Waar is destiny(op eigen verzoek*evil grinn*)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast »

zo welkom thuis !nou je hebt goed gewenst destiny... je weet als je bij mij eens wens doe komt hij altyd uit.dus bij deze je (grapje)wens is in vervulling gegaan. :lol: :lol: echt nancy wat wens je nou nog meer met zoeen moppie als jij hebt ,ene je weet ook jou wensen zijn hier zo vervult hoor .optie aangeboden:een zwembad in de tuin 2:iemand die de ramen lapt(rot klusje)3:een lekkere massage.ik hoor het nog wel van je als je eruit bent wat jou wens is nancy.

*vrouwen zijn net als gras,trap je ze plat staan ze de volgende dag weer rechtop*
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Dacht begrepen te hebben dat ze op vakantie waren??? Dusse... niet???
Arme D...... ramen lappen??? Vanaf het terras toekijken hoe de anderen plezier maken.... Arme meid... Heus (geen) melij :grin: :grin: :grin:

Liefs,

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gast

Bericht door Gast »

dit had ik voor destiny en nancy geschreven voor als ze terug komen van vakantie.maar des al niet te min toch grappig dat je zo snel reageer*lekker ding*.

*geduld is een schoonezaak*
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

hoi hoi hier zijn we weer :smile:

hahaha nooit gedacht dat je dit nog eens op forum zou zetten maar vind het leuk hoor je kaart is in ieder geval aan gekomen die we stuurden uit frankrijk amber grin..

Wij hebben het daar tegek gehad het was net een klein paradijsje tussen die bergen heerlijk kunnen ontspannen en genieten lekker bruin geworden een klein buikje gekweekt hihihi op naar de volgende vakantie :smile: :smile: :smile:

Ik heb jullie allemaal wel gemist hoor dat wou ik nog wel even zeggen !!!
Gast

Bericht door Gast »

oke , morgen zal ik beginnen met een lach..... :smile: welkom thuis

liefs :smile: XXX amber
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Hoi Destiny...

Welkom terug meid... en dat buikje... ach... als 't maar mooi bruin is he???

Liefs,

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Lieve ilona

Twee weken zon met meer als dertig graden ja die buik van mij heeft een mooi kleurtje gekregen grin..

Wij zijn ook weer blij om weer hier terug te zijn en de belevenissen te horen van iedereen tja ik heb weer heel veellllllllll te lezen hiero :smile: :smile: :smile:
Kylian_FTG

Bericht door Kylian_FTG »

Hoi Destiny en Nancy,

WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!

Hoop jullie weer snel te horen!
Veel liefs jullie beiden van ons beiden:

Frederique en Kylian
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi kylian_ftg

We zijn weer terug zoals je ziet maar hebben nog niet veel tijd meer gehad voor het hele internet gebeuren steeds komt er weer dingetjes tussen we moeten het ritme nog een beetje te pakken zien te krijgen na de vakantie maar dat komt vanzelf wel weer..
Maar leuk dat je ons weer welkom heet wij zijn ook weer blij om weer thuis te zijn en ons gewone gangetje weer te kunnen volgen .. :smile: :smile: :smile:

De dag begint met een lach :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: destiny__ op 2001-09-07 22:44 ]</font>
Plaats reactie