijn doel afstormt (wat overdreven, niet?) terwijl ik terplaatse blijf hangen. Maar zo'n momentje gaat gewoonlijk weer vlug over. 'k zie het weer helemaal zitten! :D :D :D

Thanks for the support, Kendra. :wink: :D

Female groetjes
Liefs, Kathleen
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Bedankt meiden voor jullie meelevende lieve reakties.
Enne..Kathleen... reuzenmijlslaarzen heb ik niet.... daarin zou ik me verliezen....vlieg dus heel langzaam en behoedzaam.
En zie het bij jou niet als stilstaan, ook jij beweegt je voort, ontplooit het meisje in jezelf...en dan komt er zeker een dag... :D , echt!!
Laura, ja, ik heb ook het geluk om collega's te hebben die met me meeleven.
Het zijn schatten...en ik houd je op de hoogte, jij ook doen hoor!!
En het laatste woord, voor iemand die ik een geheimpje moet vertellen...iets wat ze ws niet weet...hihi...meisje kijk eens in de spiegel...heel goed... wat zie je dan?... een fee !!:D :wink: Kendra het feetje :D

Hihi, 1 ding is wel merkbaar...ik begin weer puberaal te worden..puistjes...vet haar, en huid...en daarom maar even naar de drogist...

doeg,

het elfje
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

verd..ik zit ze te tellen, 1..2..3..4..5..6...en hellup eentje precies op mijn voorhoofd.
Kan me niet herinneren dat ik er zo veel heb gehad.

pukkelige elfje
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi girls,

Eh, we hebben nu al een feetje en ook al een elfje. Alleen een heks ontbreekt nog op het appèl. Wie stelt zich kandidaat? hihi :wink: :wink: :wink:

Groetjezzzzzzz van een Kathleen 'met zonder' puistjes. (Ben de puberteit reeds lang voorbij, alleen het gedrag is gebleven). :wink: :wink: :wink: :-?
Liefs, Kathleen
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Hihi, ik zou bijna zeggen, mijn exschoonmoeder...maar zij is een lief mens, dus..
En Kathleen hihihi....puistjes??....voor dat je het weet..ben je een bakvis :D

het elfje
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Hoi allemaal,
Eh, we hebben nu al een feetje en ook al een elfje. Alleen een heks ontbreekt nog op het appèl. Wie stelt zich kandidaat?
Eigenlijk best een goed idee. Een beetje tegenwicht voor het dromerige en lieve gebeuren. Iemand die zegt: Hallo wordt eens wakker, kom eens uit je droomwereld, kijk eens in de echte wereld.
Of iemand die tegen bepaalde personen zegt: "Wat heb je hier op deze groep te zoeken, wat doe je hier"? "Ga naar je speeltuin".

Een heks, zeker een boze heks kan zich veel permitteren toch?
Ik geloof dat ik best geschikt zou zijn voor transenheks. :)
Uiteraard alleen op dit gedeelte van het forum uiteraard, bij de andere gebruikersgroepen zitten tenslotte al heksen genoeg.

Maar er zijn vast meer en veel betere kandidates, die bijv. meer schrijven dan ik en vooral wat meer takt hebben.

Groetjes,
Esther
:evil: parttime heks :evil:
transcommunity-girl2
ForumFan

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Hoi Kendra,
Heks betekend eigenlijk wijze vrouw,
Echt?, realiseerde ik me echt niet hoor.
en voor mij ben je dat :wink
Euhhhhh, :oops: :oops: :oops:
Dus hierbij ben je wat mij betreft geinstaleerd :wink: :D :D
Lekker zeg, heb ik weer :D
Lieve groeten en een collegiale kus,
Kendra
Aaahhh, ook parttime heks?

Liefs, Es.
:evil: Parttime heks :evil: , maar nu even niet :lol:
Plaats reactie