Verbazingwekkend.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franciska
ForumFan

Verbazingwekkend.

Bericht door Franciska »

Hoi Allemaal,

Het is werkelijk verbazingwekkend hoe rustig ik ben.
De verwachte spanning, stress en ongerustheid blijft voor alsnog geheel uit. Er is geen spoortje meer over van de zorgen om de ongemakken kort na de SRS. Ook de angst dat ik niet alles optijd voor de SRS nog geregeld zou kunnen hebben blijft weg, ondanks dat er nog maar zo weinig tijd lijkt te zijn. Zelfs wanneer het zover zou komen dat ik na mijn SRS niet bij mijn moeder zou kunnen herstellen maakt me niet ongerust omdat ik er alle vertrouwen in heb dat ik mezelf dan toch wel zal kunnen redden.
Om de een of andere reden heb ik er alle vertrouwen in dat het allemaal wel goed zal gaan, hoe het dan ook zal gaan lopen. Vraag me niet waar ik dat vertrouwen vandaan heb, het is er gewoon.
Het geeft me in ieder geval een blij gevoel en na alle twijfels die ik gehad heb is deze rust extra lekker.
Wel is er de wens dat het maar heel erg snel 15 maart mag worden, omdat ik dan hopelijk ook meer duidelijkheid zal krijgen over de werkelijke datum.

Groetjes,
Franciska die weer gewonnen heeft van het griepvirus.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Kijk dat is het voordeel als je je drie jaar lang zorgen kan maken. Dan heb je als het eenmaal tijd is voor je srs niets meer over om je druk om te maken :wink:
Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Fijn dat je je rust gevonden hebt Franciska.

Hiermee heb je al een deel van het alles gewonnen.
Onrust leidt alleen maar tot zorgen en daar heb je niks aan en kun je zeker ook niet gebruiken.

Lisette
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne en Lisette,

Deze rust heb ik mede te danken aan de mensen hier en op TS-NL doordat ik steeds weer over mijn twijfels en zorgen kon schrijven.
Zonder deze steun zou het voor mij vele malen moeilijker geweest zijn om door mijn transitie heen te komen. Vooral de afgelopen maanden heb ik veel aan julie steun gehad vooral om van de angst voor de SRS af te komen.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Maar Franciska......de grootste kracht is uit jezelf gekomen!!!

anouk
x
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

~*anouk*~ schreef:Maar Franciska......de grootste kracht is uit jezelf gekomen!!!

anouk
x
Dat is inderdaad wel waar Anouk, maar zoals jezelf ook wel weet kom je tijdens je transitie ook momenten tegen waarop je eigen kracht onvoldoende is en je op anderen moet kunnen steunen. Zeker wanneer je zoals ik niemand hebt waarmee je kunt praten op zulke momenten, ik schrijf niet voor niks "mede te danken". Sinds het jaar 2001 hoef ik mijn problemen niet meer in mijn eentje op te lossen. Geloof me dat is voor mij heel erg bijzonder en zeer waardevol.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Fijn om te horen meid en ik heb die steun ook gehad van anderen voor mij. Vandaar dat ik blij ben dat jij het weer van ons gehad hebt. Zo komt het cirkeltje weer rond en wordt het nut van een site als deze weer bewezen. Graag gedaan in ieder geval.
Lisette
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Idem graag gedaan.

No thnx needed.
Plaats reactie