Die make-up van tegenwoordig is wel erg (te) goed.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nanine TV
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 20, 2004 16:02
Locatie: Omgeving Hoorn

Die make-up van tegenwoordig is wel erg (te) goed.

Bericht door Nanine TV »

Ik heb mascara, sky high curves, van maybelline, wat een geweldig resultaat oplevert. Het enige probleem is dat een erg opmerkzame vrouwelijke collega zonder blad voor haar mond al tot twee keer toe op mijn werk over de lunchtafel schreeuwd: Nanine (maar dan dus anders), wat heb je lange wimpers, heb je mascara op? Het lijkt wel of je een lijntje hebt (vloeibare eyeliner gebruik ik) Ik heb dit met wat gekheid weer kunnen ontkennen, maar ze had natuurlijk gelijk.
Twee dagen schoonmaken met facecleanser en demake-up laat nog steeds voldoende mascare achter om het haar op te vallen. De eyeliner zie ik zelf niet meer, maar het geheel ziet er wel licht opgemaakt uit.
Waarmee moet ik de wimpers schoonmaken zonder ze eruit te trekken?
Op deze manier heb ik zo'n 3 dagen nodig voor het weer acceptabel is. Die makeup is wel erg waterproof, ook oogschaduw krijg je met moeite weer weg.
Ik ga haar ook maar in vertrouwen nemen, mijn andere vrouwelijke collega ziet nooit wat, maar deze echt alles.
Freedom is a path, seldom travelled by the multitude.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik had dat vroeger ook wel is kwam ik op de zaak en zeiden ze in de kantine tegen me : He het lijkt wel of je je ogen opgemaakt hebt. Ik vond dit niet zo prettig en ben toen op zoek gegaan naar het beste schoonmaakspul wat er maar te krijgen is en heb het ook gevonden tegen een zeer redelijk prijs.

Het is van Biotherme en het is wereld spul. 1 of 2 maal over de ogen en alles is er gegarandeerd af.

Ik adviseer je even naar een gerenomeerde drogisterij te gaan en te vragen naar het produkt biotherme voo make up te verwijderen. Het is een blauw produkt en kost dacht ik 25 euro maard aar doe je ook erg lang mee. Ik heb vorige week laatste gebruikt en weet even de precieze naam niet vandaar dat ik het zo moet doen.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Nanine,

Hier in huis liggen altijd pakjes make-up-reinigingsdoekjes, gezichtsreinigingsdoekjes, snoetenpoetsers, baby-billendoekjes, en schoonmaakdoekjes. Dat werkt snel, kan ook onderweg, en na het tweede doekje is de mascara er altijd wel af. Pak je wimpers tussen duim en wijsvinger met zowel op de duim als op de wijsvinger een stukje van het doekje, en trek het een paar keer langs de wimpers. Desnoods de eerste keer met een babyolie-doekje, als je stevige waterproof gebruikt hebt.

De niet zo vette doekjes zijn ook handig bij het reinigen vóór het opmaken, en voor plakwimpers moet je iets echt ontvettends hebben, zoals een schoonmaakdoekje.

Succes!

Isabelle
Get over it.
Margot
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 23:30

Bericht door Margot »

Hee Pamela ik zal je effe helpen :D , (en natuurlijk ook alle andere Ladies in the house)

Het heet "Biocils" reinigingslotion speciaal voor alle waterproof make-up.
Er is ook een reinigingsgel die zo heet maar die is minder als het om waterproof gaat.
Dus even opletten !

Ik gebruik zelf een andere lotion dat volgens hetzelfde principe werkt ...
het is van Clinique heet "Take the day off" en is goed voor de meest gevoelige oogjes en
zelfs je waterproof gestifte lippen kun je er mee schoonmaken. Rond de 17 EUR geloof ik.


Greetz
Margot
Plaats reactie