Ja, beetje rare titel voor ook iets waar ik vanmorgen raar van op keek.
Rond een uurtje of 10 zette ik m'n pctje weer eens aan en automatsich start m'n msn dan ook op. Na een half uurtje online te zijn komt ene....(naam noem ik <nog> niet) met de vraag of ik een meisje ben.
Zoiezo vidn ik dat al een rare begin vraag, maar goed.
Het gesprek ging een beetje als volgt:
>Ben jij een meisje ?
<Van binnen ja
> en van buiten
<Nog niet (ja sorrie, ik heb een beetje ochtendhumor)
>Ben je een TRAVESTIET ???
<Nee, als je het zo graag wil weten....., ik ben transsexueel, pril in het begin van een lange weg die ik nog te gaan heb
>Gefeliciteerd er mee
<Waarom doe je zo moeilijk dan?
>Omdat jij je uitgeeft als vrouw op msn, zal ik dat eens doorgeven?
<Waar bemoei je je eigenlijk mee? Ik ben niet gelukkig zoals ik nu ben, ik neem een meisjesnaam aan omdat ik me daar prettiger bij voel, wie ben jij om mij te beoordelen
>...... (ze roept haar naam)
<Ik dacht dat we in een tolerant en vrij land leefden, maar kennelijk zijn er nog vreemdelingen in de democratie
>Fijne dag nog....KNUL...
<Jij niet, voor een 24 jarige vrouw uit friesland had ik toch een nuchtiger iemand voorgesteld
>Ja nuchter ben ik....ik ga eten, eetsmakelijk knul.
Er volgde nog wat, maar dit was dan het hoogte/diepte punt van het gesprek. Hoe kunnen mensen zo ongelofelijk dom zijn denk ik dan. Om dit soort figuren kan ik wle lachen, op het moment van de waarheid ben ik bloedserieus en heb ik de neiging om diens emailadres uit te geven aan alle door god verboden groeperingen, maar daar ben ik te goed voor opgevoed
Niet dat jullie er wat aan hebben, maar ik wilde het toch even kwijt, er schijnt dus nog een percentage wc-rollenkijkers in Nederland te zijn
Gelachen
Moderator: Moderators
- pinkslipper
- ForumFan
meikemeid...dit is echt weer een typisch voorbeeld wat sommige mensen stikum verborgen voor een schermpje kunne doen .
Anderen proberen lek te schieten, vol met sadistische humor..
Dit zijn de mensen die het leuk vinden om een vliegje zijn vleugeltjes 1 voor 1 uit te trekken.....heel langzaaaaaaam
Die ponies van onder verwonden, ......enso enso....en daar hoort ook tsje pesten, onderuit halen....kapot maken ook bij
Het is een klasse mens die eigenlijk naar een therapie moet...brainwash moet ondergaan.
Maar helaas zullen ze zich nooit aanmelden, want daar zijn ze veel te scheiterig voor..
Want ze doen alles in het geniep....Mag ik even naar de wccccc!!!
Daag,
anouk, die zich hierover kan opwinden ....grrrrr......maar van de andere kant .....het is niet de moeite waard....
x
Anderen proberen lek te schieten, vol met sadistische humor..
Dit zijn de mensen die het leuk vinden om een vliegje zijn vleugeltjes 1 voor 1 uit te trekken.....heel langzaaaaaaam
Die ponies van onder verwonden, ......enso enso....en daar hoort ook tsje pesten, onderuit halen....kapot maken ook bij
Het is een klasse mens die eigenlijk naar een therapie moet...brainwash moet ondergaan.
Maar helaas zullen ze zich nooit aanmelden, want daar zijn ze veel te scheiterig voor..
Want ze doen alles in het geniep....Mag ik even naar de wccccc!!!
Daag,
anouk, die zich hierover kan opwinden ....grrrrr......maar van de andere kant .....het is niet de moeite waard....
x