Kalo

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Kalo

Bericht door Joanne »

Hallo allemaal

Met verbazing lees ik net het stukje op de homepage over het nieuwe revolutionaire ontharingsmiddel Kalo. Kritisch als ik ben heb ik natuurlijk even gegoogled op Kalo waar ik op een bulletinboard stuitte op de volgende URL: http://cd.nisim.com/cgi-bin/Ultimate.cgi

Nou ben ik vrij sceptisch wat betreft dit middel omdat het me veel doet denken aan de haargroeirmmers die ik al geprobeert heb bij mijn huidtherapeute. Het werkt wel remmend op de haargroei maar uiteindelijk als je met de behandeling stopt groeit het gewoon weer verder. Als dit werkelijk werkt ben ik best bereid die spray en lotion te kopen. Iemand een mening hierover? Of liever nog iemand al ervaring met dit middel?
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi Joanne,

Ik heb geen ervaring met kalo. Het enige wat ik gelezen heb is de kalo website en het forum wat jij meldde.

ZOu het ook best willen proberen maar heb dezelfde vragen als jou !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Hoi Joanne
Onder het Make-up, uiterlijk en kledingforum heb ik al een reactie gegeven. Ik ben nogal sceptisch over dit middel

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1629
Laatst gewijzigd door Joanna_ op di feb 24, 2004 0:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

:roll:
Overigens, dat bulletinboard is van de fabrikant van Kalo.
http://cd.nisim.com/
Of dat een garantie is voor de betrouwbaarheid weet ik niet.
:lol:
Maar mocht je je haarloze uiterlijk na behandeling met Kalo onverhoopt toch niet bevallen dan heb je mazzel want ze verkopen ook haargroeimiddelen.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

joanna_ schreef:Maar mocht je je haarloze uiterlijk na behandeling met Kalo onverhoopt toch niet bevallen dan heb je mazzel want ze verkopen ook haargroeimiddelen.
Vestzak-broekzak constructie :-? :cry:
liefs, Josette
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Een url op het prikbord wil niet echt lukken, dus dan maar op deze manier
Kalo werkt dus mooi niet, kijk maar op Hairfacts http://www.hairfacts.com/methods/hair-inhibitor.html
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Thanks dat soort berichten zocht ik nou. Niet dat ik wil dat het niet werkt maar gewoon omdat ik ook wat sceptisch was en dit bevestigt wat ik dacht te weten.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Zie verder: deze thread
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

En bedankt daar hoort ie ook thuis. Soms vergeet ik die laatste rubrieken wel eens omdat ik slechts op algemeen en Ts schrijf. Mijn excuus.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Thanks dat soort berichten zocht ik nou. Niet dat ik wil dat het niet werkt maar gewoon omdat ik ook wat sceptisch was en dit bevestigt wat ik dacht te weten.
YW, bookmark www.hairfacts.com maar vast want er zal in de toekomst vast nog wel een opportunistisch bedrijf langkomen die denkt makkelijk een slaatje te kunnen slaan uit overbeharing bij een nogal kwetsbare doelgroep.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Staat er in Miss Skye en bedankt.

Hoe gaat het met u verder?
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Staat er in Miss Skye en bedankt.

Hoe gaat het met u verder?
Goed wel, ik zit inmiddels weer op school, HBO zorg en welzijn. Aan het eind van het jaar moet ik de richting kiezen, maatschappelijk werk & dienstverlening, pedagogiek of cultureel maatschappelijke vorming. Wat het gaat worden weet ik nog niet, alle drie de vakken hebben hun leuke kanten...

Transitiegewijs schiet het ook lekker op, morgen als het goed is de laatste keer logopedie. Nog 5 keer voor speldenkussen spelen en dan is de epilatiemachtiging op, het haar helaas nog lang niet, dus ga ik op eigen kosten verder. Vandaar ook dat die kalo reclame niet echt goed viel :)
En ik had het bijna zover dat ik in april geopereerd zou worden omdat Kanhai zo vriendelijk was om me bovenaan de wachtlijst te zetten (had ik hem om gevraagd) Jos en Bas waren daar niet zo blij mee... Nu moet ik dus de RLT uitzitten tot augustus. :(

Enneh, ik heb een leuke meid ontmoet... Dat wordt waarschijnlijk niks, maar toch, ik ga het gewoon proberen.

Hoe gaat het met u, mevroie XXXXXXX?
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hahaha ben blij te horen dat het allemaal naar wens verloopt afgezien van die overgebleven haren (tell me about it) en die uitgestelde SRS. En wat die meid betreft daar kan je gewoon het beste van genieten en of het wat wordt is toch allemaal maar afwachten.
Hoe het met mij gaat tsja als je de berichten hier eens goed doorspit zal je merken dat ik nogal in een turbulente tijd zit. Alles bijelkaar voel ik mij best ok maar ik loop soms stuk op dingen uit mijn verleden die ik nog moet verwerken en een plaatsje geven. Ook ben ik best een beetje teleurgesteld over een aantal resultaten van mijn SRS. (een ongelijke borstpartij, de diepte van mijn vagina en de gevolgen voor mijn sexleven daardoor) Kennelijk heb ik me de tijd na mijn SRS toch een beetje te rooskleurig voorgesteld en dat krijg ik op het moment allemaal tegelijk voor de kiezen. Daar wordt echter aangewerkt en heb het al bijna voorelkaar met de nazorg die ik ga krijgen. (Duurt allemaal ook erg lang door de, raad het eens hihihi.....wachtlijsten) Maar verder ga ik gewoon stug door met leven en laat me de kaas niet van het brood eten daardoor. Ik ben nog steeds met mijn studie systeembeheer bezig en loop nu stage op een scholengemeenschap. Het is de bedoeling dat ik daar in de loop van dit jaar mee klaar ben en dan wordt het solliciteren en hopen dat ik weer een leuk baantje op de kop tik. Liefdes leven heb ik even op non actief gesteld omdat ik nog een heleboel dingen op een rijtje moet zetten voor ik daar aan toe ben. Dat is in het kort hoe het mij verloopt laatstelijk. Oh ja en ik heb een aantal correcties aangevraagd wat nu onder behandeling ligt bij mijn ziekenfonds. Onder andere die ene borst en de correctie aan de schaamlippen plus nog een correctie aan mijn oogleden na mijn FFS. Wat er vergoed gaat worden weet ik nog niet en wacht ik maar gewoon af. Mijn veronderstelling is dat alleen de correctie aan de schaamlippen vergoed gaat worden. Maar goed dat zie ik wel.
Zo nu ga ik naar bedje toe want ik moet morgen weer naar stage.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Liefdes leven heb ik even op non actief gesteld omdat ik nog een heleboel dingen op een rijtje moet zetten voor ik daar aan toe ben.
Men kan niet eerder open staan dan dat men van zich zelf houdt en zichzelf accepteert zoals men is en dat geldt ook voor jou. Pas als je open voor jezelf bent kun je ook open staan voor anderen en zo'n periode als nu is niet gemakkelijk. Maar je komt er zeker doorheen en dan is er mss een lieve jongen die je pad kruist.

Ook voor mij is het niet even gemakkelijk, daarvoor is deze site uiterst bruikbaar als dingen niet gaan zoals je wilt. En een plek waar je jezelf kan zijn, zoals op het zangkoor afgelopen avond. Of die collega van mij op het tuincentrum die als enige weet over travestie.org en mijn laarzenliefhebberij eigenlijk heel leuk vindt en mij mezelf laat zijn.

Zoek jezelf zusters, zoek je zelf, wees en blijf altijd jezelf (Simplistisch verbond)
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Je hebt groot gelijk Joost

Het probleem ligt bij mij vooral in mijn eigen acceptatie. Zoals het er nu voor staat ben ik nog steeds bezig myzelf te leren accepteren en dat is verdomd moeilijk. En houden van mijzelf komt dan hopelijk ook nog eens. Maar ik werk er in ieder geval aan en geloof ook wel dat het beter gaat worden. En Wat jou betreft Joost ik hoop dat jij er ook een keer goed uitkomt met jezelf. Je hebt het volgens mij ook niet altijd even gemakkelijk en het is goed te horen dat je toch ook je eigen plekjes hebt waar je je lekker voelt. Je doet in ieder geval een hoop voor me met je relativerende antwoorden hier.
Plaats reactie