alles herhaald z..

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie

alles herhaald z..

Bericht door capt haok »

ich...

Het is zo vreemd...mijn vader is net bij me geweest...kwam net terug van een tijd uit Roemenie.
Je praat dan over zijn tijd...mijn tijd...en dan komen er dingen naar voren..zijn pijn, zijn verdriet, teleurstelling hoe het leven eigenlijk moest zijn....en die van zijn kinderen, kleinkinderen.
Zie dat de man eigenlijk...met alle macht....alles zou willen veranderen...alles...Hercules..met zijn zwakke hiel.
Hij weet het van mij....voelt zich hier ook moeilijk mee, gillend zou hij van me vandaan willen lopen, maar hij kan dit niet, ben zijn bloed.
Hij is zelf ook vroeger afgewezen door de maatschappij...had tuberculose als klein kind en moest in een kliniek, kleine jonge in een kliniek, verstopt..
Het is zo typerend...vertelde dit tegen mij..ik was tegen de 35, en veel te laat....ik was zo kwaad...waarom zo laat dan had ik je kunnen begrijpen, helpen..nu vallen pas de stukken inelkaar waarom je vroeger zo reageerde op mij..verd...en ik maar denken...het ligt aan mij...ik met mijn meisjezijn~~~~~ :cry: ~~~~~ :cry: ~~ :evil:
Een mens wordt gevormd door...jij, zij, ik...en de kunst is om het te doorbreken...maar dit zou nooit gebeuren.
Wat jij belangrijk vind in het leven...en aan je kind wil doorgeven.....daarin is zij/ hij in overzadigd...en maybe...ja misschien heeft ze er wel een weerzin er in gecreeert.
Mijn paps...hij vond het o zoo belangrijk ik moest het goed hebben..veeel beter dan hij in de jaren 40, het is hem gelukt, ik was rijk materieel, maar diep in mijn hart....een heel verdrietig meisje.
De ironie voor een kei van een vader!!!!!!
Maar herhaalt het zich??...............................?

x
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Nu we het toch over vaders hebben... Mijn vader werd twee weken na zijn geboorte bij de ouders (die ik zelf nooit ontmoet heb) weggehaald omdat hij daar slecht verzorgd werd. Hij heeft 15 jaren van zijn leven in een superstreng internaat gesleten. Daarna mocht hij nog een vijf jaar bij een boer gaan werken voor een habbekrats. Het heeft hem een tijdlang tot een verbitterd man gemaakt.

Ik ben in mijn jeugd misschien te veel met mijn eigen problemen bezig geweest om hem te kunnen begrijpen. Nu ik wat ouder ben snap ik best waarom hij steeds zo hard was, hij heeft zijn hele leven moeten vechten om er te komen.

Nu heb ik een veel betere relatie met hem dan vroeger. Maar over mijn T-gevoelens durf ik niet met hem te praten. Hij heeft al zoveel doorstaan. Trouwens, hij zou me niet begrijpen en het alweer als een mislukking in zijn leven zien. :(

Alle respect voor een man die ik niet altijd begreep maar dat respect zeker verdient: MIJN vader. :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Kathleen

Geweldig, zoals jij daar mee omgaat.
Zo'n vader moet je ook echt in ere houden hoor. Al zal het best moeilijk voor je zijn om hem niks over je tweede identiteit te vertellen.
Volgens mij zou je het wel van de daken willen SCHREEUWEN.
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Cynthia,

Ik ben inderdaad erg trots op mijn 'pa'. En ik zou het inderdaad van de daken willen schreeuwen dat ik ben wie ik ben. Maar begrepen worden is een ander paar mouwen... en de gevolgen voor partner en kids. Toch nog maar even wachten!

Thanks for the support, Cynthia. Groetjes en a big hug! :wink: :D :D
Laatst gewijzigd door Kathleen op vr aug 29, 2003 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs, Kathleen
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Is toch goed meid.
Daar zijn we toch ook voor: om elkaar te steunen.
Niet alleen de leuke dingen, maar ook de moeilijkere.

En die hug ben ik blij mee :lol:
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Inderdaad Kendra, back to topic. Niet mooi van me om mijn verhaal onder dat van jou te plaatsen lieve elf. Excuses. :oops: :oops: :oops:
Eh, ik stuur je een knuffeltje door, zou dat een beetje helpen? :D

Allerliefste groetjes,
Liefs, Kathleen
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ja, mijn lief.
Hoe gek, maar ik voelde me een tijd rot want ik zadel jullie toch wel op mijn sores.
Misschien een verdedigingsmechanisme, maar kreeg ineens de neiging om te vluchten.
Te vluchten van hier, alles...ook het van mij.
Uiteraard zeer stom, nu ik zo ver ben, maar het oude kwam ineens weer naar boven.
Het ontbrak er nog aan dat ik al mijn kleren weer eens de otto in zou gooien..en mezelf...otto is voor mensen die het niet weten, vuilniston.
Gelukkig, een mens leert, en ben me ook te rade gegaan waarom reageer ik zo...
Wat ging er verkeerd? Er echt de vinger op leggen, nee dit is me nog niet gelukt.
Waarschijnlijk heb ik me toch te veel bloot gegeven aan anderen, me te kwestbaar opgesteld....een vingerwijzing dat ik op moet letten aan wie ik het vertel...en hoe
Helemaal nu omdat ik aan de hormonen ben, hope so, dus verander in mijn uiterlijk, en het ook aan mijn omgeving moet/wil vertellen.
Ga het niet camoufleren no way...in iedergeval weet mijn vader het, reageerde er gematigd positief op, en mijn moeder staat achter me als een rotst...de lieve schat....
Zo zijn er meer mensen die me steunen, gelukkig, en niet te vergeten jullie..
Zoals ik ben begonnen, herhaalt alles zich? Nee, ik denk van niet, ik heb nu mijn keuze gemaakt, ga niet in de slachtofferrol zitten, maar in de strijdbare.....

Ik houd van boekenlezen, en een tijd geleden heb ik een christelijk getinte boek gelezen....het ging over een man die zijn bestaan was ontvlucht, en na barre ontberingen/ beproevingen zijn levensdoel had bereikt.
Dit is op een sprookjesachtige manier geschreven, helaas helaas kwam er geen fee of elf in voor, je kunt niet alles hebben, maar het is een leuke boek....waar je jezelf in een rot tijd wel een beetje in terug kunt vinden.
"eens christen reize naar de eeuwigheid".heet het...Van John Bunyan.

Liefs,

het elfje
xxx

en bedankt lieve meiden!!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Heee Narayani.

We zijner toch ook om elkaar op te vangen. Dat is toch een van de bedoelingen van dit forum? Dus zadel ons maar lekker op met je sores hoor. Wij merken het nauwelijks met z'n allen en ben jij er vanaf.

Blijven doen he!!!!!!!!
Cyn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Zal ik doen, echt...

"With a little help from my friends" Joe Cocker, en zo is het, al is little misschien wel too little :wink:

elfje
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Elfje,

Voor jou gaan we tot het uiterste Narayani. Kan nooit kwaad je hart eens te luchten en het doet goed te weten dat er velen met je meevoelen. That's what friends are for!!! :wink: :wink: :wink:

Groetjes,
Liefs, Kathleen
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Kathleen,lief van je, echt...en een dikke elvenzoen voor jullie allemaal :D
Plaats reactie