Voelen...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie

Voelen...

Bericht door capt haok »

Vanavond, ik was vol met tranen......en iik voelde ineens... 2 armen om me heen.....mijn lieve.... ze ..ze voelde mij emoties.....hoe lang ik heb te leven, hoe ik lang ik moet gaan, toekomst...geef me een kus een zin...,schelden heeft geen keus.....zullen in gedachten zijn, ik neem je liefde mee laat de mijne 8ter, djouwe alleen....en kruip nog even nog even dicht even je aan...
Heb ik al gezegd..ik moet gaan... :cry ..mijn reis....
......maar mijn lief....ik ga nog niet....geef me een kus, want neem je liefde mee....als ik straks verdwijn..laat de mijne 8ter....voor jou alleen
en ik...its your time..elke keer opnear.....

het elfje
xxxx

Kruip nog even dicht tegen me aan..
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Wat een aangrijpend stukje tekst Narayani, verdikkeme ik meen er toch echt iets te herkennen. Het lijkt wel of ik dit een week of 2 geleden had kunnen schrijven.

Maar achter dat stukje tekst zitten bij jouw natuurlijk en bij vele andere ook die vragen over de toekomst met partner, waar ik je (en al die andere;))alle sterkte mee wens.
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
esther1
ForumFan

Re: Voelen...

Bericht door esther1 »

Ha Narayani,

Is het de tijd van het jaar, zijn het de zwarte wolken die de zon even naar de achtergrond geduwd hebben, is het??????????????
Ik weet het niet, zoals ik zoveel niet weet.
Wat ik wel weet is dat ik je gevoel begrijp en deel.
Even niet die tranen op dat kussen, maar op de schouder van iemand om wie je geeft. Even die warmte van die twee armen om je heen. Ik mis het.
De zon gaat weer schijnen, de wolken trekken weer weg, dat is zeker.
Maar in welke wereld, in welk landschap en met wie om de warmte te delen? De tijd zal het leren.

Liefs,
Esther
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Wat hebben we toch een forum vol mooie schrijfsters...Esther, heb je een zakdoekje voor me ? :cry: ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Het is wel heel erg mooi wat hier geschreven wordt. En ja iedereen voelt zich wel is zo. Kopop achter de wolken schijnt de zon !
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lieve meiden, jullie keken door een luik van mijn hart.
Wat ik voelde schreef ik, dit doe ik vaker als ik me rot voel.
En gisteren voelde ik me rot, echt, eergisteren ook al, gelukkig vandaag schijnt de zon weer in mijn hart. Ik vlieg van de ene dag in de ander, elke dag brengt weer iets anders, en zal van het goede moeten genieten.
Degene die me trooste was een droombeeld, ze is niet meer, al een tijd niet meer.....
Missen, ja...

het elfje
xxxx

En bedankt voor jullie lieve reakties, het helpt.
Plaats reactie