Bloedduk

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bloedduk

Bericht door Miss Laura »

Hoi meiden,

Ik vraag jullie ervaring over het volgende:
Afgelopen week ben ik bij de dokter geweest omdat ik van mijzelf weet als ik mij druk maakt dat de bloeddruk behoorlijk omhoog gaat. :o Een gesprek met mijn huisarts is zo'n druk-maak-moment. De bloeddruk was dus ook aan de hoge kant. Hij vond het niet nodig om in te grijpen.
Omdat ik binnenkort een afspraak wil maken voor een intake,hik ik er toch behootlijk tegenaan. Een hoge bloeddruk wordt niet op prijs gesteld. :evil:

Graag jullie ervaring met dit fenomeen.

Groetje Laura.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Laura,

Ik heb zelf geen ervaring met een hoge bloeddruk,
Maar ik heb wel de indruk dat jij je daar een beetje teveel zorgen om maakt.
Het is zeker niet zo dat wanneer je een hoge bloeddruk hebt meteen maar de deur uit geschopt word en geen kans meer maakt op de benodigde behandeling. Bovendien is het niet met zekerheid te zegen of je bloeddruk gemeten word bij het intake gesprek. Je hebt altijd nog de mogelijkheid om uit te leggen waarom je bloeddruk te hoog is. Een te hoge bloeddruk zal VERMOED ik wel van invloed zijn hoe de hormoon behandeling zal gaan verlopen vermoedelijk zullen ze dan afwijken van de gebruikelijke dosis. Maar voor het zover is moet je eerst de diagnostische fase door pas daarna word er met een interval van ±3 maanden gecontroleerd op gewicht en bloeddruk.
Dus staar je niet blind op je te hoge bloeddruk, maak jezelf niet nog ongeruster.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Hoi Franciska,

Hartelijk dank voor je antwoord, ik denk dat ik de druk aan mijzelf heb te danken. :roll:

Groetjes,
Laura.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »