Herinneringen van Moordrecht

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Herinneringen van Moordrecht

Bericht door Lisa met een S »

Zoals jullie wellicht hebben gezien op onze voorpagina, wordt 30 oktober a.s. de zevende editie van het Travestie.org feest in Fun4Two in Moordrecht gehouden.

Ik hou bijzondere herinneringen aan het feest, want vorig jaar oktober was het Fun4Two feest in Moordrecht voor mij de allereerste keer dat ik ooit een stap buiten de deur deed als Lisa. Voor degene die nooit op het feest zijn geweest, moet ik uitleggen dat het locatie echt perfect is. Het is een prachtig landhuis gelegen in een rustig, afgelegen omgeving vlak naast de snelweg. Je rijdt een poort binnen en kan je auto op het parkeerplaats zetten en rustig naar het gebouw lopen, zonder aankijk van iemand. Eenmaal binnen, zijn er erg ruime kleedkamers waar je rustig je kleding en makeup op kunt zetten, te midden van alle andere "girls".

De sfeer was zo relaxed en ontspannend, iedereen was in feeststemming. Het was voor mij net zo goed een soort "coming home" als een "coming out". Bij de volgende feest, had ik afgesproken met Kendra om haar mee te nemen, want het zou ook voor haar de eerste keer zijn dat ze naar buiten trad, maar ze kon niet wachten en is een paar dagen tevoren naar het T&T in Rotterdam geweest. Ondanks dat, zie je op het foto dat van Kendra, Hetty en ik werd genomen, hoe het geluk van haar uitstraalt: http://www.travestie.org/html/foto/inde ... FrameID=07.

Ik ben benieuwd of er andere mensen hier zijn die bijzondere herinneringen hebben van de Travestie.org feesten in Fun4Two.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op ma jul 12, 2004 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Allemaal,

Zeker heb ik bijzondere herinneringen aan de feesten in moordrecht.
Ik draai al een aantal jaartjes mee in de T* wereld.....en in het bijzonder via/bij travestie.org.
Ik heb mijn partner ook via de chat van .org leren kennen (net als vele anderen overigens).
Om dat enige luister bij te zetten hebben wij indertijd ook besloten om ons tijdens zo'n feest daar te verloven.
Dit tot verassing van de aanwezigen :D

overigens....wat Lisa schrijft klopt helemaal....
(dus ook de dames die nog wat 'angst' hebben de deur uit te gaan..........hier kun je dat met een gerust hart doen.)
Toegegeven...... de prijs is niet echt laag, maar als je kijkt wat je er voor terug krijgt........eten en drinken (van een heel goede kwaliteit) zoveel je wilt......prima sfeer....schitterende lokatie.
Als je dat dan alles afzet tegen 'normaal' een avondje uit (etentje, bioscoop, borrel na)....dan is het eigenlijk nog wel goedkoop te noemen.....(al kan en wil ik bij niemand in de portomonee kijken).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
patricia^^
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door patricia^^ »

Hoi allemaal

Ik ben met mijn toemalige partner Natalie, een paar keer op het org feest geweest, de laatse keer was ik er niet bij , en zal er nu ook niet bij zijn

Maar ik koester tal van leuke herinderingen aan de feesten
Onderandere , Heer John leren kenen in RL met zijn vriendin
en naartuurlijk hun verloofing meegemaakt,
heerlijk he Heer John en Sav,( sory meis ff je nieuwe naam ontschooten ), zo een feest en het koste je niks Extra "grinnik"plaag"

Maar dames als je eens een leuke avond wilt hebben met je vriendinen van de chat , laat je niet tegen houden, en neem gezelig je partner mee
want die zijn ook van harte welkom, en ze zijn niet de enige, mochten ze dat denken

En het is wat Heer John zegt niet eens duur als je ziet wat je er voot krijgt :-)

dus dames heel plezier op het komende feest in Fun 4 two

groetjes
Patricia
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Lisa,

afgelopen jaar was het voor mij de eerste keer op het feest in Moordrecht, T&T was vaste prik meestal in Nieuwegein
Herken het foto hoekje omdat ik daar ook een plaatje van mijzelf, alleen snik snik, heb laten maken.

Nee hoor een fijne avond gehad, herinner me nog een klein voorvalletje, stond met Paula staat te praten en een andere dame (die overigens naar alle eerlijkheid al met haar in gesprek was) naderhand zegt wie was :-? dat en de volgende dag, foto sessie met Paula, ik zeg wie was dat :-? en ze zegt Lisa, :D dus klein beetje verwarring.

Vond het goed georganiseerd en ja de rest moet jezelf invullen, maar als je je bekend maakt :D helpt het wel :wink:

groetjes, Adriana

voor alle duidelijkheid ik ben er niet :cry: deze keer, veel plezier
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

adriana schreef:Nee hoor een fijne avond gehad, herinner me nog een klein voorvalletje, stond met Paula staat te praten en een andere dame (die overigens naar alle eerlijkheid al met haar in gesprek was) naderhand zegt wie was :-? dat en de volgende dag, foto sessie met Paula, ik zeg wie was dat :-? en ze zegt Lisa, :D dus klein beetje verwarring.
Ik ken dat. :D :wink:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Adriana, ben jij er deze keer trouwens ook weer bij? Dan kunnen we weer bijkletsen .....

Trouwens, wie van de forum-girls komen ook naar de party? Het is misschien wel leuk om dit al van te voren te weten. Zo kun je voorkomen dat je pas de dag erna ontdekt dat iemand waar je op het forum altijd mee kletst de hele avond naast je gestaan heeft :wink:

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Paula,

Op mij kun je rekenen. Kijk er nu al naar uit om irl met vriendinnen te kletsen. Wordt mijn eerste keer in Moordrecht, maar heb er al veel over gehoord. Tot de 30e he.
Cyn.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Paula,

Van mij weet je het al maar post dit voor de rest van de grils, ik kom ook. Het wordt me 4de keer en nog steeds heb ik er zin in.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Pam schreef:Van mij weet je het al maar post dit voor de rest van de grils, ik kom ook.
Gaan we daar nu ook al barbeque'en ? owhhhhhh lekkerrrrrr, count me in ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Nathalie,

Dat dacht ik al je bent ook zo'n bourgondier he. Als er maar eten is kunnen we op jou komst rekenen.

Geeft niets hoor lief kleding gaat tot maat 54.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Paula, Lisa

Adriana, ben jij er deze keer trouwens ook weer bij? Dan kunnen we weer bijkletsen .....

Trouwens, wie van de forum-girls komen ook naar de party? Het is misschien wel leuk om dit al van te voren te weten. Zo kun je voorkomen dat je pas de dag erna ontdekt dat iemand waar je op het forum altijd mee kletst de hele avond naast je gestaan heeft
Weer hetzelfde liedje als het werk het toelaat, hoop van wel want ook op de 30ste heb ik ook een afspraak bij het VU.

Lisa, deze keer herken ik je wel tenzij je als m.. :-? komt :roll: :roll:

groetjes, Adriana
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Die Pam, altijd goed voor een paar gemeende complimentjes.
Ik ook van jou hoor, lieverd ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Adriana, Lisa is op vakantie vandaar dat ik ff voor haar reageer. Het is nog niet 100 procent zeker dat ze komt. Maar ze doet haar best er voor.

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Trouwens, wie van de forum-girls komen ook naar de party? Het is misschien wel leuk om dit al van te voren te weten. Zo kun je voorkomen dat je pas de dag erna ontdekt dat iemand waar je op het forum altijd mee kletst de hele avond naast je gestaan heeft
Hallo allemaal,

IJs en weder dienende kom ik ook, met nog paar meiden uit Grunn, (een gewaarschuwd mens telt voor twee.....)

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Plaats reactie