Ben er efftjes vantussen :)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Ben er efftjes vantussen :)

Bericht door Meikemeid »

Ja, hoe raar het ook klinkt, ik heb nu (pas) vakantie en ga 2 weekjes er tussen uit. Niet helemaal leuk, want ik mis 2 weken gezellig chatten, 2 weken even me kleden waneer het kan, 2 weken geen mail, 2 weken geen forum, maar wel weer 2 weken rust en ruimte om me heen, 2 weken om eens goed na te denken wat ik nu wil en ook 2 weken de tijd om toch zeker 1 avond goed te gaan praten met partner. Van mijn kant zal het dus eventjes stil zijn meiden, maar daarna zie ik jullie graag weer terug. Ik zal vandaag nog wel te zien zijn misschien op de chat en/of forum, maar ik pak nu alvast die tijd, voor ik het vergeet ;)

Heel veel groetjes en tot snel, ik zal de chats efftjes missen, maar des te leuker als ik terug ben.

Oh, voor de nieuwsgierige onderons ;) ik heb eerst een midweekje Limburg/Sevenum op de camping, stacaravan van schoonouders, dan een weekendje Zandvoort naar het DTM en daarna ga ik vanuit Zandvoort weer naar Sevenum om vanuit daar verder te reizen naar onder het Moeselgebied. Lekkere wijntjes inkopen ;)

Tot snel en heel veel chat en forum plezier !! Meike
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
lynne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door lynne »

Goe verlof M&M en misschien tot deze avond.

Lynne
AD ASTRA PER ASPERA
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Meike,

Fijne vakantie en denk erom he.
Wees eerlijk tegen je partner en bedenk vooraf wat je wilt en wat voor jou het belangrijkste is. Pas daarmee het gesprek ingaan.
En hoop voor jullie dat het mooie weer niet allemaal op is nu.
Cyn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Kijk, dit is nou het voordeel hé...iedereen zit al weer te zwoegen op hun werk, en jij zegt nu even aju paraplu.

het elfje...en geniet tank maar lekker bij.
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Narayani, ja da tklopt, ik heb zo'n late vakantie express gedaan, omdat de last minute reizen in september altijd er leuk zijn, aleen omdat het er toch even niet in zat kwa poen, hebben we dus mar voor een vakantie gekozen naast de deur :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Meikemeid,

Een hele prettige vakantie toegewenst en ik hoop dat je gesprekken jou gaan brengen waar jij zo naar verlangt of zo heel graag wilt. Succes !!!!!!!

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Meike,

Oh, je komt deze kant uit. Ik woon nu wel in het andere Limburg, maar dat maakt niet uit. Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie, gooi je stress maar even in de prullenmand en praat het uit met je partner. Veel succes! :D :D :D

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
sharon
ff weer wat posten

Bericht door sharon »

Hoi Meike,

Fijne vakantie toegewenst, ook voor je partner. Doe het maar ff lekker rustig aan aldaar. Ik hoop voor je dat je eruit komt, zowel met jezelf als met je partner.

P.s. neem je gelijk die kruimels en die krent mee? Ik hoorde dat ze ze nog niet had ontvangen. :lol:
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
I am proud to be transcommunity girl
Plaats reactie