over T , T en T

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
fenna69
ForumFan

over T , T en T

Bericht door fenna69 »

hoi allemaal :(

er moet me iets van het hart ..
ik heb net een chat verlaten vanwege een, in mijn ogen, wat bekrompen houding tegenover mensen die hun T op een ander manier beleefden als zij. en dat ze dat op een T&T avond deden.
Het ging over een persoon die zich wat extreem kleedde. De dames vonden dat toch echt niet kunnen op een TenT avond en hadden het over het 'club-circuit' waar die persoon dat maar moest doen. ook hadden ze het erover dat het vanwege de kinderen was.
volgens mij zien deze dames niet helemaal het doel van een TenT avond
Een dergelijke bijeenkomst is volgens mij primair een evenement voor T's van alle soort. Als er dan kinderen worden meegenomen door ouders lijkt het mij een taak van de ouders in kwestie om te beoordelen of het geschikt is voor hun kinderen om op een TenT avond aanwezig te zijn.
ik vind het erg jammer dat er mensen (achteraf en buiten medeweten om) hierop kennelijk dienen te worden afgerekend.
moest ik ff kwijt ... verder nog een fijne avonT gewensT
fenna
Missy
ff weer wat posten

Bericht door Missy »

Zelf ben ik nog nooit naar een T&T avond geweest maar ergens kan ik me wel een beeld voorstellen van wat je bedoeld Fenna.
Ieder heeft een veschillend beeld van wat extreem is en wat niet en ieder heeft ook het recht om zich goed te voelen in wat hij of zij draagt.Natuurlijk zijn er ergens grenzen van fatsoen en zeker als er kinderen in de buurt zijn zou daar vanzelfsprekend rekening moeten mee gehouden worden!!
Maar die mensen meteen verbannen naar het club-circuit vind ik toch wat te ver gaan...ikzelf draag veel gothickleding,altijd in het zwart,lang of kort het maakt niet uit.Dat is een kledingstijl die je niet meteen alle dagen in het straatbeeld tegenkomt maar ik voel er me goed in,omdat ik dat normaal vind en iemand anders extreem zou ik daarvoor verbannen worden?
Ik denk dat het doel van de T&T avonden inderdaad is van de T's bij elkaar te brengen en zich goed te laten voelen.
Dus dames als het nog door de beugel kan aanvaard die persoon dan gewoon en als je er toch een probleem mee hebt stap dan gewoon op die persoon af en praat erover dan ken je die persoon zijn beweegredenen,we worden al genoeg gediscrimineerd in de buitenwereld...

Dikke knuffels,
Missy XXXXX
Was ik maar dat ietsje anders...dan zou iedereen me normaal vinden.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Fenna, ik ben het helemaal met je eens.

Ik denk zelfs dat de TenT avonden erop vooruit kunnen gaan, als ze zich open stellen voor anders-denkenden. Clubkleding, fetish Allemaal prima. (Uiteraard binnen de fatsoensnormen). Dat kan de sfeer alleen maar verbeteren. Ik denk dat ze daar goed aan zouden doen.

Maar misschien is dit wat te vooruitstrevend gedacht. ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Ik denk zelfs dat de TenT avonden erop vooruit kunnen gaan, als ze zich open stellen voor anders-denkenden. Clubkleding, fetish Allemaal prima. (Uiteraard binnen de fatsoensnormen). Dat kan de sfeer alleen maar verbeteren. Ik denk dat ze daar goed aan zouden doen.
Tja, fatsoensnormen, mooi woord.
Maar wie bepaalt wat (fatsoens)normen zijn?
Maar misschien is dit wat te vooruitstrevend gedacht. ;)
Zou kunnen, geen idee.
Esther
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

ik moet zeggen dat ik het helemaal terecht vind dat mensen weg gestuurd worden als ze te fetisch zijn gekleed. ten eerste denk ik dat de gastvrouw de gene is die bepaald wat nog mag en wat niet. (je hebt je maar aan de regels en eisen van de gast vrouw te houden) in mijn ogen past het ook totaal niet in het beeld waar de T&T voor op gericht is.
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Wat ik me afvraag en dat is niet bedoeld om diegeen met kinderen te kwetsen, maar waarom neem je kinderen mee naar een T&T avond ?

Je kan niet in de koppies kijken van kinderen van hoe zij hier mee omgaan en wieweet vinden ze het eng of lachwekkend, kinderen zijn altijd eerlijk tenslotte. Als dan 1 van "ons" (een beetje) extreem gekleed gaat vind ik niet dat dat ongepast is, maar eerder ongepast als er kinderen bij zijn. Dan heb ik het nu dus even over 4 tot 16 jaar.
Het kan heel vervelend voor iemand zijn als die door een kind met wijzende vinger uitgelachen word... ik zie het al meteen voor me, dat is voor diegeen die met een grote stap om naar de T&T avond te komen teleurstellend en kan deze T* voor z'n gevoel nooit meer naar buiten.

Eerder kinderen staan der discussie dan de kleding naar mijn mening....
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Meike,

Ik ben het met je eens. Een T&T avond is bedoeld voor T-meisjes.
Prima wanneer er kinderen meegenomen worden, maar hun belang staat duidelijk niet voorop met zo'n avond.
O.a. daarom zal ik mijn dochter (bijna 7 jaar) niet meenemen, al gaat ze vooral niet mee omdat ik een ongedwongen avond wil hebben zonder op ze te hoeven letten. Puur eigenbelang dus. :lol:
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Cynthia schreef:Ik ben het met je eens. Een T&T avond is bedoeld voor T-meisjes.
Prima wanneer er kinderen meegenomen worden, maar hun belang staat duidelijk niet voorop met zo'n avond.
En ik niet helemaal. Een T&T avond is een plaats waar T's zichzelf mogen zijn, onder elkaar, en met degenen die hen ook zo accepteren. Op een T*T avond kunnen kinderen ook beter leren mee omgaan met het "anders" zijn van hun ouder.

Maar, om terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp, ben ik met Nathalie eens, dat op een T&T avond mag je verwachten dat mensen zich kleden volgens algemeen geldende fatsoennormen. Fatsoennnormen in een wereldstad zoals Nieuwegein kunnen misschien net ietsjes anders liggen dan in een visserplaatsje zoals, bijv. Vlaardingen ( :-) ), maar wij hebben allemaal een beetje een idee ongeveer hoe dat ligt. En, inderdaad, het is aan de gastvrouw om, in haar thuishonk, te bepalen wat zij wel of niet accepteert of toelaat. Wat niet wegneemt dat ik vrij ben om een mening te hebben over wat iemand draagt, en mijn mening te uiten. Daar ben ik tenslotte vrouw voor ( :-D ) ). En vind ik iets smakeloos, dan mag ik dat ook zeggen. Ik geef ook een compliment als ik vind dat iemand mooi en smaakvol is gekleed.

Ik bedoel, de een vindt dat men geen kinderen moet meenemen, en de andere dat men niet in erg uitdagend fetisjkleding mag binnenkomen. Dat mogen wij allemaal zelf uitmaken voor onszelf.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Lisa_met_een_S schreef:
Cynthia schreef:Ik ben het met je eens. Een T&T avond is bedoeld voor T-meisjes.
En ik niet helemaal. Een T&T avond is een plaats waar T's zichzelf mogen zijn, onder elkaar, en met degenen die hen ook zo accepteren. Op een T*T avond kunnen kinderen ook beter leren mee omgaan met het "anders" zijn van hun ouder.

Maar, om terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp, ben ik met Nathalie eens, dat op een T&T avond mag je verwachten dat mensen zich kleden volgens algemeen geldende fatsoennormen. Fatsoennnormen in een wereldstad zoals Nieuwegein kunnen misschien net ietsjes anders liggen dan in een visserplaatsje zoals, bijv. Vlaardingen ( :-) ), maar wij hebben allemaal een beetje een idee ongeveer hoe dat ligt. En, inderdaad, het is aan de gastvrouw om, in haar thuishonk, te bepalen wat zij wel of niet accepteert of toelaat. Wat niet wegneemt dat ik vrij ben om een mening te hebben over wat iemand draagt, en mijn mening te uiten. Daar ben ik tenslotte vrouw voor ( :-D ) ). En vind ik iets smakeloos, dan mag ik dat ook zeggen. Ik geef ook een compliment als ik vind dat iemand mooi en smaakvol is gekleed.

Ik bedoel, de een vindt dat men geen kinderen moet meenemen, en de andere dat men niet in erg uitdagend fetisjkleding mag binnenkomen. Dat mogen wij allemaal zelf uitmaken voor onszelf.

Lisa
ben ik het mee eens!
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Ha Lisa,

Afgezien van de omschrijving "vissersplaatsje" :lol: ben ik het inhoudelijk wel met je eens.
Sterker nog, met jouw fatsoensnormen zou je zelfs een woonvergunning kunnen krijgen in Vlaardingen.

Groetjes,
Esther (in een complimenteuze bui, gaat hopelijk weer snel over) :D

PS: Ik ben overigens wel benieuwd wat anderen denken over "fatsoensnormen". Ik lees hier regelmatig over het acceptabel maken van T-gevoelens (wat dat dan ook mag zijn) naar de buitenwereld.
Naar mijn idee (Calvinistische Vlaardingse?) lukt dat nooit in een extravagante, provocerende uitdossing.
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Ha Cynthia,
T-meisjes?
Zou je dit begrip voor mij kunnen verduidelijken?

Groetjes,
Esther
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Laat ik voorop stellen dat ik vind dat een ieder zich moet kleden als hij of zij wil. Maarrrrrr ........... Een T&T avond is een redelijk conservatieve avond (niet rot bedoeld) en ik vind dat de kleding daar ook naar mag zijn. Ik vind het niet de gelegenheid om te shockeren. Er moet toch een lijn getrokken worden en ik sluit me helemaal bij de eerdere opvatting aan dat de gastvrouw hier het laatste woord in heeft.

Volgende week hebben we bijvoorbeeld de KiTTenKlub party. Daar zou ik iemand juist graag in fetisj of wat extremere kleding willen zien lopen. Dat fleurt de boel juist op. Kortom, het is afhankelijk van locatie en de gelegenheid en de algemene fatsoensnormen gelden. Een vaag en vaak ook subjectief begrip, maar over het algemeen weten we toch allemaal wat we bedoelen.

Maar om nog eens naar het begin van de discussie te gaan. Kennelijk was de persoon niet dusdanig extreem gekleed dat de gastvrouw het nodig vond om haar de toegang te weigeren. Dus ik ben daarom heel benieuwd waar het nu eigenlijk om gaat?

En om de vraag van Esther te beantwoorden: Misschien doet extravagente of provocerende kleding geen goed aan de T* zaak, maar ik vind niet dat we daar altijd maar mee bezig moeten zijn. Mensen moeten vooral zich zelf zijn. DAT lijkt mij minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker.

Liefs, Paula.
Laatst gewijzigd door Paula op wo nov 12, 2003 23:18, 2 keer totaal gewijzigd.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Esther schreef:Ha Cynthia,
T-meisjes?
Zou je dit begrip voor mij kunnen verduidelijken?

Groetjes,
Esther
lijkt me simpel......ze bedoel de T meisje van T mobile. je kent ze wel..dat zijn van die meisjes die altijd zo luidkeels aan het bellen zijn overal. zijn van die meisjes die zelfs de mascara roze hebben en dan van die suede leren roze pumps. roze accenten in het blonde haar. owja en een partner die heet BEN en die heeft ze volledig onder de duim.

dat bedoel je toch met T meisjes....? anders weet ik het ook niet
Plaats reactie