Kalo

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Kalo

Bericht door Joanne »

Hallo allemaal

Met verbazing lees ik net het stukje op de homepage over het nieuwe revolutionaire ontharingsmiddel Kalo. Kritisch als ik ben heb ik natuurlijk even gegoogled op Kalo waar ik op een bulletinboard stuitte op de volgende URL: http://cd.nisim.com/cgi-bin/Ultimate.cgi

Nou ben ik vrij sceptisch wat betreft dit middel omdat het me veel doet denken aan de haargroeirmmers die ik al geprobeert heb bij mijn huidtherapeute. Het werkt wel remmend op de haargroei maar uiteindelijk als je met de behandeling stopt groeit het gewoon weer verder. Als dit werkelijk werkt ben ik best bereid die spray en lotion te kopen. Iemand een mening hierover? Of liever nog iemand al ervaring met dit middel?
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi Joanne,

Ik heb geen ervaring met kalo. Het enige wat ik gelezen heb is de kalo website en het forum wat jij meldde.

ZOu het ook best willen proberen maar heb dezelfde vragen als jou !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Hoi Joanne
Onder het Make-up, uiterlijk en kledingforum heb ik al een reactie gegeven. Ik ben nogal sceptisch over dit middel

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1629
Laatst gewijzigd door Joanna_ op di feb 24, 2004 0:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

:roll:
Overigens, dat bulletinboard is van de fabrikant van Kalo.
http://cd.nisim.com/
Of dat een garantie is voor de betrouwbaarheid weet ik niet.
:lol:
Maar mocht je je haarloze uiterlijk na behandeling met Kalo onverhoopt toch niet bevallen dan heb je mazzel want ze verkopen ook haargroeimiddelen.
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »