oh oh oh

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
natasja
ff weer wat posten

oh oh oh

Bericht door natasja »

Door een door familie uit nieuw zeeland gestuurd mailtje is mijn partner er achter gekomen!!!
Ze weet nu dat ik altijd een vrouw heb willen zijn en dat ik ook voor mijn srs zou gaan.
Dus ze belt me op het werk op, of ik direct naar huis wou komen, want ze was nogal geschrokken.
Ik nietsvermoedend naar huis, wordt ik ineens met een mailtje geconfronteerd.
Eerste reactie was natuurlijk ontkennen, maar zij is niet gek.
Ze zei dat ik mijn spullen moest pakken en begon te huilen, nou ik dus ook.

Nu zullen jullie denken, meid wees blij!!
Maar tragische familieomstandigheden drukken nu op deze blijdschap, nl mijn schoonvader, haar vader dus ligt thuis op sterven ( 56) jaar.
Hij heeft een terminale fase van kanker en het is dus een kwestie van dagen voor hij overlijdt.
Ik moest het wel blijven ontkennen, in zoverre, ik zei dat ik vroeger die gevoelens had, dat ik vrouw wou zijn.
Ik kon het haar op dat moment niet aan doen om het echt in haar gezicht te zeggen, want dan had ze volledig ingestort.
Ik merk nu toch wel wat afstand, van haar kant, en ik zie dat ze op het internet toch wel bezig is om er meer info vanaf te halen ( ze weet niet hoe ze eerder opgevraagde paginas kan wissen) dus ik kan dat achterhalen.

Desalnietemin is er voor mij toch wel een last van mijn schouders gevallen.
Het zal nu wel niet meer zolang duren voordat de echte aap uit de mouw komt, en ik eindelijk met mijn proces kan gaan beginnen.
Want geloof me, dit is niet iets wat ik wil, maar iets dat ik MOET doen om mijn leven fleur te geven.

Dit wou ik even aan jullie kwijt, en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van mijn ontwikkelingen

Natasja :roll:
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Natasja,

Ik kan me alleen maar bij Kendra aansluiten.
Cijfer jezelf maasr een tijdje weg zoalng de zaken zo liggen.
Jouw beurt komt later wel. Nu is het even belangrijk dat je je partner bijstaat.
Ik wens jullie en je schoonvader heel veel sterkte.
En onthou : na regen komt zonneschijn he!
Cyn.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Natasja,

Sterkte en succes de komende tijd en als je even lekker tegen ons aan wil brullen, be my guest !!!!!!

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hoi Natasja,

Ik leef erg met je mee. Ik ben zelf in de fase dat ik mijn omgeving incl. mijn familie op de hoogte breng. Ik weet dat het zeer moeilijk is voor je familie. Ik wens je veel sterkte, maar wees altijd eerlijk voor je omgeving.

Groetjes,
Laura.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Tjee!!...sterkte meid!!

het elfje
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Natasja,

Ik voel met je mee. Even door de zure appel heenbijten en steun je partner nu zoveel je kan met haar verdriet om haar vader. Zij komt nu op de eerste plaats. Blijf van elkaar houden en alles komt weer goed.

Groetjes en sterkte, meid!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Plaats reactie