string of normale slip?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Leonie
ForumFan

string of normale slip?

Bericht door Leonie »

na nogal wat kleding draadjes bedacht ik me het volgende! tegenwoordig leven we haast in het dames string tijdperk. ik zie ze zelfs op bladje in de supermark (je krijgt gratis een string). mijn moeder moet er ook niks van weten. maar vooral de jongere meiden die dragen ze veel. nu vraag ik me af hoe zit dat nu met de gemiddelde tv of ts? je hebt vaak een probleem dat het string slipje nopgal klein is en niet alles even goed kan weg stoppen. persoonlijk vind ik dat ze ondanks dat probleempje heel erg lekker zitten. is er iemand die het met me eens is of draagt niemand zo'n veter? :)
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Hoi Leonie,

Even wat stringspinsels

De string wordt tegenwoordig heel veel gedragen, en ook door wat minder jonge dames! Het staat mooier onder strakke kleding en het zit lekker.
Ik draag ze zelf ook regelmatig. De "normale" strings van bijvoorbeeld Sloggi zitten mij goed. Je hebt ze ook van die huidvriendelijke rekbare stofjes, daar past alles meestal wel in...
Als je voor de wat meer erotische strings gaat, tja, die zijn ook heel minimalistisch aan de voorkant, dan heb je een probleempje.
Om de boel goed weg te stoppen draag ik er ook wel eens 2 over elkaar.

Succes!

Nicole :wink:
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Leonie,

Ook ik ben pas "aan de string" gegaan.
Heb via een aanbieding een luxe BH en string aangeschaft.
En ze zitten allebei echt heerlijk. Is lekker spul, en string is aan voorzijde groot genoeg om ongewenste attributen te bedekken hihi :P .
Voor strakke kleding is een string echt perfect (maar dan zie je die attrbuten weer zo he! :cry: )
Cyn.
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Leonie,

Ik draag bijna dagelijks een string en vind ze heelijk zitten. Het is toch het meest populaire lingeriedingetje sinds heugenis.. en dan doe je toch mee...
En de attributen... die tover je toch weg..... ik bebruik een techniek die goed beschreven is in deze link :
http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... dA001.html
het resultaat is zeer vrouwelijk.... heeerlijk zo rondwandelen en "niets" te voelen tussen je dijen...

nou... ik ben benieuwd naar je ervaringen.....

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Plaats reactie