een duivelsglimlachje...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
capt haok
Eredivisie

een duivelsglimlachje...

Bericht door capt haok »

zo voelde het.

Vanmiddag ben ik even lekker wezen winkelen.
Lekker stadten, had me voorgenomen om nieuwe kleren tehalen...en een piercing.
Liep lekker relax als mezelf door de stad....ging een winkel in, en zat me ineens een vrouw me schamper toe te lachen...
Mensen werpen me vaker een lachje toe, en normaal treft me dit niet.
IK ben ook erg open in wie ik ben, ga morgen zelfs naar de kapper als anouk, maar wat me vanmiddag overkwam dit brengt me uit evenwicht.
Het was ook net alsof er iemand een val voor me had neergezet.
Ik was al uit evenwicht, keek ik perongeluk ook nog in een spiegel.
En die spiegel is dan helemaal genadeloos.......daar gaat dan het beetje zelfvertrouwen die ik heb op gebouwd.
Nou, ik ben gewoon door gaan winkelen, maar de fun was er zeker af.
Kon nergens meer leuke kleren vinden, en ben maar naar huis gegaan, om mijn wonden te likken.
Vraag me echt af....hoe kan het dat die vrouw me zo trof en alles als een kaartenhuis uit elkaar viel..
Ik laat me niet van de wijs brengen, maar ben nu wel op mijn hoede...
Sprookje is over dat Anouk boven de mensen staat, want dat probeerde ik..
Het maakte me niet zoveel uit hoe mensen op straat over me dachten...als ze er moeite mee hadden dan kijken ze maar een andere kant op.
Ik ga verder, maar wel wijzer.....

anouk
x
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hi Anouk

Tja, zo kwetsbaar zijn we af en toe he.
Denk je dat je je van niemand wat aantrekt, raak je van de kook doordat iemand (volgens jou) op een bepaalde manier glimlacht.

Voordat we dat tussen die oren kwijt zijn......want dat is de echte oorzaak he. Ik hoop dat je de volgende keer je schouders kunt ophalen of er gewoon aan voorbij loopt en het niet eens meer opmerkt.

En ik hoop dat ik dat zelf ook zal kunnen.
Cyn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Cynthia, het ergste is, ik kan niet doorgronden waarom?
Normaal kan ik er wel mee omgaan, maar vanuit het niets werd ik getackeld.
Ik vind dit zwaar, het heeft me de gehele middag achtervolgd...wordt er ook depri van....en onzeker.
Begin me steeds meer te realiseren hoe zwaar de transitie, die van mij, kan worden.....misschien wel loodzwaar.
Ik ben nature een vechter, vecht mijn hele leven al....blijkbaar komt mijn grootste gevecht nog.
Ik krom mijn rug, want ik wil overleven. Gelukkig zijn vele me voorgegaan, en die hebben het ook gehaald.

liefs,
anouk
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hoi Anouk,

De val zal wel vaker voor ons openstaan. Wij zullen allemaal wel eens ons zelf tegekomen. Wees blij met wat je hebt en wat je bent. Kijk naar morgen, kijk vooruit. Mijn leus: "kijk voruit, want terugblikken is het zicht verliezen op de toekomst". Ga ervoor, ook al wordt het zwaar.
Ik heb makkelijk lullen, ik ben op dit moment in een superbui. Ik heb ook wel eens het deksel op de neus gehad (wie niet van ons??)

Groetjes,
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lieve meiden,.....ik ben vanmiddag naar de kapper geweest, heb me een kapsel laten knippen die bij me past, op laten maken....en daarna de stad in.....en toen dacht ik....hallo wereld hier ben ik weer!!
Dat voelt goed, en geeft moed om door te gaan.

Anouk
x
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Goed zo meid dat is de beste manier om er mee af te rekenen. gewoon jezelf af en toe lekker verwennen.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

En vanacht ga ik een swingen...yeahh :D :D :D

anouk
x
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ook heel prettig op zijn tijd :D
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Joanne, seker weten.....
Vanmiddag ben ik wezen kleren kopen....lekker modern bij wonderwoman enso....ik voelde me top....en ik denk dat ik dit ook uitstraalde....helemaal geen gegluur, geen lachje....wel dat ik als mevrouw werd aangesproken... :D
Ik weet niet hoe het bij jou is....broeken geen probleem maar leuke truitjes, topjes...forget itt....neem dan xl en nog forgett is...terwijl ik helemaal niet breed ben....ik ken biomeiden die forser zijn...
Dit is dan wel balen...maar ben naar een oerdegelijke winkel gegaan, en yes geslaagd..
Voelde me o zo okay toen ik thuis kwam...dag kan niet stuk...en de nacht ook niet :D

daag
anouk
x
Plaats reactie