KiTTenKlub
Moderator: Moderators
KiTTenKlub
Het zal je vast niet ontgaan zijn dat op 23 november de KiTTenKlub party er weer is. Een party waar ik enorm naar uitkijk. Ik heb al veel (telefonisch) contact gehad met de Working Girls, maar wil ze nu ook wel eens irl ontmoeten. Natuurlijk ben ik van de partij, tenzij ..... nee, geen tenzij
Wie van jullie gaan ook? Ik vind het wel leuk om te weten wie er allemaal komen.
Liefs, Paula.
Wie van jullie gaan ook? Ik vind het wel leuk om te weten wie er allemaal komen.
Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
KiTTenKlub
Hoi Paula,
Waar feest, daar Monica. Dus ook op die avond. Ik kijk er nu al naar uit. Tot dan,
groetjes,
Monica
Waar feest, daar Monica. Dus ook op die avond. Ik kijk er nu al naar uit. Tot dan,
groetjes,
Monica
- Isabelle Raulin dAymeries
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Nou, dan zijn we alvast met een select gezelschap En Cynthia, is er animo voor het etentje bij 't Sluisje? Ken je trouwens de Saow Thai Bar? Dat is een Thais restaurant waar Thaisse transseksuelen werken. Het eten is er voortreffelijk. Ik ben er al een paar keer geweest en ik kan je het aanraden.
Groetjes, Paula.
Groetjes, Paula.
- Chantal C.
- Forumdiva
Lijkt me leuk...
Hoi meiden,
Ben sinds kort weer begonnen met kleden ed. Ik ben nog nooit naar een feest of T&T avond geweest. Lijkt me leuk om samen met jullie de KiTTenKlub te bezoeken.
Komt een van jullie uit de buurt van Rotterdam toevallig?
Ben sinds kort weer begonnen met kleden ed. Ik ben nog nooit naar een feest of T&T avond geweest. Lijkt me leuk om samen met jullie de KiTTenKlub te bezoeken.
Komt een van jullie uit de buurt van Rotterdam toevallig?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ik ben benaderd door twee visagistes in opleiding. Zij willen dolgraag eens zien hoe een travestiet zich opmaakt. Daarom hebben ze mij benaderd en gevraagd of er iemand bereid is zich te melden, zodat zij kunnen zien hoe je dit precies doet.
Ze komen ook allebei naar de KiTTenKlub (als gasten), dus misschien dat één van jullie hier in geinteresseerd is?
Groetjes, Paula.
Ze komen ook allebei naar de KiTTenKlub (als gasten), dus misschien dat één van jullie hier in geinteresseerd is?
Groetjes, Paula.
- Chantal C.
- Forumdiva
Altijd... Ik ben zelf nogal beginneling qua make-up, maar misschien kunnen ze me nog tips geven. Of zoeken ze meer ervaren t-girls?Paula schreef:Ik ben benaderd door twee visagistes in opleiding. Zij willen dolgraag eens zien hoe een travestiet zich opmaakt. Daarom hebben ze mij benaderd en gevraagd of er iemand bereid is zich te melden, zodat zij kunnen zien hoe je dit precies doet.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: