dank

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
anne429
is nieuw hier

dank

Bericht door anne429 »

Hallo,
Deze forum discussie heeft mijn partner dusdanig boos gemaakt dat hij mijn hotmail account heeft gekraakt en volgens zijn zeggen deze discussie heeft doen staken.
Ik betreur dit verloop, deze reactie van hem was niet mijn bedoeling.
Nogmaals dank voor hetgeen jullie hierin voor mij betekent hebben.
Liefs...
HELP ME AUB!
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Marijke,

Alleen de moderators van Travestie.org zijn bij machte om jouw discussie op slot te doen, of om jou van verder discussie uit te sluiten. Hiervoor is er geen aanleiding geweest. Wij wensen jou alle sterkte toe, en nodig jij en je partner uit, om hier de discussie voort te zetten. Hoewel wij twijfelen of de problemen die je schetst rechtstreeks verband houden met travestie, als onze forum kan bijdragen aan het oplossen van jullie problemen, zijn wij bereid om onze medewerking daaraan te verlenen.

Forumwatch
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dag Anne .. het lijkt mij vreselijk moeilijk voor jou om hierin een keuze temaken . Uit wat je hebt meegemaakt met je partner is er niet veel hoop voor de toekomst .Wens je sterkte toe, groeten Elsa
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Anne,

Jullie situatie is mij niet helemaal duidelijk meer. Ik dacht eerst dat hij weg was, maar nu lijkt het er weer op van niet.
Maar ik kan niet begrijpen waarom hij boos is op jou. Volgens mij zou hij eens bij zichzelf te rade moeten gaan.

Overigens hoop ik voor je dat je eruit komt, op wat voor manier dat ook mag zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Cyn.
anne429
is nieuw hier

Bericht door anne429 »

Cynthia schreef:Anne,

Jullie situatie is mij niet helemaal duidelijk meer. Ik dacht eerst dat hij weg was, maar nu lijkt het er weer op van niet.
We zijn uit elkaar...ik woon elders...partner kiest voor zijn leven...

Maar ik kan niet begrijpen waarom hij boos is op jou. Volgens mij zou hij eens bij zichzelf te rade moeten gaan.
Partner legt alle schuld of wat dan ook buiten zichzelf.
In onmacht heb ik wat "daden uitgehaald" zoals partner deze benoemt, waarop deze de bewuste rode lap werd waarop echtscheiding tot stand kwam. Mijn daden bestonden uit het achterhalen waar en met wie mijn partner zijn contacten had. Volgens hem is vertrouwen meteen weer hersteld na hetgeen hij deed. Bij mij kost herstel ontzettend veel tijd. En die tijd heeft partner niet en gaat daarom scheiden. Hij wil mij doen geloven dat elke tv/cd een leven heeft met sexuele contacten naast relatie. Gelukkig heb ik uit jullie reacties anders doen geloven, probleem zit duidelijk in hem.

Overigens hoop ik voor je dat je eruit komt, op wat voor manier dat ook mag zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte. Een lieve reactie.....
HELP ME AUB!
anne429
is nieuw hier

Bericht door anne429 »

Elsa schreef:Dag Anne .. het lijkt mij vreselijk moeilijk voor jou om hierin een keuze temaken . Uit wat je hebt meegemaakt met je partner is er niet veel hoop voor de toekomst .Wens je sterkte toe, groeten Elsa
Elsa, Ik heb geen keuze, en dat is de pijn...Partner kiest duidelijk na ruim een jaar huwelijk voor zijn leven met daarin "zijn"contacten". Dank voor jouw reactie...ik heb jouw strijd ook gevolgd...Liefs..
HELP ME AUB!
jaapiekrekel
is nieuw hier

Re: dank

Bericht door jaapiekrekel »

[quote="anne429"]Hallo,
Deze forum discussie heeft mijn partner dusdanig boos gemaakt dat hij mijn hotmail account heeft gekraakt en volgens zijn zeggen deze discussie heeft doen staken.
Ik betreur dit verloop, deze reactie van hem was niet mijn bedoeling.
Nogmaals dank voor hetgeen jullie hierin voor mij betekent hebben.
Liefs...[/quote]

Waar deze informatie vandaan komt weet ik niet maar, ik heb geen hotmail account gekraakt zoals beweert word,
En dat ik nu boos ben klopt, IK heb fouten gemaakt klopt helemaal,
Maar wie geeft haar het recht om mijn kinderen er in te betrekken en geld te stelen ( gezamelijke rekening helemaal geplunderd), en de tuin leeg te stelen en MIJN garage leeg te stelen, en elk bezoek aan ons huis waar ik nu woon ( zij is vertrokken) prive spullen van mij te stelen,en het huis in brand willen steken ( 5 ltr motor olie door het hele huis heen), en waar de zogenaamde wijsheid vandaan komt dat ik die gevoelens pas kreeg toen ik met sporten stopte weet ik ook niet , maar er klopt van HAAR verhaal iniedergeval weinig .
Nogmaals IK ben heel fout geweest, maar hoe het hier nu in diverse forums beschreven word door haar , is een zieltjes winnend verhaal geworden, van een "vrouw" die het allemaal zo wil zoals zij het wil, en al voor de derde keer gedumpt word .
En de opmerking dat alle TV /CD dames op sex belust zijn is GEEN uitspraak van mij.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jaapiekrekel,
Waar twee vechten, hebben twee schuld
Even voor de duidelijkheid. Wij hebben jullie uitgenodigd, om de discussie hier voort te zetten, om tot een oplossing te komen. Het is niet de bedoeling, dat jullie onze forum gebruiken, om als twee vechtende hanen over straat te rollen.

Als jij inderdaad de dingen heeft gedaan, dat zij zegt dat jij deed, dan ben je fout geweest -- maar dat geef je al toe. Als zij inderdaad de dingen heeft gedaan, dat jij zegt dat ze deed, dan is ze ook fout geweest.

Volgens haar, ben jij degene die een echtscheiding wilt, en misschien is dat voor jullie twee de beste oplossing. Zij zegt, dat ze dat niet wil, maar het liefst bij je blijft. Als je daarvoor open staat, dan moeten jullie met elkaar erover praten, maar vooral naar elkaar luisteren.

Als jij dat niet wilt, als jij of zij niet bereid is, om de afspraken te maken die nodig zijn om bij elkaar te blijven -- om de wensen en behoeftes van elkaar te respecteren (en ik zeg heel duidelijk, dat het gaat om jullie beide wensen en behoeftes), dan heeft verder discussie geen zin. Misschien hebben jullie die fase al gehad, dat kan ik ook niet weten.

Het kan dan best zijn, dat haar doel hier en elders is je zwart te maken. "Hell hath no fury like a woman scorned" schreef Shakespeare. Wij hebben inderdaad gereageerd op datgene, wat ze ons heeft verteld over jouw gedrag.

Maar -- ik heb ook aan haar geschreven -- om bij elkaar te blijven, als jij niet bereid bent om voor haar te veranderen, dan moet zij jou accepteren zoals je bent. Tenminste, als jullie er geen passende compromisvorm kunnen vinden. En anders is het beste voor haar om echtscheiding te accepteren (want dat is, kennelijk, wat jij voor jezelf hebt besloten).

Dus, nogmaals, willen jullie een discussie hier met elkaar voeren, om als een ultieme lijmpoging jullie relatie te redden, dan zijn jullie welkom (hoewel het mij lijkt, dat onze forum niet echt de meeste geschikte plek voor zoiets is). Wordt het echter een aaneenschakeling van aantijgingen heen en weer, dan zullen jullie merken dat WIJ wel deze discussie doen staken.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
jaapiekrekel
is nieuw hier

Bericht door jaapiekrekel »

Lisa met een S schreef:Jaapiekrekel,
Waar twee vechten, hebben twee schuld
Even voor de duidelijkheid. Wij hebben jullie uitgenodigd, om de discussie hier voort te zetten, om tot een oplossing te komen. Het is niet de bedoeling, dat jullie onze forum gebruiken, om als twee vechtende hanen over straat te rollen.

Als jij inderdaad de dingen heeft gedaan, dat zij zegt dat jij deed, dan ben je fout geweest -- maar dat geef je al toe. Als zij inderdaad de dingen heeft gedaan, dat jij zegt dat ze deed, dan is ze ook fout geweest.

Volgens haar, ben jij degene die een echtscheiding wilt, en misschien is dat voor jullie twee de beste oplossing. Zij zegt, dat ze dat niet wil, maar het liefst bij je blijft. Als je daarvoor open staat, dan moeten jullie met elkaar erover praten, maar vooral naar elkaar luisteren.

Als jij dat niet wilt, als jij of zij niet bereid is, om de afspraken te maken die nodig zijn om bij elkaar te blijven -- om de wensen en behoeftes van elkaar te respecteren (en ik zeg heel duidelijk, dat het gaat om jullie beide wensen en behoeftes), dan heeft verder discussie geen zin. Misschien hebben jullie die fase al gehad, dat kan ik ook niet weten.

Het kan dan best zijn, dat haar doel hier en elders is je zwart te maken. "Hell hath no fury like a woman scorned" schreef Shakespeare. Wij hebben inderdaad gereageerd op datgene, wat ze ons heeft verteld over jouw gedrag.

Maar -- ik heb ook aan haar geschreven -- om bij elkaar te blijven, als jij niet bereid bent om voor haar te veranderen, dan moet zij jou accepteren zoals je bent. Tenminste, als jullie er geen passende compromisvorm kunnen vinden. En anders is het beste voor haar om echtscheiding te accepteren (want dat is, kennelijk, wat jij voor jezelf hebt besloten).

Dus, nogmaals, willen jullie een discussie hier met elkaar voeren, om als een ultieme lijmpoging jullie relatie te redden, dan zijn jullie welkom (hoewel het mij lijkt, dat onze forum niet echt de meeste geschikte plek voor zoiets is). Wordt het echter een aaneenschakeling van aantijgingen heen en weer, dan zullen jullie merken dat WIJ wel deze discussie doen staken.

Lisa
Je hebt het presies bij het goede eind, twee vechten twee schuld.
Maar begrijp me goed , ik schrijf niet om hier in discussie tegaan.
Dat heb ik gedaan NA ik het zelfde gevoel kreeg als wat jij nu hebt, mij zwart maken.
Allemaal leugens over mij schrijven, en dat zou niet netjes zijn mbt jullie forum of side.
Er staat op jullie side ook geschreven hoe mensen wel fatsoenlijk uit elkaar kunnen gaan en die maken elkaar niet kapot in de ruime zin des woords.ik wilde voor die kant kiezen , de ander wilde oorlog, erg jammer.

Nogmaals mn excuses als ik de indruk gewekt heb om hier een echtelijke ruzie uit tevechten op jullie forum, dat is niet mijn inteek geweest.
Wilde een paar zaken recht zetten, ook naar de andere mensen toe die gereageerd hebben , op de benoemde onwaarheden.

Lisa vriendelijk dank voor je commentaar
groeten: Gert-Jan ( Tamara Tv)
Plaats reactie