Transpatrol in action

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
transcommunity-girl2
ForumFan

Transpatrol in action

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Josette
Forumdiva

Re: Transpatrol in action

Bericht door Josette »

kendra schreef:Hoi allemaal :D

Gisteravond waren we hier allemaal hardstikke moe dus lekker vroeg naar bed om eens van een lange nachtrust te genieten :D
Nou NIET dus, om 03.30 uur belde de alarmcentrale dat er een alarm was bij één van de scholen, en omdat ik sleutelhouder ben moest ik dus opdraven :-?
Zul je altijd zien
kendra schreef:Ik me dus met mijn duffe hoofd in mijn kleding gehesen en zeer onvrouwelijk door mijn woonplaats gescheurd naar de plek des onheils.
Wat nou onvrouwelijk? Je moest zo snel mogelijk bij de school zijn. Trouwens, er zijn voldoende vrouwen die behoorlijk vlot rijden, vooral zij die met ruime rijervaring. Het onbeschofte rijgedrag is echter veelal een handelsmerk van jonge knullen (18-24 jaar) of heren in auto's van de zaak. Maar hun leidinggevenden zijn daar niet zo blij mee. En in de wijk waar die jonge knullen wonen zijn ze ook niet zo blij als ze IRL Need for Speed 'spelen'. Autorijden heeft niets met gender te maken.
kendra schreef:Daar naar binnen gegaan en toen pas goed wakker geworden en gelijk de slappe lach gekregen, als er inbrekers waren geweest waren die van schrik gelijk aan de haal gegaan, want ik zag erniet uit , haren op mijn hoofd die alle kanten opstonden vegen van make up onder mijn ogen en een heel korte rok met een grote schijnwerper in mijn hand nu als je daar als inbreker niet van schrikt :D
Maak je niet druk, bij deze taak was het niet nodig om er mooi uit te zien. Bewaar je schoonheid voor Wilma, Kelsey & Eilana, je vrienden of voor uitgaan, T&T, enz.
kendra schreef:Daarna realiseerde ik dat ik in deze toestand ook de politie te woord zou moeten staan, vertel mij maar hoe je in deze toestand geloofwaardig over kan komen bij de dienaren van de heilige hermandad :o
Heb je je identiteitskaart (bijv. paspoort) mee? Zorg dan ook voor een pas van de LKGT&T waarop staat wie je werkelijk bent. Adres en informatie: http://www.lkgtent.nl/show.php3?t=nl Pas is in creditcardformaat, dubbelzijdig met je naam (zowel van je vrouwelijke als mannelijke 'gedeelte') foto van zowel je vrouwelijke als mannelijke 'gedeelte' en adresgegevens van de LKGT&T. Geboortedatum en privé-adres staan niet op deze pas, dus om je privacy hoef je het niet te laten.
kendra schreef:Gelukkig was het op dat moment loos alarm, dus ik hoefde niet :wink:
en kon weer naar mijn bedje.
Alleen bleek vanmorgen vroeg dat ze op een later tijdstip het speelhuisje van de kleuters helemaal platgebrand hadden :evil: :evil:
Dus geen loos alarm. De figuren die zorgden voor alarm waren gewoon ondergedoken en dachten als iedereen weg is gaan we effekes fikkiestoken. Vernielingen aan schoolgebouwen: speeltoestellen en speelhuisjes in brand steken, ruiten ingooien, graffiti, vervuilen van het terrein, het is helaas aan de orde van de dag.
kendra schreef:Wat is dus de wijze les in deze , de volgende keer tut ik me dus eerst rustig op trek een leuk cocktail jurkje aan, dan ben ik precies op tijd om die lui op heterdaad te betrappen tijdens het roosteren van ons speelhuisje en houd ze ook nog in bedwang tot de politie komt met mijn verleidelijke verschijning :D :D :D
Leuke grap, maar hou het erbij. Platte schoenen, en een stretchbroek en T-shirt is meer effectief. Kendra Croft, T* Rider. :D En hoe ze tegen dames reageren weet ik niet maar ik geloof niet zachtzinnig.
kendra schreef:Prettige avond allemaal en niet te vroeg gaan slapen hoor :wink: :D
Kendra
Nee hoor maar te vroeg slapen is nooit een probleem. Vaak ga ik juist te laat naar bed.
liefs, Josette
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

hoi kendra,

Ik kan zo genieten van dit verhaaltje ik zie het al helemaal voor mij gebeuren ..gelukkig was het loos alarm want je had er mooi opgestaan denk ik als je uitleg moest gaan geven aan de poltie..:-( :-( :-(

Hahha voortaan dus alles netjes klaar leggen voordat je de deur uitgaat en wilma laten controleren voordat je het huis verlaat of je er zo mee door kan grin :-) :-)

groetjes jessie....
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lieve Joost, echt...ik vind het te gek hoe je op Kendra reageert.
Hihi...zo lekker droog...net alsof je het serieus oppakt..het is wel echt gebeurt, maar op zoiets kan ik niet normaal op reageren, schiet dan in een lachbui, wordt melig...echt....het nivo zakt dan ....maar jij....en die sugesties die je haar geeft.. :D
Oeps :oops: ...of bedoel je het....

Dan dom dom dom elfje
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Narayani schreef:Lieve Joost, echt...ik vind het te gek hoe je op Kendra reageert.
Hihi...zo lekker droog...net alsof je het serieus oppakt..het is wel echt gebeurt, maar op zoiets kan ik niet normaal op reageren, schiet dan in een lachbui, wordt melig...echt....het nivo zakt dan ....maar jij....en die sugesties die je haar geeft.. :D
Oeps :oops: ...of bedoel je het....

Dan dom dom dom elfje
Ik geef toe dat ik erg serieus ben (sorry lieve Kendra :oops: ) en misschien te serieus en droogkloterig overkwam. Alhoewel, dat taaltje van mij, net een therapeut, het komt me aardig goed over mijn strot heen. 8)
liefs, Josette
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Neeee. dit bedoel ik niet Joost.
Je bent leuk,echt!!!!!! :D

het elfje
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Narayani schreef:Neeee. dit bedoel ik niet Joost.
Je bent leuk,echt!!!!!! :D

het elfje
Je bedoelt dat serieus? In dat geval dikke knuffel, elfje. En blijf echt, niet plastic namaak zoals die Eftelingdingen.
liefs, Josette
Plaats reactie